2013-05-20, 17:58
Medlem
GolgeJacobssons avatar
Jag har ett återkommande spörsmål. Var det TittO som låg under bordet när Lill-Babs fekalerade eller vice versa?
Citera
2013-05-21, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GolgeJacobsson
Jag har ett återkommande spörsmål. Var det TittO som låg under bordet när Lill-Babs fekalerade eller vice versa?
Menar du på fullaste allvar att Lill-Babs skulle hålla på med sådana perverserier?
Citera
2013-06-07, 15:59
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolgeJacobsson
Nej, Elfsberg låg underst. Malmishororna satt på huk ovanför och tryckte på. Unrar om de fick ta lavemang först?
Citera
2013-06-07, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
För att gräva vidare bland all skit och se vad som kommer upp förstås! Gå direkt till källan så att säga!

Varför gör inte du det själv?
Citera
2013-06-07, 16:13
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Varför gör inte du det själv?
Varför ska jag göra allt? Jag grävde ju fram Jämoanmälan och laddade upp den. Kan inte du dra ditt strå till stacken?
Citera
2013-06-07, 16:17
Medlem
Citat:
Varför ska jag göra allt? Jag grävde ju fram Jämoanmälan och laddade upp den. Kan inte du dra ditt strå till stacken?

Det är ju du som vill ha en konfrontation och få svar, då får du väl fråga också.
Jag är inte besatt av en avdankad nyhetsankare, men du är det tydligen.
Citera
2013-06-07, 17:22
Medlem
RevolverRoffes avatar
Citat:
Bullshit. Och du vet det.
Citera
2013-06-09, 14:50
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverRoffe
Bullshit. Och du vet det.
Hmm.. låter som en delusionell diskusion jag hade med en annan(??) användare för ett tag sedan. Vad som är bullshit, "RevolverRoffe", är att vissa andra människor med lögner och falsarier försöker ömsom ta credit för mitt hårda arbete och ömsom underminera det till en sådan låg nivå att det är yngligare än patetiskt. Om det nu är "bullshit", som du så felaktigt påstår, då utmanar jag dig att lägga upp resten av rapporten för allmän beskådan. Men det kan du såklart inte, eftersom det inte var du, eller någon annan du känner till, som tog fram den. Nej, det var JAG och ingen annan, och det är ett faktum!!!

Sanningen om Jämoanmälan är att den är konfidentiell och det ska mycket till för att man ska få ut resten. Det bästa tipset nu är att gå vidare med att försöka få Monica själv att berätta, alternativt kontakta Ninni Schulman som skrev reportaget/avslöjandet om Claes Elfsberg för Se & Hör. Dock tycker jag att det i rättvisans namn är dags för någon annan att gräva lite spadtag så att det inte bara är jag som får jobba hela tiden och göra allting själv.
Citera
2013-06-09, 15:16
Medlem
RevolverRoffes avatar
Citat:
Hmm.. låter som en delusionell diskusion jag hade med en annan(??) användare för ett tag sedan. Vad som är bullshit, "RevolverRoffe", är att vissa andra människor med lögner och falsarier försöker ömsom ta credit för mitt hårda arbete och ömsom underminera det till en sådan låg nivå att det är yngligare än patetiskt. Om det nu är "bullshit", som du så felaktigt påstår, då utmanar jag dig att lägga upp resten av rapporten för allmän beskådan. Men det kan du såklart inte, eftersom det inte var du, eller någon annan du känner till, som tog fram den. Nej, det var JAG och ingen annan, och det är ett faktum!!!

Sanningen om Jämoanmälan är att den är konfidentiell och det ska mycket till för att man ska få ut resten. Det bästa tipset nu är att gå vidare med att försöka få Monica själv att berätta, alternativt kontakta Ninni Schulman som skrev reportaget/avslöjandet om Claes Elfsberg för Se & Hör. Dock tycker jag att det i rättvisans namn är dags för någon annan att gräva lite spadtag så att det inte bara är jag som får jobba hela tiden och göra allting själv.
Jag, precis som du, fick anmälan skickade till oss av en annan användare här på Flashback - långt innan den lades upp av dig. Och du vet det. Ingen försöker underminera "ditt arbete" (vad det nu bestått av) men du kan väl försöka hålla dig till sanningen. Och försök inte påstå att du beställt ut anmälan du också därför att du stod med på utskickslistan som jag också fanns med på. Och exifdatan i jpg-filerna stämmer med den ursprungliga som skickades ut.

Och nej, det går precis som du säger, inte att få ut de maskerade delarna av anmälan eftersom den sekretessbelagts. Det var inte den som tog ut anmälan som maskerade den utan det var Jämo.
Senast redigerad av RevolverRoffe 2013-06-09 kl. 15:18.
Citera
2013-06-09, 15:23
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Jag, precis som du, fick anmälan skickade till oss av en annan användare här på Flashback - långt innan den lades upp av dig. Och du vet det. Ingen försöker underminera "ditt arbete" (vad det nu bestått av) men du kan väl försöka hålla dig till sanningen.

Och nej, det går precis som du säger, inte att få ut de maskerade delarna av anmälan eftersom den sekretessbelagts. Det var inte den som tog ut anmälan som maskerade den utan det var Jämo.
Bevisa att du talar sanning då. Jag har levererat, det har inte du. Du påstår en massa saker gripna ur luften men faktum är att inte ett piss kan härledas till innan det att jag lade upp dokumentet, vilket är mer än vad någon annan wannabe i den här tråden gjort, och det innefattar även trådskaparen och "spaningsledaren".

Visa lite uppskattning stället för att fösöka vara en som roffar (är det därifrån du tagit ditt användarnamn? RevolverROFFE) åt dig av andra människors hårda arbete?
Citera
2013-06-09, 15:37
Medlem
RevolverRoffes avatar
Citat:
Bevisa att du talar sanning då. Jag har levererat, det har inte du. Du påstår en massa saker gripna ur luften men faktum är att inte ett piss kan härledas till innan det att jag lade upp dokumentet, vilket är mer än vad någon annan wannabe i den här tråden gjort, och det innefattar även trådskaparen och "spaningsledaren".
Jag kan troligen inte bevisa det men du vet att det är sant.
Citera
2013-06-09, 15:49
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Jag kan troligen inte bevisa det men du vet att det är sant.
Det som jag vet är sant, är detta:

https://www.flashback.org/sp43830297
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in