Citat:
Som jag skrev dock, man ska inte ha inställningen att 100 000 ska stanna, för då lär det förmodligen bli betydligt fler i slutändan. Min poäng var bara att när det svenska folket kommit upp på fötter ordentligt (efter några generationer) så blir inte några minoriteter något hot alls. Men jag håller med dig att idag är 100 000 alldeles för mycket, och kanske för mycket även i ett nationalistiskt framtida Sverige, jag har liksom inte huggit något i sten.
Mitt huvudfokus är att få det svenska folket och Sverige upp på fötter igen. Dvs, en kraftig majoritetsbefolkning på minst 98 % som skaffar många svenska vita barn, så att det blir en kraftig uppåtgående spiral i jämförelse med dagens nedåtgående spiral + rasblandning. Jag drivs främst av den stora oron att det svenska folket kanske helt blandas ut i framtiden, men jag respekterar din åsikt i frågan.
Mitt huvudfokus är att få det svenska folket och Sverige upp på fötter igen. Dvs, en kraftig majoritetsbefolkning på minst 98 % som skaffar många svenska vita barn, så att det blir en kraftig uppåtgående spiral i jämförelse med dagens nedåtgående spiral + rasblandning. Jag drivs främst av den stora oron att det svenska folket kanske helt blandas ut i framtiden, men jag respekterar din åsikt i frågan.
Den oron delar vi självklart, dock ser jag det på följande vis: Vi skall inte enbart vara en homogen befolkning utan vi skall tillsammans röra oss framåt likt en enhet av stål, detta är självklart ett mål. Vi måste inte rimligtvis vara 7 miljoner svenskar(eller hur många riktiga svenskar det nu finns i dagens Sverige, troligen färre) utan en stark organisation med stor folkgemenskap.
Skall vi vara realister så kommer det troligen krävas att vi avlägnsar delar av Sverige för att kunna skapa detta,när den vita flykten har blivit så intensiv att hela landområden har avbefolkats från vita(likt i USA, Sydafrika etc) så kommer vi alltmer att ansamlas i enklaver likt indian reservat men då gäller det att vi har en stark organisation(SvP) som kan samordna oss att på allvar slå oss fria från galenskapen.