2013-06-11, 12:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
Citat:
"Han betedde sig så underligt"
Boden. Samma natt som det första likfyndet gjordes var Andr*as N*rdberg och T*ve Joh*nsson ute och sökte efter Vatchereeya Bangsuan tillsammans med den nu anhållne 22-åringen."

alltså.. vilket natt var de ute då?
samma kväll som benen hittades?
Nej, natten innan uppfattar jag det som, alltså natten 19-20.
Citera
2013-06-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, natten innan uppfattar jag det som.

men varför då samma natt som första fyndet..?
Citera
2013-06-11, 12:57
Medlem
Citat:
Citat:
"Han betedde sig så underligt"
Boden. Samma natt som det första likfyndet gjordes var Andr*as N*rdberg och T*ve Joh*nsson ute och sökte efter Vatchereeya Bangsuan tillsammans med den nu anhållne 22-åringen."

alltså.. vilket natt var de ute då?
samma kväll som benen hittades?

19/5 skall det nog vara, i så fall natt mot 20/5 Sen om fynden gjordes på natten kan vi ifrågasätta, är det natt vid 20.54 den 20:e maj eller kväll.
Citera
2013-06-11, 12:57
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
måste se om jag får tag på den jag känner som var med vid tillfället..

Passa gärna på att fråga om exakt vilka områden som söktes denna natt.

Även vem som var initiativtagare till söket.
Citera
2013-06-11, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
19/5 skall det nog vara, i så fall natt mot 20/5 Sen om fynden gjordes på natten kan vi ifrågasätta, är det natt vid 20.54 den 20:e maj eller kväll.

eller så gjordes båda söken samtidigt..
Citera
2013-06-11, 12:59
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
"På natten samma morgon som frivilligorganisationen Missing People hittade de första kroppsdelarna var [AN] och [TJ] ute och sökte efter Vatchereeya Bangsuan tillsammans med 22-åringen". Jag tror reporten misstar sig, det var på kvällen 20 MPS gjorde fyndet, och att de i artikeln var ute natten innan.
Citera
2013-06-11, 13:03
Medlem
Citat:

Kolla upp uppgifterna när, var och hur?
Initiativtagare?
Kontakt med MPS?

Tror dock den sista frågan har sitt svar i att MPS skall vetat om att han ev. var misstänkt.
Citera
2013-06-11, 13:10
Medlem
Citat:

Eller så gjorde MPS sitt sök efter sitt påstådda tips utifrån att någon tipsat dem att KJ med kompisar varit där. För det var väl utifrån ett tips som det sägs att de sökte från början den kvällen.
Citera
2013-06-11, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Eller så gjorde MPS sitt sök efter sitt påstådda tips utifrån att någon tipsat dem att KJ med kompisar varit där. För det var väl utifrån ett tips som det sägs att de sökte från början den kvällen.

kan jag inte uttala mig om.
jag vill inte heller peka på någon och säga att "DEN GJORDE DET!" jag är öppen för det flesta förslag, jag vill bara att dom ska få fast rätt dåre så dom får sona för att ha tagit livet och gjort sånna här vidriga handlingar mot en ung flicka, och vi andra kan gå omkring lugna och rykten kan lugna sig..
jag säger såhär, om KJ är oskyldig är många i denna stad skyldig honom en stor ursäkta, och jag tror inte han lär stanna kvar här heller.

men jag vet inte längre vad jag ska tro, eller vem som ha gjort det. kan lika gärna som en gormade vara asiatiska maffian och en häxa vid det här laget.
Citera
2013-06-11, 13:14
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Jag tror att det kan vara en hyrbil. Det skulle vara intressant att veta vilka hyrbilsfirmor i Boden som hyr ut Nissan och om deras nyckelknippor isf är röda och vita?

Du är nog inte helt fel ute. Redan den 22 maj talades det i tråden om en hyrbil som setts på en misstänkt plats. Två personer lämnar liknande uppgifter.

https://www.flashback.org/sp43565974
Citera
2013-06-11, 13:16
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Letar efter nåt om bilbranden, nån som kan länka till en artikel.
Citera
2013-06-11, 13:17
Medlem
Citat:
AS-diagnosen har konfirmerats av flera olika påstådda säkra källor.

Jag ställde en fråga på morgonen men det verkar att du inte sett den, därför frågar jag igen. Jag läste att någon påstod att KJ är homosexuell. Kan vara sanning i det? Har du hört nånting om det i Boden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in