Citat:
Ursprungligen postat av
highfive
Hon jobbar på Erikslunds VC. AN har enligt uppgift i tråden städat på psykiatrin på Sunderbysjukhuset. Jobbar mamman i dag på en VC med kbt så är det troligt att hon även jobbat inom psykiatrin på Sunderbysjukhuset tidigare. Detta med att AN reagerat så kraftigt på fejjan och kallat VB för "kackerlacka" måste ju komma från något. Nu har flera spekulerat i att hennes man MB och VB skulle haft ett förhållande, men det kanske är av andra skäl som AN varit irriterad. Kanske hon hade fått veta något via KJ´s mamma?
alltså, jobbar båda på den vårdcentralen?
för det var juh KJs mamma som jobbade det.
sen, kom jag på, kan jag äntligen säga detta nu. suttit och lurkat i tråden hur länge som helst för jag hade glömt mitt lösenord, men nu kan jag juh skriva det.
Detta om denna AN...
Min mamma vet vem hon är sen låååångt tillbaka (typ de gick parallelklass på högstadiet eller nått liknande)
och hon säger att denna kvinna har alltid varit "överspänd" som hon uttrycker det, tyckt om att synas och höras och slåss. typ.
älskat ljudet av sin egen röst och uppmärksamhet. och hon är inte heller helt som hon ska uppe i knoppen.
så hennes kommentarer kan lika gärna bara vara att hon ska uttrycka sina åsikter om den där dumma flicksnärtan
(inte som jag tänker, men kanske så hon tänker. jag vet inte)
jag vet inte, jag hade något mer jag tänkte få sagt med det.. men orden svek mig.. men liksom att.. hon bryr sig egentligen inte i flickan, bara att hon inte tycker om henne, och då iochmed att hon gillar att synas och höras och är så "överspänd" så kan kommentarena enbart bero på det.