2013-06-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Skitsnack.Den värsta tyfusepedemin i Auschwitz historia kom redan augusti 1942.

Auschwitz plågades av flera tyfus epidemier redan innan krigsslutet men likväl så dog flest fångar i krigets slutskede då omständigheterna var värst då.

Citat:
När vi ändå diskuterar detta ämne så skulle jag vilja ha svar på varför det vid denna tidpunkt byggdes inte mindre än 46 krematorieugnar så att det totala antalet blev 52!
Dessa ugnar klarade av att kremera lägrets samtliga fångar inom loppet av en månad(med revisionistiska siffror!).Man kan fråga sig varför denna höga kapacitet var nödvändig då tyfus inte är en 100% dödlig sjukdom.

Den korta storyn är att man skapade en stor överkapacitet för att kompensera för att man var helt utan fungerande krematorier under en lång period när det rådde flera allvarliga epidemier i lägret. Dessa ugnar planerades under de månader då epidemierna var som värst och man överreagerade med andra ord. Om man ser till leveranserna av koks till lägret så ökade inte dessa efter att man installerat de nya krematorierna.

Dessutom om man sätter antalet ugnar i Auschwitz i förhållande till hur många som faktiskt dog i lägret av sjukdomar och liknande och sedan jämför med andra läger så hade man inte oproportionerligt många ugnar.
2013-06-10, 20:42
Medlem
Det är så jävla i mig korkat att inte tro på förintelsen, något mer väldokumenterat får man leta efter.

Vittnen (många många många!)
Anläggningar
Litteratur
etc
etc

Ställ en motfråga, vilken relevant (!) offentlig person tror INTE på förintelsen. Offentlig för att det är allmänt känt att alla internet-lurkar kan konspirera om det mesta

tack för ordet
2013-06-10, 21:28
Medlem
Citat:
CIAs analys : https://www.cia.gov/library/center-for-the-study-of-intelligence/kent-csi/vol44no4/pdf/v44i4a06p.pdf

Här har du bilder tagna av kommendant Kurt Franz (som likt Franz Stangl hade ett förflutet i T4,ett slumpartat sammanträffande? ) :

http://www.holocaust-history.org/Treblinka/appendixd/

http://www.holocaustresearchproject.org/ar/treblinka/treblinkagallery/index1.html

Lägg märke till hur ljust "jordhögarnas" innehåll är.

Jag ser inget speciellt, skulle mycket väl kunna vara vanlig jord. Jag ser heller inga bevis för att askan ska ha dumpats i floden eller använts som gödning på närbelägna fält.

Citat:
Jag känner inte en enda vettig människa som tror att månen är gjord av grön ost,jag har däremot förstått att många i din bekantskapskrets påstår detta eftersom du upprepar detta mantra likt en illa repad skiva.
Jag förstår även att det måste vara jobbigt att vara revisionist när minst 99,999% av jordens befolkning anser att ni är ute och cyklar,vilket ni också är.

Tomt prat och liten verkstad som vanligt från din sida. Försök att inte skriva om du inte har något konkret att komma med.

Citat:
Fast detta ändrar ju allt!Du hade som vanligt fel i ditt påstående att det inte finns vittnesexperter och nu försöker du blanda bort korten.Palmemålet är ett praktexempel på hur mycket rätten litar till dessa experter genom att de bortsåg från Lisbeth Palmes vittnesmål.

Jag har aldrig sagt att det inte finns vittnesexperter. Det jag säger är att vittnesbevis saknar värde om de går emot materiell bevisning, sen kvittar det vad vittnesexperterna tycker, vad som är fysiskt omöjligt är fysiskt omöjligt, punkt.

Sen kan man förstås alltid ha vittnesexperter som försöker hjälpa till med att förklara om vittnen är trovärdiga eller inte men det är givetvis ingen exakt kunskap på samma sätt som materiella bevis är.

Citat:
Som tur behöver jag inte hjälp av någon sådan expert för att konstatera att du inte är trovärdig i nåt du säger.

Säger imbecillen som råkade attackera Wolfgang Benz i tron att han var en revisionist och som plockat fram material från en bevisad lögnsida.

Citat:
Vem ljuger?Kurt Gerstein skrev i sin rapport att gasning med hjälp av diselmotorer var en inhuman avrättningsform,vilket fick till följd att andra långt effektivare sätt utvecklades.

Gerstein skrev ofantligt mycket strunt, jag citerar Graf och Mattogno i deras Treblinka bok;

Citat:
The tale related by Arad is totally absurd. First of all, let us summarize Gerstein’s mission in the way he described it:

On March 10, 1941, Gerstein joined the SS333 and was assigned to the SS- Führungshauptamt (SS Main Operations Office), Amtsgruppe D, Sanitätswe- sen (Office Group D, Sanitation) of the Waffen-SS, Hygiene Department.334 Owing to his success in the field of hygiene, he was soon promoted to Leut- nant and then to Oberleutnant335 – two ranks, which did not exist in the Waffen-SS.336 In January337 or February338 of 1942, he was named head of the Technical Disinfection Service of the Waffen-SS. In this capacity, Gerstein received a visit on June 8, 1942, from SS-Sturmbannführer Günther of Department IV B 4 of the SS-Reichssicherheitshauptamt (RSHA, SS Main Office of Imperial Security),339 who entrusted him with the task, a mission for the German Reich under utmost secrecy, of taking charge of 100 kg340 – no, 260 kg341 – of a substance which at the same time was prussic acid (HCN)342 and potassium cyanide (KCN),343 and of bringing this by car344 – no, by a truck345 – to a location that only the driver knew.
Günther’s assignment offered Gerstein the opportunity of inspecting the alleged eastern extermination camps. But according to the document “Killing Institutions in Poland,”346 Gerstein had not been selected unsuspectingly for his super-secret mission by the RSHA, but instead had taken the initiative on his own: by making himself useful to SS officers in Poland, he won their confidence and succeeded in obtaining permission to visit the ‘killing institutions.’347
On June 8, therefore, Gerstein is given a mission by Günther orally, which 48 hours later, on June 10, is confirmed in writing.348 Nine weeks later, Gerstein and the driver leave for Kolin, near Prague, in order to load the toxic substance. “By accident,”349 Gerstein takes along Prof. Pfannenstiel, an SS- Sturmbannführer350 – no, an Obersturmbannführer351 – which means that Pfannenstiel had nothing to do with Gerstein’s mission.
Now things begin to get complicated. Gerstein has to pick up352 – no, deliver353 – 100 or 260 kg of prussic acid/potassium cyanide. The location of the pickup – or delivery – is specified to Gerstein354 – no, selected by Gerstein himself;355 the amount of the toxic material is communicated to Gerstein by the RSHA355 – no, determined by Gerstein himself.356
It is worth suggesting here that the working methods of the RSHA in regard to the extermination of the Jews were extremely bizarre, to say the least: Günther entrusted Gerstein with the task of “immediately” taking charge of the toxic substance “for an extremely secret mission for the Reich,”357 but Gerstein permits himself an unusually long time and only gets around to making the trip more than two months later, without any RSHA official having objected. But that’s not all: even stranger, the RSHA revealed the alleged secret to an ordinary driver and to an outsider (Pfannenstiel), but not to the person directly concerned, namely Gerstein!

Citat:
The goal of Gerstein’s mission was to convert the operational method of the gas chambers from diesel exhaust gases to prussic acid,358 but in blatant contradiction to this Gerstein explained:359
“I understood my mission. [...] It was required of me to discover a more rapid and more effective means of killing than this extermination of primitive type. I proposed the employment of more toxic gases, especially those which give off prussic acid.” Consequently, he discovered the killing method that the RSHA had told him about earlier, and was proposing precisely the same substance that the RSHA had already selected itself!

Detta är bara början på en lång rad av absurditeter i Gersteins vittnesmål.

Dessutom så ska inte Gersteins rapport ha resulterat i några ändringar i avrättningssystemet enligt officiell sagoskrivning.
Senast redigerad av Skoll 2013-06-10 kl. 21:32.
2013-06-10, 22:56
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Den korta storyn är att man skapade en stor överkapacitet för att kompensera för att man var helt utan fungerande krematorier under en lång period när det rådde flera allvarliga epidemier i lägret. Dessa ugnar planerades under de månader då epidemierna var som värst och man överreagerade med andra ord. Om man ser till leveranserna av koks till lägret så ökade inte dessa efter att man installerat de nya krematorierna.

Dessutom om man sätter antalet ugnar i Auschwitz i förhållande till hur många som faktiskt dog i lägret av sjukdomar och liknande och sedan jämför med andra läger så hade man inte oproportionerligt många ugnar.

Du kan lika gärna ta den långa storyn,för den ovan stämmer inte.

Krematorierna planerades och byggdes under en period då det inte förekom några epidemier.
Det finns bara dokumentation kvar från perioden 16 februari 1942 till oktober 1943,så ditt påstående om att mängden koks levererat var densamma under hela lägrets operativa tid stämmer inte heller.Tvärtom mot vad du säger ökade leveranserna stadigt med tiden med några få undantag:

In July 1942 there are records for 16.5 tons of coke delivered. In that month there were 4124 deaths of registered prisoners. However, for March 1942 there are records for 39 tons of coke delivery but only 2397 registered prisoner deaths.In September 1942 there were about 9000 deaths of registered prisoners and 52 tons of recorded coke delivery. In the following month there were about 5900 deaths of registered prisoners and only 15 tons of recorded coke deliveries. The second-highest month of coke deliveries was in May 1943 when 95 tons were delivered.

http://www.holocaust-history.org/auschwitz/body-disposal/

Dödsböckerna vittnar om ett försvinnande litet antal fångar döda i tyfus.

Angående ditt påstående om att antalet krematorieugnar stod i proportion till antalet fångar döda i sjukdomar så kan jag bara upplysa dig om att Tyskland år 1931 hade 107 av Europas 226 krematorier,att då Auschwitz skulle ha haft nära en fjärdedel av en hel kontinents krematorier visar tydligt att du helt enkelt snackar skit!

Citat:
Tomt prat och liten verkstad som vanligt från din sida. Försök att inte skriva om du inte har något konkret att komma med.

En måne gjord av ost är enligt dig konkret och relevant?
Hur kan du ens dra en parallell mellan månen som besökts av en handfull människor och ett koncentrationsläger där över en miljon människor varit inspärrade?

Citat:
Jag har aldrig sagt att det inte finns vittnesexperter. Det jag säger är att vittnesbevis saknar värde om de går emot materiell bevisning, sen kvittar det vad vittnesexperterna tycker, vad som är fysiskt omöjligt är fysiskt omöjligt, punkt.

Då får du nog börja rada upp din materiella bevisning,samt förklara vad som är fysiskt omöjligt!
Din nuvarande bevisning är nämligen en tunnare soppa än den som lägerfångarna serverades.

Citat:
Detta är bara början på en lång rad av absurditeter i Gersteins vittnesmål.

Eftersom du återigen visar intresse för vittnesmål så kan jag rekommendera Gitta Serenys bok vid avgrunden där Franz Stangl öppenhjärtligt berättar om sin tjänst som kommendant för Sobibor/Treblinka.Han bekräftar att förintelsen gick till precis som den officiella historieskrivningen visat.
2013-06-10, 23:04
Medlem
Citat:
Rapporten bygger på felaktiga data samt ren bluff och är därför totalt värdelös.

T.o.m Germar Rudolf har själv sett anledningen:

What he calls his summary of his own report no longer even includes mention of his work in chemistry, except to downplay it. After five years, Rudolf has demoted his work in his own area of expertise toward the irrelevance it deserves.

För att summera:

Thus we see that the deniers' chemical arguments are faulty and do not - cannot - demonstrate the invalidity of history.

http://www.holocaust-history.org/auschwitz/chemistry/not-the-science/

Du får förlåta mig om jag inte tar något du säger eller länkar till seriöst vid det här laget. Speciellt inte efter dina försök att länka till en bluffkälla och din oförmåga att ens skilja revisionister från holohoaxare. Vem vet, du kanske blandar samman Rudolf med någon etablissemangshistoriker i ditt svammel ovan

Citat:
Frågorna har redan besvarats otaliga gånger,här har du länkar om du vill friska upp minnet:

http://www.holocaust-history.org/auschwitz/chemistry/
http://www.holocaust-history.org/auschwitz/chemistry/blue/

Jag ser inget som bemöter mitt tidigare inlägg.
2013-06-10, 23:14
Medlem
Citat:
Du får förlåta mig om jag inte tar något du säger eller länkar till seriöst vid det här laget. Speciellt inte efter dina försök att länka till en bluffkälla och din oförmåga att ens skilja revisionister från holohoaxare. Vem vet, du kanske blandar samman Rudolf med någon etablissemangshistoriker i ditt svammel ovan

Ja,vem vet.Jag misstog ju dig för att vara en vuxen person.
Det skulle inte förvåna mig om du sitter hemma i ditt pojkrum med gråten i halsen just nu!
Du har tydligen stora svårigheter att komma med nåt konstruktivt när du tvingas försöka tänka själv och inte bara kan copy/pastea från kvasi-institutet IHR´s FAQ-lista.

Citat:
Jag ser inget som bemöter mitt tidigare inlägg.

Då kan jag bara råda dig att börja om första klass i grundskolan och lära dig läsa.Seså,det är ju bara en årskurs ned.
2013-06-10, 23:16
Medlem
Citat:
Ovanstående citat visar med all tydlighet att du fortfarande tror på sagor.

Författaren skriver i inledningen av boken:

"the idea that Jews practiced ritual murder a slanderous stereotype, and that ritual homicide or infanticide was a myth."

Du har m.a.o fallit för liknande skräckpropaganda som användes av Nazistregimen för att möjliggöra folkmord.

Tror du även på Pomporipossa,Knäckehäxan och Tomten?Nä,vi tar det i en annan tråd!

Pajas, du refererar till vad författaren tvingades skriva efter att det blev uppenbart att han kunde förlora jobbet för att han varit okänslig nog att säga sanningen om det "utvalda folket". Nä det blev uppenbart för Toaff att han kunde vänta sig repressalier för sin "okänslighet" så vek sig Toaff snabbare än gräset framför en frisk vårvind. I den ursprungliga versionen av boken finns inget sådant citat.

Tror mig inte? Titta själv!

http://www.vho.org/aaargh/fran/livres7/Toaffen.pdf
2013-06-10, 23:34
Medlem
Citat:
Pajas, du refererar till vad författaren tvingades skriva efter att det blev uppenbart att han kunde förlora jobbet för att han varit okänslig nog att säga sanningen om det "utvalda folket". Nä det blev uppenbart för Toaff att han kunde vänta sig repressalier för sin "okänslighet" så vek sig Toaff snabbare än gräset framför en frisk vårvind. I den ursprungliga versionen av boken finns inget sådant citat.

Tror mig inte? Titta själv!

Jag vet mycket väl att det jag skrev enbart finns i 2:a upplagans förord.
Toaff sa att han aldrig skulle vika sig oavsett vad folk hotade honom med.
Men när det gick upp för honom att nynazister och andra skummisar skulle använda hans material av exakt samma skäl som du nu använder det,så skrev han till förordet.

Varför tar du överhuvudtaget upp detta??

Den här typen av sagor har i alla tider lett till pogromer och massmord på judar och bevisar i all tydlighet att det än idag finns folk som inte skulle lägga ett finger i mellan för att undvika en upprepning av historien.
2013-06-11, 00:06
Medlem
Citat:
Du kan lika gärna ta den långa storyn,för den ovan stämmer inte.

Krematorierna planerades och byggdes under en period då det inte förekom några epidemier.
Det finns bara dokumentation kvar från perioden 16 februari 1942 till oktober 1943,så ditt påstående om att mängden koks levererat var densamma under hela lägrets operativa tid stämmer inte heller.Tvärtom mot vad du säger ökade leveranserna stadigt med tiden med några få undantag:

In July 1942 there are records for 16.5 tons of coke delivered. In that month there were 4124 deaths of registered prisoners. However, for March 1942 there are records for 39 tons of coke delivery but only 2397 registered prisoner deaths.In September 1942 there were about 9000 deaths of registered prisoners and 52 tons of recorded coke delivery. In the following month there were about 5900 deaths of registered prisoners and only 15 tons of recorded coke deliveries. The second-highest month of coke deliveries was in May 1943 when 95 tons were delivered.

Måste du ljuga hela tiden? Jag har aldrig sagt att mängden koks var samma under hela tiden enbart att den inte ökade nämnvärt när de nya ugnarna blev operativa. Nedan så presenterar jag en tabell över leveranserna av koks till lägret så kan de med ögon se själv.

Table 8, Germar Rudolf, lectures on the Holocaust, s 168.

Citat:
Table 8: Monthly coke deliveries to the Auschwitz Crematories
Month ‘42 Tons
February 22
March 39
April 39
May 32
June 25
July 16.5
August 31.5
September 52
October 15
November 17
December 39

Month ‘43 Tons
January 23
February 40
March 144.5
April 60
May 95
June 61
July 67
August 71
September 61
October 82

Total 1032.5
2/42-2/43: 30
3/43-10/43: 80

Leveranserna är inte gigantiskt mycket större över tid, det enda som sticker ut är den gigantiska leveransen i mars månad 1943 men den har en förklaring som bäst sammanfattas av Rudolf (s 168-169);

Citat:
The extremely large coke delivery made in March 1943 served for drying and preheating Crematories II and IV, which went into operation at that time. In addition to this, there was probably a backlog of corpses on account of the typhus epidemic raging at that time, so the crematories were probably in almost uninterrupted operation at the beginning of this period.

För övrigt så sa jag inte att man byggde ugnarna under perioder då det fanns epidemier utan att man planerade dem då.

Citat:
Följande tabell är hämtad från samma som som tidigare, s 169.

Table 9: Relation between Inmate Mortality and Planned Cremation Capacity
Dachau Buchenwald Auschwitz
mortality in month of oven planning 66 337 8.600
number of planned new muffles 4 6 31
mortality ÷ no. of muffles 16.5 56.17 227.42

Som tydligt går att se så finns det inget konstigt med att man valde att ha fler ugnar i Auschwitz då mortaliteten var så mycket högre. Som Rudolf skriver på samma sida;

Citat:
Although the number of new muffles planned at Auschwitz was roughly five times higher than that of Buchenwald and almost eight times higher than that of Dachau, the mortality at Auschwitz was 25.5 times higher than at Dachau and 130 times higher than at Buchenwald. Had the Central Construction Office of Auschwitz adopted the same criterion as that chosen by the Central Construc- tion Office of the Buchenwald camp, for instance, the former would have planned an installation with (8,600÷337×6=) 153 muffles! This also proves that there was nothing unusual about the number of crematories planned and built at Auschwitz.

Citat:
Dödsböckerna vittnar om ett försvinnande litet antal fångar döda i tyfus.

Angående ditt påstående om att antalet krematorieugnar stod i proportion till antalet fångar döda i sjukdomar så kan jag bara upplysa dig om att Tyskland år 1931 hade 107 av Europas 226 krematorier,att då Auschwitz skulle ha haft nära en fjärdedel av en hel kontinents krematorier visar tydligt att du helt enkelt snackar skit!

Jaja säkert, ingen dog i tyfus säger postaren med en clown som avatar

Nu är saken den att omständigheterna under krig är lite annorlunda än de är i fredstid varför ditt dravel inte bevisar ett dugg. Sen så vet vi att det eldsäkra teglet i ugnarna aldrig byttes ut, vilket skulle ha behövt göras om man utförde mer än 3000 kremeringar. Germar Rudolf skriver på s 168;

Citat:
One of these parameters is the durability of the fireproof brick-work in the ovens. The Topf firm, which constructed the ovens at Birkenau, listed the life expectancy of this brickwork as 3,000 cremations, which at that time was 50% above the norm (Jakobskötter 1941, p. 583). When we consider that the Birkenau crematories were operated and maintained by unskilled and hostile person- nel, namely prisoners, we can see that the Topf estimate was a very optimistic maximum. After 3,000 cremations, the brickwork had to be replaced, which necessitates an expensive and time consuming overhaul of the entire crematory. It’s like installing a new engine into our VW, to stick with that comparison. It is a fact that in the extremely detailed documentation of the Auschwitz Central Construction Office, in which practically every single nail or screw is itemized, there is nothing to suggest that the fireproof brickwork of even a single oven in the crematories at Birkenau was ever replaced! From this we can conclude that the maximum number of cremations (46 muffles × 3,000 = 138,000) was not exceeded.128 This is very nearly the number given as “natural” deaths by the Auschwitz camp authorities in the death books (Staatliches Museum... 1995), if we extrapolate their existing data for 1941-1943 to the entire existence of the camp, that is to say, the total deaths excluding those allegedly caused by gassings or other acts of mass murder.

Citat:
En måne gjord av ost är enligt dig konkret och relevant?
Hur kan du ens dra en parallell mellan månen som besökts av en handfull människor och ett koncentrationsläger där över en miljon människor varit inspärrade?

Jag anade att du skulle ha svårt att greppa mer abstrakta koncept så jag tänkte att det skulle vara enklare om jag försökte med en liknelse som du kunde relatera till men det var tydligen förgäves

Citat:
Då får du nog börja rada upp din materiella bevisning,samt förklara vad som är fysiskt omöjligt!
Din nuvarande bevisning är nämligen en tunnare soppa än den som lägerfångarna serverades.

Närande och stärkande menar du

Här är en rapport från den polska motståndsrörelsen;

“The rations were quite meager initially, but they improved recently and are now of a better quality than for example those handed out in the POW camps during 1940. Approximately at six in the morning the inmates receive half a liter of barley soup (twice a week peppermint tea). For lunch at one o’clock half a liter of quite nutritious soup is handed out, which is even thickened with fat and flour. The dinner at five o’clock consists of 200 grams of bread with spread (jam, cheese or margarine, twice a week 300 grams of lunch meat) as well as half a liter of barley soup or soup made from the flour of unpeeled potatoes.”

Germar Rudolf, Lectures on the Holocaust, s 250-251.

Citat:
Eftersom du återigen visar intresse för vittnesmål så kan jag rekommendera Gitta Serenys bok vid avgrunden där Franz Stangl öppenhjärtligt berättar om sin tjänst som kommendant för Sobibor/Treblinka.Han bekräftar att förintelsen gick till precis som den officiella historieskrivningen visat.

Vad får dig att tror att jag skulle acceptera just den här "ögonvittnesskildringen" efter att konsekvent ha avfärdat den typen av vittnesmål fram tills nu?
2013-06-11, 00:17
Medlem
Citat:
Jag vet mycket väl att det jag skrev enbart finns i 2:a upplagans förord.
Toaff sa att han aldrig skulle vika sig oavsett vad folk hotade honom med.

Ja och vi märkte snabbt hur mycket hans ord var värt.

Citat:
Men när det gick upp för honom att nynazister och andra skummisar skulle använda hans material av exakt samma skäl som du nu använder det,så skrev han till förordet.

Se där, om 'hemska nazister' kan ha användning av en verklighetsskildring så måste den ändras, det känner vi igen från andra ställen

Citat:
Varför tar du överhuvudtaget upp detta??

Därför att du frågade och sedan kom med en massa felaktiga påståenden. Vad trodde du att jag skulle göra?

Citat:
Den här typen av sagor har i alla tider lett till pogromer och massmord på judar och bevisar i all tydlighet att det än idag finns folk som inte skulle lägga ett finger i mellan för att undvika en upprepning av historien.

Med andra ord så är din primära motivation att förhindra 'massmord på judarna' snarare än att ge en korrekt bild av en historisk händelse, något som alla ni holohoaxare verkar ha gemensamt. Du inser inte att det kan vara lite av en självuppfyllande profetia att ljuga om att man blivit holocoastad för världen i syfte att uppnå makt över andra folk?
2013-06-11, 00:54
Medlem
Citat:
Måste du ljuga hela tiden? Jag har aldrig sagt att mängden koks var samma under hela tiden enbart att den inte ökade nämnvärt när de nya ugnarna blev operativa. Nedan så presenterar jag en tabell över leveranserna av koks till lägret så kan de med ögon se själv.

Leveranserna är inte gigantiskt mycket större över tid, det enda som sticker ut är den gigantiska leveransen i mars månad 1943 men den har en förklaring som bäst sammanfattas av Rudolf

I mitten av mars månad 1943 körde samtliga ugnar igång.Du ser väl själv hur pass mycket koksförbrukningen ökade jämfört med tiden som följde efter våren 1942 då enbart 6 ugnar var aktiva? Kolla dina egna siffror om du inte tror mig.

Citat:
Som tydligt går att se så finns det inget konstigt med att man valde att ha fler ugnar i Auschwitz då mortaliteten var så mycket högre. Som Rudolf skriver på samma sida;
Jaja säkert, ingen dog i tyfus säger postaren med en clown som avatar

Du ser alltså inget konstigt med att lägret nästan hade en fjärdedel av kontinenten Europas samtliga kremationsugnar?

Citat:
Nu är saken den att omständigheterna under krig är lite annorlunda än de är i fredstid varför ditt dravel inte bevisar ett dugg. Sen så vet vi att det eldsäkra teglet i ugnarna aldrig byttes ut, vilket skulle ha behövt göras om man utförde mer än 3000 kremeringar. Germar Rudolf skriver på s 168;

A Sonderkommando, one who worked in the crematoria during this period of time, wrote that cracks in the brickwork of the ovens were filled with a special fireclay paste in order to keep the ovens running.

http://www.holocaust-history.org/auschwitz/body-disposal/

Citat:
Jag anade att du skulle ha svårt att greppa mer abstrakta koncept så jag tänkte att det skulle vara enklare om jag försökte med en liknelse som du kunde relatera till men det var tydligen förgäves

Det är heller ingen annan som fattat ditt naivt abstrakta koncept i de andra trådarna du använt det.
Har du tagit det där från IHR eller någon barnbok du läst på senaste?

Citat:
Vad får dig att tror att jag skulle acceptera just den här "ögonvittnesskildringen" efter att konsekvent ha avfärdat den typen av vittnesmål fram tills nu?

Självklart godtar du inte ögonvittnesskildringen eftersom den får dig att stå helt försvarslös
med byxorna nere på halv stång.
2013-06-11, 01:14
Medlem
Citat:
Ja och vi märkte snabbt hur mycket hans ord var värt.

Se där, om 'hemska nazister' kan ha användning av en verklighetsskildring så måste den ändras, det känner vi igen från andra ställen

Så nu är alltså uråldriga historier som säkert inte funnits i bokform innan Toaff skrev ner dem en verklighetsskildring?Du har precis avfärdat Franz Stangls vittnesmål trots att det inte finns nåt tvivel om att han verkligen var kommendant för Treblinka och därför med all säkerhet sett det han vittnat om.Och nu kommer du och anför gamla folksagor som bevisning!

Vad kommer härnäst?Baron Münchausen?Bröderna Grimm?Tusen och en natt?

Citat:
Därför att du frågade och sedan kom med en massa felaktiga påståenden. Vad trodde du att jag skulle göra?

Med andra ord så är din primära motivation att förhindra 'massmord på judarna' snarare än att ge en korrekt bild av en historisk händelse, något som alla ni holohoaxare verkar ha gemensamt. Du inser inte att det kan vara lite av en självuppfyllande profetia att ljuga om att man blivit holocoastad för världen i syfte att uppnå makt över andra folk?

Om jag säger att skåningar är ena feta,dumma och dryga oduglingar som rider på gåsryggar under sina infiltrationsresor i övriga Sverige och att det nog är säkrast att vi tar livet av dem innan de tar över vårt land och tvingar alla medborgare att prata grötkäfts-skånska.
Tror du mig då?Är du t.o.m beredd att agera bödel bara för att leva ut dina aggressioner mot dessa
spettekaksätande svin?

Självklart inte!Anklagelserna är lika falska som dina jude-myter!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in