Citat:
Ursprungligen postat av
OY
I det här fallet tror jag på ryktet, du vet ju inte vad jag har för information som gör att jag väljer att tro. Jag har inte sagt att det är sant, bara att jag tror på det. Och den där jäkla klyschan är noll och intet värd, dels vet du inte vad jag gått igenom, och att man inte kan förstå hur någon annan mår är bullshit, jag sa ju det, jag är empatisk.

Det är just därför jag säger "Så tillvida du inte fått ett eget barn mördat och styckat". Men jag är ganska säker på att om du upplevt något sånt, då hade du aldrig suttit och spekulerat om mamman på obefintliga grunder. Då hade du förstått.
Att hon skulle ha haft KJ som någon slags knullkompis när styvpappan är borta är liksom inte ens troligt. Allt är förstås möjligt, det
kan vara polisen som mördat VB också och planterat bevis så KJ ska bli boven,det
kan vara så, men på en sannolikhetsskala så kommer det jävligt lågt. Så visst, vi kan sitta här och kasta ur oss alla möjliga galna teorier, det kan vara polisen, eller kanske en lufsande björn som tog henne. Men det ger inte direkt kvalité åt tråden. Men du får svamla på i vilket du vill,det är din trovärdighet som drabbas, inte min.