Citat:
Ursprungligen postat av
RevolverRoffe
Bullshit. Och du vet det.
Hmm.. låter som en delusionell diskusion jag hade med en annan(??) användare för ett tag sedan. Vad som är bullshit, "RevolverRoffe", är att vissa andra människor med lögner och falsarier försöker ömsom ta credit för mitt hårda arbete och ömsom underminera det till en sådan låg nivå att det är yngligare än patetiskt. Om det nu är "bullshit", som du så felaktigt påstår, då
utmanar jag dig att lägga upp resten av rapporten för allmän beskådan. Men det kan du såklart inte, eftersom det inte var du, eller någon annan du känner till, som tog fram den. Nej, det var JAG och ingen annan, och det är ett faktum!!!
Sanningen om Jämoanmälan är att den är konfidentiell och det ska mycket till för att man ska få ut resten. Det bästa tipset nu är att gå vidare med att försöka få Monica själv att berätta, alternativt kontakta Ninni Schulman som skrev reportaget/avslöjandet om Claes Elfsberg för
Se & Hör. Dock tycker jag att det i rättvisans namn är dags för någon annan att gräva lite spadtag så att det inte bara är jag som får jobba hela tiden och göra allting själv.