2013-06-08, 14:57
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel
Jag älskar Alesso och Nillionare, men anser ändå att hans senaste hits är bättre. Förhoppningsvis håller hans spelning i Stockholm samma klass som förra året!

Förstår mig inte på er som struntar i att gå på en festival för att ni TYCKER att folket klär sig "fel", dansar "fel", tycker om "fel" DJ's, är taggade på "fel" sätt och ja... Åk dit, sköt er själva, ha kul och njut av musiken. Jönsar.

Håller med på alla punkter.
Citera
2013-06-08, 15:33
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Måste inleda med att klargöra att jag har väldigt dålig koll på Summerburst. Tycker dock att den typen av musik är rätt bra! Men jag hatar att dansa så jag dansar aldrig.
Men nu är grejen den att jag har en polare som frågat om jag vill haka på dit.
Då måste jag fråga er som har koll på Summerburst - hur stora chanser finns det att man får till det med nån brud där?
Jag misstänker att det är en hel del jävligt snygga brudar som går på den här typen av evenemang.
Måste man dansa för att öka chanserna till att få knulla, eller är det ok om man står vid sidan av med en öl lite coolt i handen och diggar typ med ena benet/foten.
Jag har kollat på bilder på internet och sett en hel del snygga brudar och nu är jag lite lätt kåt.
Det är ju bra väder också, brudar tenderar att vara kåtare i solsken.
Tycker ni jag ska gå? Vad tror ni om knullchanserna?
Citera
2013-06-08, 15:58
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerNiggerson
Måste inleda med att klargöra att jag har väldigt dålig koll på Summerburst. Tycker dock att den typen av musik är rätt bra! Men jag hatar att dansa så jag dansar aldrig.
Men nu är grejen den att jag har en polare som frågat om jag vill haka på dit.
Då måste jag fråga er som har koll på Summerburst - hur stora chanser finns det att man får till det med nån brud där?
Jag misstänker att det är en hel del jävligt snygga brudar som går på den här typen av evenemang.
Måste man dansa för att öka chanserna till att få knulla, eller är det ok om man står vid sidan av med en öl lite coolt i handen och diggar typ med ena benet/foten.
Jag har kollat på bilder på internet och sett en hel del snygga brudar och nu är jag lite lätt kåt.
Det är ju bra väder också, brudar tenderar att vara kåtare i solsken.
Tycker ni jag ska gå? Vad tror ni om knullchanserna?

Haha du gav mig ett gott skratt. Klart fan du har chansen till att knulla på Summerburst. Men det beror nog inte så mycket på vad du listat (solsken, öl i handen osv) utan hur du ser ut. Är du snygg? (pic or it didnt happen)
Citera
2013-06-08, 17:37
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Att folk ens går på Summerburst, att ni låter arrangörerna få in pengarna för ett sådant pissigt event....

De folket som är där, är fjollor av högsta klass. Småglin som nyligen hört en låt från arty eller cazzette på radion och helt plötsligt är han världsbäst.

Att ha en timmes kö till mat & öltälten är ett skämt och folk tackar ja till sånt här?

Det här, så otroligt dåligt arrangerat varje gång att det är löjligt.
Citera
2013-06-08, 20:42
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Hur var Hardwell och W&W?

Hörde om tårtkastning a'la Aoki!
Citera
2013-06-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Alltså vad har hänt dig igår egentligen? Fast än ovan punkter, hur kan man välja att inte gå dag 2? Du har betalt och jag hoppas att du faktiskt tycker om musiken som spelas. Musiken är väl varför man är där.

Det var skit, folk som varit på housefestival i annat land (räcker att åka till Oslo eller Köpenhamn) Vet att summerburst är piss.
Vi var 15 pers som åkte ner gemensamt igår, 6 av oss väljer att stanna hemma idag P.g.a att det spelar ingen roll hur bra artister dom har, det är så dåligt arrangerat på alla sätt att det bara kan bli dåligt.
Citera
2013-06-08, 20:51
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitan
Det var skit, folk som varit på housefestival i annat land (räcker att åka till Oslo eller Köpenhamn) Vet att summerburst är piss.
Vi var 15 pers som åkte ner gemensamt igår, 6 av oss väljer att stanna hemma idag P.g.a att det spelar ingen roll hur bra artister dom har, det är så dåligt arrangerat på alla sätt att det bara kan bli dåligt.
På vilket sätt menar du att det är dåligt arrangerat? Det som var segt förra året var väl att det tog sådan tid att köpa dricka att det knappast var värt. Att gå på toalett som tjej måste vara horribelt också.
I år blir det inget krökande så slipper man de flesta irritationsmomenten.
Citera
2013-06-09, 00:22
Medlem
flexress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellivo
Summerburst i Stockholm brukar väl ha ett par officiella efterfester med gratis inträde för de med festivalband? Förra året var det på Berns och Magenta och någon mer klubb. Blir alltid aspackat med folk på dessa så det är nog att rekommendera

Finns det någonstans man kan se vilka som kör efterfester? Facebook sida etc.
Citera
2013-06-09, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirrem4n
Hittade detta, dock bara 20min tydligen (15.00-15.20)
http://www.svtplay.se/video/1275005/live-fran-summerburstfestivalen

Klippet är inte längre tillgängligt, finns det att tillgå någon annanstans?
Citera
2013-06-09, 01:01
Medlem
Vad är det som är så bra med dessa festivaler? Det är ju inget vidare att stå och stirra på en dj som spelar dunka-dunka non-stopp i timmar medans man fistpumpar. Kan förstå i klubbar för då fokuserar man på att dricka och vara social samtidigt.
Citera
2013-06-09, 11:48
Medlem
Varför klagar alla så mycket på arrangeringen.. Det blir vad man gör det till.. Jag och mina vänner stod som mest 3-4 min i kö för att få köpa dricka, mat tog vi precis utanför och köade i snitt 1min för toa.. Och då gick vi ändå under olika tider på dygnet, utan att gå före eller sånt..
Citera
2013-06-09, 11:52
Medlem
dauits avatar
Så, vem var bäst och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in