Citat:
Ska vi strukturera om den onda förtryckarnaturen också vet jag? Placera får bland lejon, apor bland björnar, örnar bland ormar. Så ska vi nog se att allt integreras till en enda fredlig värld, utan fördomsfullhet som gener!
Fan, låter som en fantastisk idé.
Evolution=folkmord? Ska du säga det till en jude vet jag? Får se reaktionerna. Ge mångfald till judar också, det skulle ju aldrig kunna skada någon!
http://www.youtube.com/watch?v=lKDeyuM0-Og&list=FLlmYxHA-ir9g3nbzZRh6baQ&index=4
Men för att vara litet mer seriösa, påtvingad invandring och integration i ALLA och BARA Vita länder och områden är folkmord, enligt folkmordskonventionen&definitionen själv. Som du erkänt att det är, och att du ljugit om. Inklusive politiker som du själv säger ljuger för att driva igenom sin antivita politik.
Erkännelsen av en antivit, bra titel för en novell?
Först förnekar herr hen folkmord. Herr hen försöker rättfärdiga folkmord. Till sist uppmuntrar herr hen folkmord.
Antirasist är ett kodord för Antivit
Fan, låter som en fantastisk idé.
Evolution=folkmord? Ska du säga det till en jude vet jag? Får se reaktionerna. Ge mångfald till judar också, det skulle ju aldrig kunna skada någon!

http://www.youtube.com/watch?v=lKDeyuM0-Og&list=FLlmYxHA-ir9g3nbzZRh6baQ&index=4
Men för att vara litet mer seriösa, påtvingad invandring och integration i ALLA och BARA Vita länder och områden är folkmord, enligt folkmordskonventionen&definitionen själv. Som du erkänt att det är, och att du ljugit om. Inklusive politiker som du själv säger ljuger för att driva igenom sin antivita politik.
Erkännelsen av en antivit, bra titel för en novell?
Först förnekar herr hen folkmord. Herr hen försöker rättfärdiga folkmord. Till sist uppmuntrar herr hen folkmord.
Antirasist är ett kodord för Antivit
Japp, testa å skriva en biologiuppsats där du påstår att svarta och vita är lika långt ifrån varandra som får och lejon! Det är som att placera svarta får bland vita får, och vad händer då? Ja, ingenting illa i det stora hela.
JAg är som sagt för det egna valet, vill judarna inte ligga med icke judar behöver dom inte, precis som du som vit i min mening får välja vem du ligger med. Du vill däremot bestämma vilka andra ligger med, var ifrån får du denna rätt??
Så något hindrar dig från att flytta till ett flertal svarta länder och skaffa barn?
"folkmordskonventionen&definitionen"
Nja, inte enligt dem själva, men enligt hur du feltolkat dessa ord.. Jag ringde som sagt och frågade, du är den som har misstolkat definitionen och konventionen, enligt ledande experter i Sverige. Sen kan du säga vad du vill, jag kan även jag kalla ett bord för en hund, men det ändrar inte att detta inte är vad det faktiskt betyder på svenska.
Nej, du har hittat på att jag erkänt detta. För att jag skulle göra det krävdes att du tog fram ett motiv, för utan detta har du inte ens en bra spekulation. SÅ: Varför vill vita döda sin egen ras?
Du vrider ju mina ord, varför kan du inte låta bli att ljuga???? Menar, alla ser det ju, det jag skrivit står ju här över. Ja, ALLA politiker ljuger. Det gäller SD med. Du har inte svarat varför det är mer OK att SD ljuger, för detta viftar du ju bara bort. Det enda du tar med dig är att de politiker som du inte gillar ljuger, du ignorerar att det jag sa faller precis lika mycket på SvP och SD.
Novell, vad sägs om "vilsen i logiken" för att beskriva dig?
Nej, det där citatet varken förnekar, uppmuntrar eller rättfärdigar folkmord, men om man är ointelligent och inte kan svenska kan man tolka det så.. Absolut. Men detta är en ren lögn igen.
Citatet felbevisar dig dock.. Du har aldrig kunnat bemöta att detär ett folksjälvmord om något. Ett val vi gjort gemensamt som folk, och ett val vi kommer göra igen 2014.
när jag säger "i praktiken stödjer jag det", betyder inte det "jag stödjer att vita försvinner". Är du så dålig på svenska mr muhammed? Jag indirekt stödjer det då det sammanfaller med den riktning jag vill att vi tar, men eftersom min ståndpunkt har 0 koppling till ras, varken vit eller svart, så kan du ju omöjligt se det som ett bra ord att använda?
JAg säger klart och tydligt i det citatet du själv väljer: "Men du har rätt i att jag inte bryr mig om förändringar i pigment", ändå kopplar du detta till ras? Menar, har du trasig DNA-stege, ser uselt eller kan helt enkelt inte läsa?