Citat:
Ursprungligen postat av
moeller
Jag tror bara penthouse(lunds nation) har öppet på torsdag. Penthouse suger imho.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bucketshop
I klubbväg finns det väl som sagt bara Lunds som är öppet. Sydskånska har pub på torsdag, huruvida det lönar sig att betala 60 spänn för ett gästleg eller inte beror på hur mycket du tänker dricka. På sydskånska tror jag att du får en vanlig stor stark för 25, på "icke-nationer" ligger det väl runt en 50-lapp.
Citat:
Ursprungligen postat av
FysikElskarN
På
http://studentlund.se/ är alla nationers klubbaktiviteter listade efter dag. Imorgon kör VG och Wermlands.
Tack för infon

Ju billigare det är desto mer dricker jag, så antar att gästkort lönar sig. Vad brukar spriten förresten gå på? Och har någon nation lite extra kul ölutbud?
Har jag läst rätt om det ser ut som det är pub på Wermlands och Krischanstad och klubb på Wermlands och Västgöta imorgon? Eller har jag missförstått / missat någon? Vilken pub respektive klubb är i så fall att föredra enligt er? (Jag är fullt medveten om att vi kan ha olika smak så om ni orkar ge en kort motivering vore det mycket uppskattat)
EDIT: Hur kommer det sig förresten att du ogillar Lunds moeller? Dyr sprit, dålig musik eller bara trist folk?