Citat:
Jag försökte gymma med min flickvän en gång, det var - rent ut sagt - fruktansvärt
-Det här är ju inget jobbigt.
- Nej jag förstår det, testa att inte ta den minsta hanteln då
-Men jag vill ha smäckra muskler!
- Vi har diskuterat det här 5000 gånger, du kommer inte bli Arnie för att du lyfter skrot.
-Jag vill inte bli biff!
- Risken är nog rätt liten om du använder en hantel som väger mindre än min klocka...
- Aaaaaaahhhh!
Passet gick dock jävligt fort.
Jag försökte gymma med min flickvän en gång, det var - rent ut sagt - fruktansvärt
- Nej jag förstår det, testa att inte ta den minsta hanteln då
-Men jag vill ha smäckra muskler!
- Vi har diskuterat det här 5000 gånger, du kommer inte bli Arnie för att du lyfter skrot.
-Jag vill inte bli biff!
- Risken är nog rätt liten om du använder en hantel som väger mindre än min klocka...
- Aaaaaaahhhh!
Passet gick dock jävligt fort.
Känner igen det där. Jag tränar med en polare, och min flickvän var på samma gym med sin polare.
Något mellanting mellan sakta lunkande och halvsnabb gång på rullbandet stod först på deras schema, detta i typ 25 minuter.
Sedan kom dom bort dit jag och polaren körde bänkpress, och satte sig på den tomma benpressmaskinen intill och kollade mobilen, snackade, glodde. Blev lite halvirriterad men gick bort mellan något set och snackade lite, sa lite försiktigt att det är många på gymmet, någon kanske vill använda benpressen.
Ca tio minuter senare står dom med lättaste hantlarna och gör de mest oengagerade curlsen jag någonsin har sett. Helt slängig (märkbart inte ens lite jobbig) curl, men mobiltelefonen smsandes i andra handen (?!).
Lägg sedan till att det blev bråk efter passet, för att jag inte hade kommit och gullat och pussats med henne på gymmet. "Du skäms för mig blablabla"...
Ska tilläggas att när jag tränar har jag full fokus på träningen, jag är inte där för att lalla omkring, och det sa jag till henne också men hon ville inte lyssna.
Vi är ej tillsammans idag

) av det. Tyvärr inget jag kan göra nåt åt.