2013-06-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Börjar bli smått irriterad på tjejer som bara tvärt slutar skriva. Till och med tjejer som tagit initiativet och skrivet först kan plötsligt bara strunta i att svara...

Gäller (tyvärr) omvänt med, alltså att män/killar tvärt slutar skriva. Kallas i bekantskapskretsen för "den plötsliga maildöden".

Gissningsvis har personen hittat något intressantare och flyttat över fokus och uppmärksamhet dit?
Citera
2013-06-09, 15:21
Bannlyst
Vilka bra dejtingsidor finns förutom Happy Pancake?

Och finns det någon bra dejting eller community sida där man även kan träffa yngre tjejer 15-18 år?
Citera
2013-06-09, 15:23
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poors

Och finns det någon bra dejting eller community sida där man även kan träffa yngre tjejer 15-18 år?

Eh, varför vill du träffa så unga tjejer? Verkar onekligen rätt skevt.
Citera
2013-06-09, 15:23
Medlem
Citat:

Du verkar som en rätt farlig typ..
Citera
2013-06-09, 19:08
Medlem
Citat:

Kamrat.com är perfekt för ändamålet. Finns ju även äldre brudar där också förstås om man vill det.
Citera
2013-06-09, 20:00
Medlem
Men fan vad folk är snartstuckna/lättkränkta på nätet? Varför initiera en diskussion i ett ämne och efterlysa motstånd - men där man överhuvudtaget inte tål minsta lilla "kritik" för sina åsikter?
Citera
2013-06-09, 22:23
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vial
Gäller (tyvärr) omvänt med, alltså att män/killar tvärt slutar skriva. Kallas i bekantskapskretsen för "den plötsliga maildöden".

Gissningsvis har personen hittat något intressantare och flyttat över fokus och uppmärksamhet dit?

Har det varit en mailväxling ett tag så kostar jag alltid på mig ett "jag är inte intresserad". Allt annat tycker jag är rätt respektlöst. Givetvis är det en helt annan sak att inte svara på förstamail.

Trist oavsett om det är kvinnor eller män som beter sig så.

Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Eh, varför vill du träffa så unga tjejer? Verkar onekligen rätt skevt.

Han kanske själv är för ung för fb. Eller frågar åt någon annan.

Citat:
Men fan vad folk är snartstuckna/lättkränkta på nätet? Varför initiera en diskussion i ett ämne och efterlysa motstånd - men där man överhuvudtaget inte tål minsta lilla "kritik" för sina åsikter?

Det här med att försöka träffa någon är ju ett känsligt område för många. Till och med jag hade nog reagerat lite på om jag efterfrågade en åsikt om något och du som vanligt kom som en ångvält och rackade ner på stavningen av mail/press. =)
Senast redigerad av Morgonrodnad 2013-06-09 kl. 22:25.
Citera
2013-06-09, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Har det varit en mailväxling ett tag så kostar jag alltid på mig ett "jag är inte intresserad". Allt annat tycker jag är rätt respektlöst. Givetvis är det en helt annan sak att inte svara på förstamail.

Trist oavsett om det är kvinnor eller män som beter sig så.

Han kanske själv är för ung för fb. Eller frågar åt någon annan.

Det här med att försöka träffa någon är ju ett känsligt område för många. Till och med jag hade nog reagerat lite på om jag efterfrågade en åsikt om något och du som vanligt kom som en ångvält och rackade ner på stavningen av mail/press. =)

Haha, var absolut inget sånt. Utan det var en sedan 5-6 mail pågående diskussion om ett ämne, där personen driver diskussionen åt ett visst håll, och uppmanar mig att säga min åsikt. Vilket jag gör - och det var tydligen inte samma åsikt som han hade varvid han blev fasligt kränkt och sur och avslutade mailandet. Och det var inget "känsligt" ämne åsikten efterfrågades i, så jag är helt clueless.
Citera
2013-06-09, 22:37
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Haha, var absolut inget sånt. Utan det var en sedan 5-6 mail pågående diskussion om ett ämne, där personen driver diskussionen åt ett visst håll, och uppmanar mig att säga min åsikt. Vilket jag gör - och det var tydligen inte samma åsikt som han hade varvid han blev fasligt kränkt och sur och avslutade mailandet. Och det var inget "känsligt" ämne åsikten efterfrågades i, så jag är helt clueless.

Slutade han svara så kanske han bara fann kvinnor med egna åsikter oattraktivt eller liknande. Men folk är alldeles för lättkränkta idag. Vilket rimligen är förklaringen på att vi är flera i tråden som stängts av från HP.
Citera
2013-06-09, 22:39
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Slutade han svara så kanske han bara fann kvinnor med egna åsikter oattraktivt eller liknande. Men folk är alldeles för lättkränkta idag. Vilket rimligen är förklaringen på att vi är flera i tråden som stängts av från HP.

Eller bara ett bevis på att ni inte är så smidiga, charmiga och härliga som ni själva fått för er att ni är...
Citera
2013-06-09, 22:40
Medlem
Skriver ni till sådana ni inte är intresserade utav? Vet en 45-åring, lyser WT om henne, hemska bilder på HP och hon verkar ha killar efter sig, visserligen många enligt henne själv som kommer med snuskiga erbjudanden på en gång. (?)
Citera
2013-06-09, 22:54
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Eller bara ett bevis på att ni inte är så smidiga, charmiga och härliga som ni själva fått för er att ni är...

Fast det är väl ändå inget att anmäla?

Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Skriver ni till sådana ni inte är intresserade utav? Vet en 45-åring, lyser WT om henne, hemska bilder på HP och hon verkar ha killar efter sig, visserligen många enligt henne själv som kommer med snuskiga erbjudanden på en gång. (?)

Det händer ju att man fortsätter skriva med sådana man tappat intresset för om de är roliga att skriva med. Men det kanske inte var det du menade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in