Citat:
Ursprungligen postat av
VanDenBerg
Det är ett fel jag alltid gör när jag skriver snabbt på tangentbordet, likadant som att jag alltid skriver typsikt istället för typiskt, för att ta ett exempel. Har du lust att göra research så ser du säkert att jag gjort samma misstag tidigare. Det sker dock aldrig skriftligt, och vem som helst inser ju dessutom att Vieria blir hela felaktigt sett till han uttalar sitt namn.
Helt off topic, så kan jag aldrig skriva
"tidigare" rätt. Blir alltid
tidiagre.
Jag vill ha en defensiv, mer brysk, mittfältare, men då som ett komplement till Arteta i tuffare toppmöten eller bortamatcher. Det behöver således inte vara någon stjärnvärvning.
Annars så är det en striker som behövs. Jag har alltid försvarat Giroud, men för den sakens skull så tycker jag ändå det behövs en riktig stjärna där framme, och att då ha Giroud som komplement.
I övrigt så skulle en till stjärnvärvning på antingen ytterposition, högerback eller målvakt inte skada, men då ska spelaren i fråga verkligen förstärka startelvan, inte bara bli ett komplement.
Sker dessa tre värvningar, eller typ ett köp av Fabregas istället för någon av ovanstående alternativ, så känns vi som en möjlig titelutmanare.