2013-06-08, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zezka
Va? Varför skulle jag tro hon lever när jag ju skrev hon mördades 1977 av sin kille Sid Vicious. Vem är det egentligen som är förvirrad av oss?

Men SNÄLLA, läs dina tidigare inlägg och se att du använder presens om Spungen. Fattar du verkligen inte vad jag menar när jag säger att "hon slutade att missbruka när hon dog" och du hela tiden refererar till henne i nutid?
Citera
2013-06-08, 20:56
Medlem
violinsofviolences avatar
"Hon var en av dom som alltid brydde sig om mig under R- utan att ens ha träffat mig. Hon messade alltid och frågade hur det gick, hur jag mådde och tänkte på mig under dom svåraste timmarna under R. "

Är "R" över nu? Mycket möjligt att det inte ens var något från början, men...redan?
Citera
2013-06-08, 20:57
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violinsofviolence
"Hon var en av dom som alltid brydde sig om mig under R- utan att ens ha träffat mig. Hon messade alltid och frågade hur det gick, hur jag mådde och tänkte på mig under dom svåraste timmarna under R. "

Är "R" över nu? Mycket möjligt att det inte ens var något från början, men...redan?

Som hon håller på nu så står väl "R" bara för "regression".
Citera
2013-06-08, 21:03
Medlem
Citat:
"För tillfället bor vi ihop".. Läs; För tillfället.

Genesis P; nej, hittar inte ett enda ställe och skulle det vara så, är det ett misstag. Du får gärna ta exempel.

Ja, men att "för tillfället" bo ihop i en LSS-lägenhet måste godkännas av LSS-handläggaren, vilket jag inte tror är gjort i detta fallet.

Sen, kan inte vi som irriterar oss på Zezkas oförmåga att ta in de enklaste argument bara sluta svara på hens inlägg?
Citera
2013-06-08, 21:05
Avslutad
Citat:

Genesis P; nej, hittar inte ett enda ställe och skulle det vara så, är det ett misstag. Du får gärna ta exempel.

Citat:
Nancy Spungen (Sex Pistols Sid Vicious, flickvän) lider också av schizofreni

Citat:
De led båda av schizofren och båda missbrukar

Där har du.
Citera
2013-06-08, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Där har du.
Seriöst? Var det det enda du hittade? ETT ställe?
Citera
2013-06-08, 21:41
Avslutad
Citat:
Seriöst? Var det det enda du hittade? ETT ställe?

Men herregud, människa, vad har du tagit?!

Äh, orka.
Citera
2013-06-08, 21:46
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:

Ja, OCH???????? Det ändrar väl inte faktum, de BOR de facto ihop.

Fattar inte varför du sitter här och leker försvarsadvokat åt Berny. Det är helt otroligt vad du sätter henne på en piedestal, försvara henne i vått och torrt och jämför henne med Nancy Spungen vilket är så jävla patetiskt. Varför inte Marilyn Monroe när du ändå är igång? Hon var också en kvinna som led av psykiska åkommor.

Du anklagar mig för att hata Berny, vilket jag inte gör och jag vill på intet sätt henne ont. Du däremot borde se över din ohälsosamma beundran för en nergången, alkoholiserad, manipulativ gammal prostituerad jonkare som skulle sälja sin egen mor för att få sin vilja igenom. Seriöst, ta dig samman.
Citera
2013-06-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Ja, OCH???????? Det ändrar väl inte faktum, de BOR de facto ihop.

Fattar inte varför du sitter här och leker försvarsadvokat åt Berny. Det är helt otroligt vad du sätter henne på en piedestal, försvara henne i vått och torrt och jämför henne med Nancy Spungen vilket är så jävla patetiskt. Varför inte Marilyn Monroe när du ändå är igång? Hon var också en kvinna som led av psykiska åkommor.

Du anklagar mig för att hata Berny, vilket jag inte gör och jag vill på intet sätt henne ont. Du däremot borde se över din ohälsosamma beundran för en nergången, alkoholiserad, manipulativ gammal prostituerad jonkare som skulle sälja sin egen mor för att få sin vilja igenom. Seriöst, ta dig samman.

Lol, vad du säger åt alla att "skärpa sig" och "ta sig samman"! Du är allt en rolig prick du.

Nej, jag sätter henne inte på piedestal, jag vill bara att ni ska se det för vad det är och sluta med er mobbningskampanj men ni är så grupperade i denna mobbning att ni verkar bli sura när någon kommer in som bryter mot mobbningsgruppens sammansvetsning; hata Berny.

Så igen frågar jag dig; varför är du så hatisk emot henne? Vad har hon gjort just DIG? Bara undrar så gå inte loss nu, hehe. "Keep the dog in a leech!"
Citera
2013-06-08, 21:57
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Så igen frågar jag dig; varför är du så hatisk emot henne? Vad har hon gjort just DIG? Bara undrar så gå inte loss nu, hehe. "Keep the dog in a leech!"

Jag är "hatisk" mot alla som beter sig illa, Berny inkluderat. That's it. Något mer du undrar?

Oh, and by the way fröken Lingvist; det stavas "leash".
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-06-08 kl. 22:01.
Citera
2013-06-08, 22:07
Medlem
Citat:
Lol, vad du säger åt alla att "skärpa sig" och "ta sig samman"! Du är allt en rolig prick du.

Nej, jag sätter henne inte på piedestal, jag vill bara att ni ska se det för vad det är och sluta med er mobbningskampanj men ni är så grupperade i denna mobbning att ni verkar bli sura när någon kommer in som bryter mot mobbningsgruppens sammansvetsning; hata Berny.

Du tillför verkligen INGENTING i denna tråd. Inget du skriver har substans & handlar ännu mindre om Berny. Håller med Kardnialvokal, skärp dig om du ska fortsätta skvallra/diskutera här.
Citera
2013-06-08, 23:11
Medlem
Citat:
Tackar! Var inte säker på om det var leash eller leech men leech är blodigel, det stämmer. Även de bästa gör fel.

Ja, jag undrar om hon gjort dig ngot personligt? Känner du henne eller har haft kontakt med henne irl?

Violins; Vad tillför du själv?

Inte särskilt mycket, jag läser mest vad som skrivs. Jag menar bara att irrelevanta inlägg känns onödiga & tråkiga.

Jag undrar om hon är medveten om att hon håller på att spåra igen eller om hon tror att hon lämnat en isolerad vardag på behandlingshem för att nu leva "ett vanligt svenssonliv" med bostad & eget ansvar (hehe). Om hon tror att hon har ordning & reda, resonerar sunt, osv & inte inser att den där riktningen hon skrev att hon valt börjar peka åt ett helt annat håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in