Citat:
För det första är ju frågan varför du ens väljer att dra in Tom Brady i denna diskussionen? Det är liksom så hjärndött så man blir mörkrädd. Och ja, alla vet vem Tom Brady är. Man är inte cool för att man har koll på amerikanska big-4 ligor längre. Låt mig gissa, du är en sådan person som har ett hobbylag i NBA också? Fan, Oklahoma City Thunder åkte ur slutspelet, skit också, jag har ju ett linne med dem, så jag håller på dem nu!.
Men okej, du ska få chansen att förklara för mig vad det är jag inte känner till om Tom Brady. Väntar spänt.
Men okej, du ska få chansen att förklara för mig vad det är jag inte känner till om Tom Brady. Väntar spänt.
Håller varken på lag i NBA eller NFL. Följer inte NBA för fem öre heller. Och jag äger knappt linnen för undershirts. Men skitsamma.
Kort och gott är Tom Brady en av historiens bästa quarterbacks. Hur han spelar eller vem han är gift med är irrelevant. Han medverkar i en episode i Family guy för er som undrar. Men det är hans attityd som jag pratar om, inget annat. En kille som ständigt var andra valet, i High School, College och i NFL-draften blev han i nästa sista. Ändå går killen fram till tränare i New England, hälsar och presenterar sig. Frågar coachen om han ens visste vem han var. Coachen skrattade och sa "Ja, du var väl vårat sista draft" och Tom svarar "Ja, och det är er bästa affär någonsin". Killen var smal, för sölig, kasta för dåligt för att ens komma kommit på denna nivå.
Men hans vilja gjorde allt hans fysisk inte gjorde.
Låter egentligen ganska lamt att läsa det jag nyss skrev. Men återigen var det hans attityd jag ville få fram. Arsenal har alla kvalitéer för att lyckas ,de har ett bra lag. Men en attityd som inte finns.
Men jag vet inte..har aldrig sett han spela själv så. Kanske någon som följer La Liga lite mer kan fylla i lite.