2013-06-10, 15:18
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
Undra om polisens tekniker studerat fläckarna där eller ha dom missat det

Skulle inte förvåna mig ett skit om dom missat dessa fläckar...snutar
Citera
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodenforever
Finns det nån smidig Bodensare som kan åka efter gamla rallyvägen mot KJ:s föräldrahem och gå runt
den grå militärbyggnaden(Norra av de två) och in genom den uppbrutna dörren på gaveln samt krypa in genom det upphuggna hålet i väggen intill det stora förrådet?
Förråden vid den nybyggda villan..

Min korpulenta kropp svek mig då jag hittade detta för en tid sedan.Man ser in i ett stort förrådsutrymme genom hålet som verkar nygjort - men en halvskiljevägg till vänster gör att man inte ser allt.
Inga tyngdlyftarprodukter göre sig besvär,mera vessellik kropp är passande för ändamålet.

Varför?

Platsen är väldigt strategisk för att gömma emballage etc. och fågelvägen inte långt från KJ:s föräldrahem 400m cirkus.Föräldrahemmet - förråden - ödehuset och FP ,en tänkt rak linje - samma väg således.

Tipsa polisen istället kanske? Tänk om det verkligen finns nåt där (låter inte så dumt tänkt av dig) och någon klant fördärvar bevismaterial när han (eller hon) stökar omkring därinne?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Säg att polisen påstår att delar saknas, enbart för att GM ska återkomma till platsen för att antingen röja, kolla eller visa vägen.

Kommun har bommat och låst igen
ödehuset.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodenforever
Finns det nån smidig Bodensare som kan åka efter gamla rallyvägen mot KJ:s föräldrahem och gå runt
den grå militärbyggnaden(Norra av de två) och in genom den uppbrutna dörren på gaveln samt krypa in genom det upphuggna hålet i väggen intill det stora förrådet?
Förråden vid den nybyggda villan..

Min korpulenta kropp svek mig då jag hittade detta för en tid sedan.Man ser in i ett stort förrådsutrymme genom hålet som verkar nygjort - men en halvskiljevägg till vänster gör att man inte ser allt.
Inga tyngdlyftarprodukter göre sig besvär,mera vessellik kropp är passande för ändamålet.

Varför?

Platsen är väldigt strategisk för att gömma emballage etc. och fågelvägen inte långt från KJ:s föräldrahem 400m cirkus.Föräldrahemmet - förråden - ödehuset och FP ,en tänkt rak linje - samma väg således.
syns den på googlemaps kartan byggnaden
Citera
2013-06-10, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolinda
ödehuset.
jaha är luckan dit spikat på baksidan nu?
Citera
2013-06-10, 15:20
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolinda
ödehuset.

Varför kan då dessa bilder tas inifrån huset? Verkar inte vara särskilt väl igenbommat, bilderna är tagna efter det att kommunen påstod att huset var "låst".
Citera
Medlem
Nån som vet om AN jobbar på sunderby sjukhus. Känner igen henne därifrån ??
Citera
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Skulle inte förvåna mig ett skit om dom missat dessa fläckar...snutar

Jag kan trösta dig med att jag känner flera "snutar" och samtliga är i varje fall intelligentare och mer systematiska till sin läggning än vad du ger intryck av att vara utifrån dina bidrag till tråden.
Citera
2013-06-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag

Nu klickade det!! Hon jobbar som städerska på sunderbyn sjukhus!!!!!!
Citera
Medlem
Men tanke på hur blodfläckarna från benen ser ut på bilderna så kan jag mycket väl tänka mig att de legat i form av ett kors.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
jaha är luckan dit spikat på baksidan nu?

Allt ska vara igen bommat och låst.
Även huset innan man kommer till ödehuset har bommats igen
och låsts.
Citera
2013-06-10, 15:22
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag

Hon ska ha städat där för något år sedan iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in