2014-10-07, 15:34
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Jo det är väldig många som har det så.
Jo hon är normal det är inget fel på henne.

Ni borde sluta att skriva om exet och snacka mer om Berny och Andreas.

Nej, det är inte många som har det så. Och det är INTE normalt. Vilken sjuk värld lever du i?
Citera
2014-10-07, 15:36
Medlem
Citat:
Jo det är väldig många som har det så

Tack för dagens garv
Citera
2014-10-07, 15:44
Medlem
Zebels avatar
...fast ärligt talat...jag tycker att A ser ut som en "snäll kille" ändå...även om han är smal ser han inte ett dugg störd ut...jag kan inte riktigt greppa varför han vill vara med psyk-Berny? Narcissist-Janne fattar jag; psyk-Emma likväl...Jhna - in & ut på psyket-tjejen fattar jag också. Men A?

Nej du grabben, dra så snabbt du kan för det där kommer inte att göra dig gott någonstans. Jag tror att han kommer att fatta ganska snart. Jag har hopp för mänskligheten.
Citera
2014-10-07, 16:00
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Jo det är väldig många som har det så.
Jo hon är normal det är inget fel på henne.

Ni borde sluta att skriva om exet och snacka mer om Berny och Andreas.

Nej, du är en av de få som har det så. Kan du vara mer genomskinlig?

OnT: Kan hålla med om att lämna mammorna ifred, vad fan ska ni med deras Facebook till? Det här är en tråd om Berny, inte hennes veckoflammas ex.
Citera
2014-10-07, 16:00
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
...fast ärligt talat...jag tycker att A ser ut som en "snäll kille" ändå...även om han är smal ser han inte ett dugg störd ut...jag kan inte riktigt greppa varför han vill vara med psyk-Berny? Narcissist-Janne fattar jag; psyk-Emma likväl...Jhna - in & ut på psyket-tjejen fattar jag också. Men A?

Nej du grabben, dra så snabbt du kan för det där kommer inte att göra dig gott någonstans. Jag tror att han kommer att fatta ganska snart. Jag har hopp för mänskligheten.

Han är väl knappast en svärmorsdröm så mycket ogenomtänkt vildhavre som han planterat, men jag får ändå också intrycket att han må vara WT, ansvarslös och lite dum i huvudet men inte att han är ett själlöst monster. Han verkar älska sina barn och ha varit förmögen att ha ett någorlunda stabilt liv. Hade han haft en ärligare bild av Berny än den hon fabulerat ihop åt honom hade han nog inte gått in i en relation med henne. Men att han driver med nu fattar jag inte. Han har ju jobb, intressen, polare och barn, vad fan kan Berny ge honom!? Mer än hepatit då
Citera
2014-10-07, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Nej, du är en av de få som har det så. Kan du vara mer genomskinlig?

OnT: Kan hålla med om att lämna mammorna ifred, vad fan ska ni med deras Facebook till? Det här är en tråd om Berny, inte hennes veckoflammas ex.

Vadå DU ÄR EN AV FÅ SOM HAR DET SÅ. KAN DU VARA MER GENOMSKINLIG?????

Jag är inte en av mammorna fortfarande.
Citera
2014-10-07, 16:05
Medlem
Antitrinitarians avatar
"Jag ger mig på en stil som jag aldrig har haft tidigare men som jag älskar redan. Dessutom har jag gått ner i vikt på grund av allt sex."

Hahaha, åååh, jag har inte ens ord längre. Vad ÄR det här? Det känns som nåt slags socialt experiment för att se hur vi reagerar. Är det detta hon forskar i tros?

Edit: och så funderar hon på tribal-tatueringar. WT-Berny blommar ut fullkomligt.
Citera
2014-10-07, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Nej, det är inte många som har det så. Och det är INTE normalt. Vilken sjuk värld lever du i?

Jag tänker inte sitta och rota i det. Jag lever inte i någon sjuk värld.
Citera
2014-10-07, 16:07
Medlem
motyls avatar
B uppger att hon gått ner i vikt av all sex.
För en person som stadigt gått upp trots "noll matlust" och "personalen måste ge mig dropp" känns det som att det är liiite mer som krävs än så.

Dock tycker jag det är positivt att B gör någonting åt sitt liv, även om jag betvivlar att det blir långvarigt så är det ett steg i rätt riktning.
Citera
2014-10-07, 16:09
Medlem
Antitrinitarians avatar
Och i länken till senaste blogginlägget på Facebook har en bild på Janne hamnat. När man länkar kan man ju välja mellan de olika bilder som finns på sidan. Undrar om det var medvetet?
Citera
2014-10-07, 16:13
Medlem
shittingbrickss avatar
Att dom "ska förlova sig" tycker jag låter så konstigt. Brukar folk tillkännage att de planerar en förlovning?

Rätta mig gärna om jag har fel, men brukar det inte vara följande ordning i ett sådant scenario:
"Vi har förlovat oss. Vi planerar alltså att gifta oss!" (Vem som nu uttalar sig exakt så vet jag inte, men ni fattar)

Berny verkar lite för rastlös/otålig/dramakåt för att gå igenom planeringen av ett bröllop. Kommer förhållandet ens hålla fram till stora dagen? Vem ska betala det förresten? Vem ska komma dit, hennes torskar och ex samt As baby mamas? Antar alltså att OM det blir en förlovning så stannar väl förhållandet på den "nivån".

Å andra sidan verkar ju hennes senaste stora kärlek förlova sig lika ofta som folk blev ihop och gjorde slut på skolrasterna i mellanstadiet. Har han någonsin varit gift ens?
Citera
2014-10-07, 16:16
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Vadå DU ÄR EN AV FÅ SOM HAR DET SÅ. KAN DU VARA MER GENOMSKINLIG?????

Jag är inte en av mammorna fortfarande.

...case closed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in