2013-06-11, 11:53
Medlem
Salamancas avatar
Marco van Ginkel ryktas till Chelsea och priset jag sett är 75m kr. Lät billigt för en sådan talang.
2013-06-11, 12:09
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Enligt Bild så har Florentina bjudit €20M för Gomez, men det har inte Bayern accepterat.
Bayern vill väl ha 30miljoner för honom.
2013-06-11, 13:04
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är det ingen som hört med angående barcelonas köp av mittback? Neymar var ju bara grädden på moset, vad som verkligen behövs är en mittback av mycket hög kvalité

Barca borde köpa in en eller två nya mittbackar i sommar. Song som värvades in i fjol var ju inte mycket att hänga i granen för Barca. Jag antar att de letar efter en mittback som är teknisk och snabb, då känns inte Hummels som rätt val för Barca. Thiago Silva, Kompany eller Verthongen kanske? Dock känns det som att Silva och Verthongen skulle bli för dyra att knyta till sig i.o.m att de är nya i sina respektive klubbar med ett långt kontrakt framför sig, och efter värvningen av Neymar återstår det att se hur mycket Barca har möjlighet att spendera.
2013-06-11, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salamanca
Marco van Ginkel ryktas till Chelsea och priset jag sett är 75m kr. Lät billigt för en sådan talang.

Jo kanske men t.ex. Courtois värvades för ca 50 miljoner och KDB för runt 70. Och då var dom jävligt lovande redan då så inte alls omöjligt.

Mindre lag i holland och belgiska ligan tenderar att rea ut sina spelare..
2013-06-11, 13:59
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Vi har gjort klart med Casemiro. Han var utlånad till oss från Sao Paulo och nu har klubben bestämt sig för att köpa loss honom för €6m. Han har skrivit på för fyra säsonger.

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actualidad_Primer_Equipo_en/1330151543903/noticia/ComunicadoOficial/Official_announcement_2013-06-10.htm

Essien har gått tillbaks till Chelsea så det var ett måste att få in en innermittfältare.

Hur pass bra är Casemiro? Har sett väldigt lite av honom på en fotbollsplan så jag vet inte hur bra/lovande etc han är.
2013-06-11, 14:06
Medlem
Puckotts avatar
Iago Aspas med klubbdoktorn Zaf Iqbal på väg mot vad jag antar är den medicinska undersökningen. Transfern kan inte vara långt borta.

Någon som har koll på killen? Han måste ju vara bättre än Downing

https://pbs.twimg.com/media/BMekLmDCYAARnaF.png
Senast redigerad av Puckott 2013-06-11 kl. 14:21.
2013-06-11, 14:09
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Özil ryktas ju till Dortmund. Möjligt att man har planer på att ersätta honom med Isco, då. Men det tror jag inte.. Özil verkar ju vara den kanske mest uppskattade spelaren i Real efter Ronaldo?

Kan inte se varför han skulle gå till Dortmund (inget ont mot Dortmund alls, tvärtom har jag blivit imponerad över hur bra dem spelat de två senaste säsongerna), men Dortmund är inte Real Madrid och Özil vet (hoppas jag) att han är viktig för laget. För övrigt så är Özil en av de spelare jag uppskattar mest i laget, så jag skulle bli ledsen i ögat om han bytte klubb.
2013-06-11, 14:41
Medlem
Det finns inget som tyder på att Özil skulle lämna, speciellt inte för Dortmund.

Dummaste ryktet måste ändå vara Varane till Barca, det må vara silly season men det måste ju finna en gräns på hur silly det får vara!

Real har ju skrivit kontrakt med Carvajal och Casemiro, båda förväntade köp. De stora köpen förväntar jag mig inte förrän det görs klart med en ny tränare, så jag tar alla rykten med en nypa salt. Gillar att Perez inte tar förhastade beslut och låter Zidane och den nya tränaren ta de sportsliga besluten.
2013-06-11, 15:45
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capuT
Det finns inget som tyder på att Özil skulle lämna, speciellt inte för Dortmund.

Dummaste ryktet måste ändå vara Varane till Barca, det må vara silly season men det måste ju finna en gräns på hur silly det får vara!

Real har ju skrivit kontrakt med Carvajal och Casemiro, båda förväntade köp. De stora köpen förväntar jag mig inte förrän det görs klart med en ny tränare, så jag tar alla rykten med en nypa salt. Gillar att Perez inte tar förhastade beslut och låter Zidane och den nya tränaren ta de sportsliga besluten.

Dummaste ryktet måste vara att Mou vill sälja Mata - för 30m....
2013-06-11, 16:00
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Dummaste ryktet måste vara att Mou vill sälja Mata - för 30m....

Nej, det är att Spurs skulle värva Mario Gomez för £7M, fanns bl a i Aftonbladet.

Till cyberkalle; läst att Bayern vill ha minst €25M för honom, men tror som du snarare på €30M.
2013-06-11, 16:15
Medlem
Helt idiotiskt att hosta upp 30 miljoner euro för Gomez
2013-06-11, 16:50
Medlem
thatis7tisshows avatar
edit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem