2013-06-06, 21:58
Medlem
Vad är encounters för något? Var kan man se vad för betyg man har?

Tack!
Citera
2013-06-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delpiero10
Vad är encounters för något? Var kan man se vad för betyg man har?

Tack!

betygen tror jag bara du kan se på Datorn men du måste också ha betygsatt andras bilder för att kunna göra det

Encounters är när du får se bilder av personer sen säger du antingen Ja/Kanske/Nej till de du vill/inte träffa. Det är också så du får "match"
Citera
2013-06-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
betygen tror jag bara du kan se på Datorn men du måste också ha betygsatt andras bilder för att kunna göra det

Encounters är när du får se bilder av personer sen säger du antingen Ja/Kanske/Nej till de du vill/inte träffa. Det är också så du får "match"

Tack för svaret! Att de ska kosta pengar för att se ett ansikte som har visat ett intresse för dig
Citera
2013-06-06, 22:50
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delpiero10
Tack för svaret! Att de ska kosta pengar för att se ett ansikte som har visat ett intresse för dig

Men det behöver det inte göra, räcker med att du kör encounters själv så kommer de som är intresserade av dig att dyka upp där relativt tidigt i serien av människor. Men svarar du nej på någon som svarat ja/kanske på dig, då kommer du aldrig att få veta vem det var.
Citera
2013-06-06, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Men det behöver det inte göra, räcker med att du kör encounters själv så kommer de som är intresserade av dig att dyka upp där relativt tidigt i serien av människor. Men svarar du nej på någon som svarat ja/kanske på dig, då kommer du aldrig att få veta vem det var.

Därför man svarar ja på alla
Citera
2013-06-06, 23:25
Bannlyst
Vad fan hände nu då? Snackade rätt intensivt med en brud i typ en vecka. Vi hade bestämt att vi skulle försöka ses framöver. Sen går det typ 10 dagar utan att hon läser mitt meddelande och då struntar hon i att svara. Känns ju jävligt märkligt att svänga sådär helt plötsligt. Hur tänker vissa brudar egentligen?
Citera
2013-06-06, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Vad fan hände nu då? Snackade rätt intensivt med en brud i typ en vecka. Vi hade bestämt att vi skulle försöka ses framöver. Sen går det typ 10 dagar utan att hon läser mitt meddelande och då struntar hon i att svara. Känns ju jävligt märkligt att svänga sådär helt plötsligt. Hur tänker vissa brudar egentligen?

Just av den anledningen vill jag att en brud ska låtsas vara kille ett tag. Rätt kul att se hur de tycker det känns jämfört med var de är vana med.
Citat:
Ursprungligen postat av Lilyflower
Lilyflower

Ett tipps är att inte stanna på badoo för länge och tjöta. Försök få dem till anndra marker så som Skype/KIK/Facebook eller vad för annan skit det nu finns :P
Citera
2013-06-07, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
Just av den anledningen vill jag att en brud ska låtsas vara kille ett tag. Rätt kul att se hur de tycker det känns jämfört med var de är vana med.

Ett tipps är att inte stanna på badoo för länge och tjöta. Försök få dem till anndra marker så som Skype/KIK/Facebook eller vad för annan skit det nu finns :P

Ja, det är jävligt frustrerande när man först får kämpa för att ens få igång en normal konversation och sen när det väl flyter på så slutar de helt plötsligt att svara. Känns ju jävligt ovärt att lägga ner ens massa tid på att få igång nya konversationer hela tiden när man ändå vet att de dör ut förr eller senare.

Lägger ner det här och fortsätter på facebook istället. Klart bättre utdelning där.
Citera
2013-06-07, 01:21
Medlem
likeabawzs avatar
Faen, super powers är slut och jag kan ej få det gratis längre. Har inga kvar på mailen jag kan skicka förfrågningar till..

Kan man få det gratis på nåt annat sätt? Pallar fan inte betala för det.
Citera
2013-06-07, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeabawz
Faen, super powers är slut och jag kan ej få det gratis längre. Har inga kvar på mailen jag kan skicka förfrågningar till..

Kan man få det gratis på nåt annat sätt? Pallar fan inte betala för det.

Funkar bra utan superpowers

Annars hörde jag att man kunde låtsas säga upp sit konto så skulle man tydligen få ett erbjudande
Citera
2013-06-07, 19:29
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Det dök förmodligen upp andra killar som hon tycker är mer intressanta. Du kan dock få tillbaka hennes intresse om du skriver rätt saker.
Citera
2013-06-07, 20:14
Medlem
ThatAsianChiiicks avatar
Jag kan inte tala för alla tjejer, men jag personligen tar inte badoo så seriöst. Det är väl ganska individuellt från person till person, men efter att ha läst lite i tråden så känns det verkligen som att ni killar tar det stenseriöst? Hur kommer det sig att ni inte träffat några tjejer/kvinnor utanför nätet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in