Citat:
Ursprungligen postat av
Zezka
Det tar jag som ett ja då.

Som jag trodde; hon har gjort dig illa. En sådan ilska kommer inte utav ingenting.
ManiDrama: Brukar du beordra andra att "hålla käften"? Vad säger det om dig?
Gud människa, att du orkar med dig själv...
Tråden är en SKVALLER-tråd om Berny. Berny är en offentlig person, det har hon själv valt att bli. Hade det varit lika fel om vi skvallrat om prinsessan Madeleine? När det gäller skvaller räknas inte eventuella personliga aggressioner gentemot den OFFENTLIGA PERSONEN (i detta fallet berny) in. Det är ingen psykologi-tråd där vi ska läka ut vårt agg gentemot Berny.
Du verkar inte förstå att man kan skvallra utan att vilja något ont. Inte heller att man kan tycka illa om en person man inte träffat utifrån vad man hört, läst och bildat sig en uppfattning om.
Av vad jag vet, och för allt i världen hoppas, så är du ingen psykolog. Att sitta hemma och gissa fram saker (i detta fallet att kardinalvokal skulle ha personliga problem med berny) samt hänvisa allting till en bok, skriven av en ANHÖRIG och ej av den drabbade, förstår jag verkligen inte poängen med.
och åter igen. Berny är en OFFENTLIG person. Detta VALDE hon, hon och INGEN ANNAN, när hon gav ut vingklippt ängel, började ge intervjuer och gud vet allt vad hon har gjort.