2011-06-13, 22:30
Medlem
MrsErlynnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
vad gör man när det är massa som kollar in ens profil men aldrig skriver? är brudarna lata eller är man helt ointressant? ska man våga skriva till dessa och hoppas på ett svar ? säkert 5000 andra som skriver till dem?

Börjar det bli uppåt en fem, tio besök tycker jag att du kan skriva till dem...
Själv spanar jag ofta på killar som jag bedömer inte vara min liga och avstår därför från att mejla, men om det skulle råka sig så att de finner mig och mina besök intressanta så skulle jag bli glad över ett mejl från dem.

Du kan ju iaf testa!
Citera
2011-06-14, 00:59
Medlem
execs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.G.Glas
Jahapp, då har man bokat in en ny nätdate. Trasig av nervositet den här gången också, varför gör jag så här mot mig själv?
Det är bra. Ju hårdare du är mot dig själv, desto högre sätter du ribban för att någon annan ska kunna "störa dina cirklar".

Le och bestäm att du "gillar läget" när Fetto-Göran ska till å trycka i prutten för en femhundring -- istället för att känna dig "kränkt", "äcklad" och "besudlad" -- så kommer du upptäcka att det knappt är besvärande alls när ungarna på gatan sprayar "sprutluder" eller "hora" på din dörr eller bil.

Det är mitt ledsnöre i livet iallafall; och jag kan garantera att jag blir mycket bättre, mildare, godare och mer överseende med andra människor för varje år som går.
Citera
2011-06-14, 01:05
Medlem
julius76s avatar
Träffade min dejt en tredje gång.Hon skulle på fest och vi skulle ses där. Hom messa ett par gånger och talade om var hon var,jag var då utanför stället.Till sist gick jag in och hon kom och mötte mig,presenterade mig för hennes vänner och hela kvällen snacka vi och dansade.

Vi har gått lugnt fram(för lugnt,tycker jag för övrigt) men hon svarade upp mot mina "inviter" under kvällen. När stället stängde skiljdes vi åt,hon hade lite bråttom att hitta sina vänner, och jag messa henne lite senare och tackade för en trevlig kväll.

Typ 12 timmar senare svara hon och avsluta med "vi hörs!" Jag bara what?
Svara att jag gärna träffar henne mer,om HON ville,hon svara att "ja vi kan ju höras o se om vi kan hitta på något nån mer gång,ha det bra så länge.Kram"

Innan har hon frågat mig om JAG vill träffa henne och hon har sagt att hon gärna kommer till mig för en middag eller så. Nu känns det lite negativt.Kanske hennes vänner underkände mig eller nåt...
Citera
2011-06-14, 01:22
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julius76
Träffade min dejt en tredje gång.Hon skulle på fest och vi skulle ses där. Hom messa ett par gånger och talade om var hon var,jag var då utanför stället.Till sist gick jag in och hon kom och mötte mig,presenterade mig för hennes vänner och hela kvällen snacka vi och dansade.

Vi har gått lugnt fram(för lugnt,tycker jag för övrigt) men hon svarade upp mot mina "inviter" under kvällen. När stället stängde skiljdes vi åt,hon hade lite bråttom att hitta sina vänner, och jag messa henne lite senare och tackade för en trevlig kväll.

Typ 12 timmar senare svara hon och avsluta med "vi hörs!" Jag bara what?
Svara att jag gärna träffar henne mer,om HON ville,hon svara att "ja vi kan ju höras o se om vi kan hitta på något nån mer gång,ha det bra så länge.Kram"

Innan har hon frågat mig om JAG vill träffa henne och hon har sagt att hon gärna kommer till mig för en middag eller så. Nu känns det lite negativt.Kanske hennes vänner underkände mig eller nåt...

Protip: träffa ALDRIG någon de första gångerna om det inte bara är ni två. Jävligt respektlöst av någon att föreslå något sådant. Tyder på feghet eller ointresse, enligt mig.
Citera
2011-06-14, 13:29
Medlem
Ni som har erfarenhet å varit på en del dejter:
hur tycker ni uppfattningen ni fått via mail stämt med den uppfattningen ni fått irl?
Har ni känt att "farhågor" besannats eller att ni överraskats på något sätt istället?

Kort, har magkänslan stämt, eller har den spelat spratt?
Citera
2011-06-14, 13:47
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monamie
hur tycker ni uppfattningen ni fått via mail stämt med den uppfattningen ni fått irl?
Har ni känt att "farhågor" besannats eller att ni överraskats på något sätt istället?

Både och. Hon jag träffar nu trodde jag inte var särskilt intresserad, men det visade sig att hon bara var blyg.

Sen har vi en annan som jag mejlade långt med och som verkade astrevlig, men visade sig vara värsta bitchen (halv-mardrömsdejt).
Citera
2011-06-14, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exec
Det är bra. Ju hårdare du är mot dig själv, desto högre sätter du ribban för att någon annan ska kunna "störa dina cirklar".

Le och bestäm att du "gillar läget" när Fetto-Göran ska till å trycka i prutten för en femhundring -- istället för att känna dig "kränkt", "äcklad" och "besudlad" -- så kommer du upptäcka att det knappt är besvärande alls när ungarna på gatan sprayar "sprutluder" eller "hora" på din dörr eller bil.

Det är mitt ledsnöre i livet iallafall; och jag kan garantera att jag blir mycket bättre, mildare, godare och mer överseende med andra människor för varje år som går.

Jag fattar inte riktigt vad du vill säga, men visst, enda sättet jag kan få till stånd en blinddate är om jag är 'hård' mot mig själv och tvingar mig att boka in den. Må vara att jag är sjukt nervös innan men ett sådant svin att jag ställer in i sista stund p.g.a. det är jag inte.
Citera
2011-06-14, 20:29
Avslutad
Citat:

Måste nog säga att magkänslan stämt i alla fall hittills.
Citera
2011-06-14, 20:47
Bannlyst
Citat:

Har bara haft en dejt, men den var mycket lyckad. Tjejen levde upp till de förväntingar jag hade av henne; hon var lika trevlig och tillmötesgående som jag hade hoppats på. Sedan att det inte blev någon andra dejt är en annan historia. Det hade i alla fall inget med vår första dejt att göra! Synd på så rara ärtor...
Citera
2011-06-14, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Både och. Hon jag träffar nu trodde jag inte var särskilt intresserad, men det visade sig att hon bara var blyg.

Sen har vi en annan som jag mejlade långt med och som verkade astrevlig, men visade sig vara värsta bitchen (halv-mardrömsdejt).

Ok, så lite av en tvärtom-situation där.

Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Måste nog säga att magkänslan stämt i alla fall hittills.

Men du hade en mer korrekt magkänsla.

Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Har bara haft en dejt, men den var mycket lyckad. Tjejen levde upp till de förväntingar jag hade av henne; hon var lika trevlig och tillmötesgående som jag hade hoppats på. Sedan att det inte blev någon andra dejt är en annan historia. Det hade i alla fall inget med vår första dejt att göra! Synd på så rara ärtor...

Inte för att vara petig, men jag vill skilja på förväntningar och uppfattning. Frågan var väl mer om den uppfattning du hade innan ni träffats stämde när ni sen väl sågs, inte vilka förhoppningar du hade.

VitKalla: du kanske är bra på att läsa mellan raderna?
Kan det vara så att tjejer håller på med det mer? (obs- slänger ut en fråga bara)
Citera
2011-06-15, 09:11
Medlem
patrikvs avatar
Kan någon rekomendera en bra sida för att hitta äldre damer som vill ha sexuella relationer?
Citera
2011-06-15, 10:20
Medlem
patrikvs avatar
haha denna tråd är bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in