2013-06-08, 12:26
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Att folk ens går på Summerburst, att ni låter arrangörerna få in pengarna för ett sådant pissigt event....

De folket som är där, är fjollor av högsta klass. Småglin som nyligen hört en låt från arty eller cazzette på radion och helt plötsligt är han världsbäst.

Att ha en timmes kö till mat & öltälten är ett skämt och folk tackar ja till sånt här?

Jag förstår exakt vad du menar , och håller med.
Citera
2013-06-08, 12:36
Medlem
dunderdasens avatar
Äh lägg av det är en nice festival, det enda man kan klaga på är väl människorna där, alla måste vara så jäävla flashiga och fräscha och se likadana ut allihopa.
Jag är laddad inför Stockholm nästa helg, ska bli så jävla ugly!
Citera
2013-06-08, 12:55
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Att folk ens går på Summerburst, att ni låter arrangörerna få in pengarna för ett sådant pissigt event....

De folket som är där, är fjollor av högsta klass. Småglin som nyligen hört en låt från arty eller cazzette på radion och helt plötsligt är han världsbäst.

Att ha en timmes kö till mat & öltälten är ett skämt och folk tackar ja till sånt här?

Tror du bryr dog för mycket om andra, försök att ha trevligt själv istället.

Bättre exempel är väl Alesso, där ingen vet vad Nillionare är för något men som sagt lägg mer energi på att du och polarna ska ha det trevligt så blir eventet mer lyckat.
Citera
2013-06-08, 12:57
Medlem
Hardwell sen kommer bli sinnes! Så jävla taggad!
Citera
2013-06-08, 13:05
Medlem
flexress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Får ge mer info än så vad ni är ute efter! Jag tycker att ni dock ska ragga upp något skönt gäng där och prata med dom!

Tänkte typ någon trevlig klubb där åldern är lagom

Alltid gött att ha nått ställe man vet att kan dra till så man inte bara står där.
Citera
2013-06-08, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde

Bättre exempel är väl Alesso, där ingen vet vad Nillionare är för något men som sagt lägg mer energi på att du och polarna ska ha det trevligt så blir eventet mer lyckat.

Svårt att stå och hata när man får stå en timme i kö bara för att få lite mat i sig.

Stå 20 minuter för att pissa.

40 min för att få en öl (EN ÖL/KÖP).

Folk är otroligt menlösa för att detta ska vara en dansfestival.

För att inte tala om detta så kallade "cabana" tält som jag och några köpte, sämsta skiten och sämsta servicen jag någon stött på.

Nej, tack och lov skiter jag i att gå i dag, uslare planering får man leta efter. Var ju samma förra året men trodde det skulle vara bättre ordnat i år, men icke.
Citera
2013-06-08, 13:31
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Svårt att stå och hata när man får stå en timme i kö bara för att få lite mat i sig.

Stå 20 minuter för att pissa.

40 min för att få en öl (EN ÖL/KÖP).

Folk är otroligt menlösa för att detta ska vara en dansfestival.

För att inte tala om detta så kallade "cabana" tält som jag och några köpte, sämsta skiten och sämsta servicen jag någon stött på.

Nej, tack och lov skiter jag i att gå i dag, uslare planering får man leta efter. Var ju samma förra året men trodde det skulle vara bättre ordnat i år, men icke.

Alltså vad har hänt dig igår egentligen? Fast än ovan punkter, hur kan man välja att inte gå dag 2? Du har betalt och jag hoppas att du faktiskt tycker om musiken som spelas. Musiken är väl varför man är där.
Citera
2013-06-08, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Alltså vad har hänt dig igår egentligen? Fast än ovan punkter, hur kan man välja att inte gå dag 2? Du har betalt och jag hoppas att du faktiskt tycker om musiken som spelas. Musiken är väl varför man är där.

Ja jag har betalt en jäkla massa lappar för cabana tältet. Och ja, det är klart man är där för musiken, men är man hungrig så missar man hela jävla showen för att man får stå en timmes matkö. Kan även tycka att för oss som köpt på oss ett cabana tält borde vi åtminstone få en jävla toalett lite närmre. För mig som har en blåsa som en jävla fisk så får jag gå 200 meter för att pissa varje 20 minut.
Citera
2013-06-08, 13:42
Medlem
Massa horor och wannabe stekare på ett o samma ställe.
Spräng stället fan.

Visa av artisterna är rätt så bra, men folket förstör de
Citera
2013-06-08, 13:49
Medlem
ellivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flexres
Tänkte typ någon trevlig klubb där åldern är lagom

Alltid gött att ha nått ställe man vet att kan dra till så man inte bara står där.

Summerburst i Stockholm brukar väl ha ett par officiella efterfester med gratis inträde för de med festivalband? Förra året var det på Berns och Magenta och någon mer klubb. Blir alltid aspackat med folk på dessa så det är nog att rekommendera
Citera
2013-06-08, 13:49
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ja jag har betalt en jäkla massa lappar för cabana tältet. Och ja, det är klart man är där för musiken, men är man hungrig så missar man hela jävla showen för att man får stå en timmes matkö. Kan även tycka att för oss som köpt på oss ett cabana tält borde vi åtminstone få en jävla toalett lite närmre. För mig som har en blåsa som en jävla fisk så får jag gå 200 meter för att pissa varje 20 minut.

Vad exakt är cabana tältet?

Är det såna köer för att det är mycket mer folk än förra året? När evenemanget var på gamla ullevi fungerade allt bra men då kanske det var ett större område?

Förstår inte varför folk gnäller på festivaldeltagarna, låt dom vara som dom vill och försök att själv ha kul istället.
Citera
2013-06-08, 14:48
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde

Jag älskar Alesso och Nillionare, men anser ändå att hans senaste hits är bättre. Förhoppningsvis håller hans spelning i Stockholm samma klass som förra året!

Förstår mig inte på er som struntar i att gå på en festival för att ni TYCKER att folket klär sig "fel", dansar "fel", tycker om "fel" DJ's, är taggade på "fel" sätt och ja... Åk dit, sköt er själva, ha kul och njut av musiken. Jönsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in