2013-06-05, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Ska vi strukturera om den onda förtryckarnaturen också vet jag? Placera får bland lejon, apor bland björnar, örnar bland ormar. Så ska vi nog se att allt integreras till en enda fredlig värld, utan fördomsfullhet som gener!

Fan, låter som en fantastisk idé.

Evolution=folkmord? Ska du säga det till en jude vet jag? Får se reaktionerna. Ge mångfald till judar också, det skulle ju aldrig kunna skada någon!
http://www.youtube.com/watch?v=lKDeyuM0-Og&list=FLlmYxHA-ir9g3nbzZRh6baQ&index=4

Men för att vara litet mer seriösa, påtvingad invandring och integration i ALLA och BARA Vita länder och områden är folkmord, enligt folkmordskonventionen&definitionen själv. Som du erkänt att det är, och att du ljugit om. Inklusive politiker som du själv säger ljuger för att driva igenom sin antivita politik.

Erkännelsen av en antivit, bra titel för en novell?

Först förnekar herr hen folkmord. Herr hen försöker rättfärdiga folkmord. Till sist uppmuntrar herr hen folkmord.

Antirasist är ett kodord för Antivit

Japp, testa å skriva en biologiuppsats där du påstår att svarta och vita är lika långt ifrån varandra som får och lejon! Det är som att placera svarta får bland vita får, och vad händer då? Ja, ingenting illa i det stora hela.

JAg är som sagt för det egna valet, vill judarna inte ligga med icke judar behöver dom inte, precis som du som vit i min mening får välja vem du ligger med. Du vill däremot bestämma vilka andra ligger med, var ifrån får du denna rätt??

Så något hindrar dig från att flytta till ett flertal svarta länder och skaffa barn?

"folkmordskonventionen&definitionen"
Nja, inte enligt dem själva, men enligt hur du feltolkat dessa ord.. Jag ringde som sagt och frågade, du är den som har misstolkat definitionen och konventionen, enligt ledande experter i Sverige. Sen kan du säga vad du vill, jag kan även jag kalla ett bord för en hund, men det ändrar inte att detta inte är vad det faktiskt betyder på svenska.

Nej, du har hittat på att jag erkänt detta. För att jag skulle göra det krävdes att du tog fram ett motiv, för utan detta har du inte ens en bra spekulation. SÅ: Varför vill vita döda sin egen ras?

Du vrider ju mina ord, varför kan du inte låta bli att ljuga???? Menar, alla ser det ju, det jag skrivit står ju här över. Ja, ALLA politiker ljuger. Det gäller SD med. Du har inte svarat varför det är mer OK att SD ljuger, för detta viftar du ju bara bort. Det enda du tar med dig är att de politiker som du inte gillar ljuger, du ignorerar att det jag sa faller precis lika mycket på SvP och SD.

Novell, vad sägs om "vilsen i logiken" för att beskriva dig?

Nej, det där citatet varken förnekar, uppmuntrar eller rättfärdigar folkmord, men om man är ointelligent och inte kan svenska kan man tolka det så.. Absolut. Men detta är en ren lögn igen.
Citatet felbevisar dig dock.. Du har aldrig kunnat bemöta att detär ett folksjälvmord om något. Ett val vi gjort gemensamt som folk, och ett val vi kommer göra igen 2014.

när jag säger "i praktiken stödjer jag det", betyder inte det "jag stödjer att vita försvinner". Är du så dålig på svenska mr muhammed? Jag indirekt stödjer det då det sammanfaller med den riktning jag vill att vi tar, men eftersom min ståndpunkt har 0 koppling till ras, varken vit eller svart, så kan du ju omöjligt se det som ett bra ord att använda?

JAg säger klart och tydligt i det citatet du själv väljer: "Men du har rätt i att jag inte bryr mig om förändringar i pigment", ändå kopplar du detta till ras? Menar, har du trasig DNA-stege, ser uselt eller kan helt enkelt inte läsa?
2013-06-05, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brigadgeneralen
Jag tror inte att du förstår vad som skrivits till dig. Uppförande, handlingar och beteende är det enda som räknas, inte utseende. OM svenskar vore svarta och somalier vita, men övrigt levde på precis samma vis, skulle du då flytta till Mogadishu och underkasta dig en lokal klanledare för att slippa alla svarta i Sverige?

Vem sympatiserar du mest med, en av de många exil-iranier eller kristna irakier som röstar på SD i Södertälje och är aktiva i partiet eller en Emil i Lönneberga lintott som är aktiv inom gatstensvänstern och vill ha fri invandring till Sverige?

Ditt exempel om djur är så irrelevant att jag inte ens kan bevärdiga din replik med en seriös kommentar mer än att om du pratade om homosapiens och homoerectus hade du kanske haft en poäng, men inte när du talar om en och samma art.

Ahh.. Visar inte detta något. 10 nationalister i tråden har samtliga missuppfattat det jag sagt, och så kommer en enda icke rasist och fattar direkt.. IQ test på plats..
2013-06-05, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Med andra ord: en yrande galning. Vilket bevisas av varenda en av dina inlägg. Inkonsekvens, paradoxer, drömmerier - hur diskussionen kan fortgå är för mig en gåta, men jag antar att det finns något intressant med den omöjliga utmaningen att få en galning att ta reson.

Det är också märkligt att du, som "skiter i allt", lägger ner så mycket tid på att rättfärdiga din totala likgiltighet för vita folkslag. Termen "anti-vit" har uppenbarligen träffat där den ska på dig och alla andra "anti-rasister" och mångkulturalister.

Du är, enligt dig själv, likgiltig inför folktillhörighet. Men det kan du helt enkelt inte vara, eftersom du strävar efter att radera alla folk utom ett för att nå dina drömmars mål... om sisådär tusen år eller så. Alltså MÅSTE du se de olika raserna som ett HINDER på vägen mot ditt mål. Och för att RADERA raserna MÅSTE du helt enkelt vara anti-vit (och anti alla andra folkslag också, för den delen).

Detta kommer du helt enkelt inte undan.

"en yrande galning"
Ja från ditt perspektiv ja, så ser ju jag dig med. JAg anser att nationalism och rasism är mentala sjukdomar.

Nja, varenda gång en paradox eller motsägelse pekats ut har detta varit till följd utav att personen som pekade ut det var underintelligent och inte förstod det jag skrev, jag har förklarat detta i samtliga fall det kommit upp så..

Mycket tid??? Haha,, Jag lägger på riktigt mer tid på att runka..

Nja.. När du säger antivit skrattar jag till lite och tänker "det där måste vara en riktigt kuklös människa som måste uttrycka sin egen ståndpunkt genom en förolämpning av mig"

" Men det kan du helt enkelt inte vara, eftersom du strävar efter att radera alla folk utom ett för att nå dina drömmars mål"
Ren lögn, så finns inget att besvara direkt. Jag är neutral till detta. Min värld fungerar lika bra oavsett vilka hudfärger som finns eller inte finns, kultur har inget att göra med hudfärg, monokultur, som jag förespråkar, har 0 anknytning till hudfärg.
2013-06-05, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Nej det är inte rasism. Det är legalism. Om någon överbevisats om ett brott, är du för eller emot brottslingen?

"Complicity" (= medskyldighet, medbrottslighet) nämns i artikel 3e: "complicity in genocide" är även det straffbart. Plus aktioner, beteenden och metapolitisk verksamhet i frågan, plus att handgripligen döda folk, allt detta nämns i folkmordskonventionens paragraf 2, vilket jag anser kan tolkas som "förberedelse för folkmord":

Folkmord är allvarliga saker. Så i detta fall har du FN:s lagtext emot dig. Varje handling som ens nuddar vi tanken på att ett visst folk inte ska få existera, är straffbara i de länder som skrivit på konventionen. Och dit hör Sverige.

Och for the record, artikel 1 säger detta: "The Contracting Parties confirm that genocide, whether committed in time of peace or in time of war, is a crime under international law which they undertake to prevent and to punish."

Att ens som tidningsläsare etc låta antivit propaganda fortgå är ett brott. Avtalstexten är tydlig på den punkten. Lagtexten är formulerad så att varje form av aktion, vare sig handgripligt eller ideologiskt, som riktas mot ett folks existens, är olaglig.

"Nej det är inte rasism."
Ja du kan kalla ett rövhål för en baconblomma, förändrar inte att det är ett rövhål..

Jag är emot alla lagar i stort sett så.. Men för argumentets skull: Det finns inget annat än ihopfantiserade bevis för något rasmord, det är självvalt, alltså är det inte ett mord. Om du väljer att ta livet av dig, är det ett mord eller ett självmord?

OK, så anmäl mig då... Eller bättre kanske någon tydligare, som Reinfeldt. Då ser du ju faktum, blir han dömd hade du rätt.. Det finns ingen förberedelse, och ett folkmord är inte i närheten att ske på något sätt.. Rena fantasier..

Jag har redan besvarat dessa punkter, i kort: Jag ringde högsta domstol, dom sa att du hade tolkat det fel. du kan ju leta rätt på min orginalpost på det punkterna om du vill..

"Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;" <--- I juridisk bemärkelse pågår inte detta, detta ska jämföras med lägen som Trail of tears (domstolens direkta ord), du tycker det som händer här är jämförbart med detta? Och i sådana fall hur?
http://en.wikipedia.org/wiki/Trail_of_Tears

" Varje handling som ens nuddar vi tanken på att ett visst folk inte ska få existera"
EXAKT! Å detta har aldrig hänt i sverige, och händer sannerligen inte nu!

DEt du kallar antivit propaganda är majoritetens åsikter.. Du lever i ett demokratiskt samhälle, jag gillar det inte heller, men jag accepterar att det är så folket vill se landet styrt, och jag accepterar även att det är den invandringen vi har nu som folket vill se fortgå.. Ja, majoriteten av folket såklart, inte alla..
2013-06-05, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
1) Ett annat faktum är och förblir att vissa arter är har förändrats mycket lite eller inte alls på flera miljoner år.

2) Här måste jag be om en källa.

3) Dawkins är en biolog, och som sådan bör han hålla sig till kategoriserande och klassificeringar. Inte till att sia om en framtid så långt fram att det ska till magisk förmåga för att klara av. Finns homo sapiens kvar då så kommer de att se ut som vi, med smärre skillnader. Det finns inga som helst skäl att anta att vi skulle helt byta skepnad.

4) Men ska vi då inte bry oss om något bevarande? Ska vi låta tigrar och snöleoparden dö ut? Tillåta jakt på dem? Från sekunden då jag dör upphör förmodligen ALLT att spela någon roll, och med din filosofi bör det då göra att INGENTING i mitt levande liv bör spela någon roll, allt är meningslöst.

Det köper jag inte. Vi är inte djur. Vi är människor, och vi har en makt som vida överstiger djurens, och den makten kan vi använda att skapa saker som förbli långt efter vår fysiska död. Vi kan göra detta i gott syfte, och som jag ser det så ÄR bevarandet av mitt folkslag något gott och bra.

Det kommer jag att tycka tills du eller någon annan har övertygat mig om att det är gott och bra att vita människor dör ut. Och helt ärligt tror jag inte att ni har något bra argument till varför utdöendet av en folkgrupp skulle vara något bra.

1) Ja men detta gäller ju ffs inte vår art så vad är det för ett dumt jävla argument??

4) Ja det tycker jag, låt naturen ha sin gång, sluta försöka med våra patetiska mänskliga försök att kontrollera naturen, låt tigrarna dö, det kommer nya djur med tiden..

Och ja, allt är ganska meningslöst, bortsett från den mening du skaffar ditt eget liv.

Jo, vi är djur, avancerade sådana. Men fortfarande bara några gener från det du kallar "djur". BAd gör oss till mer än djur? Att vi lyckats lära in beteende?
2013-06-05, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Tack för detta. Antivitism förekommer och den gränsar till folkmord. Den är, i samhällsdebatt och metapolitisk diskussion, att klassa som förberedelse till folkmord. Och om hänvisning till FN:s deklaration om detta kan avhålla PK-skribenter i MSM från att i tid och otid uttala sig negativt om vita (som Carina Rydberg i maj 2012 på Bonnierbloggen) -- då är mycket vunnet.

Jag kan tycka att det finns många brott/fall som är folkmord, men då hänvisar jag inte till folkmordskonventionen. Det är få fall som överhuvudtaget räknas som folkmord om vi utgår från den politiska definitionen. Själv tycker jag att det som hände i t ex Kambodja där röda khemererna dödade miljoner människor är ett folkmord, men enligt folkmordskonventionen är det inte ett folkmord. Man får hålla isär den politiska och icke-politiska definitionen av folkmord. Men ni hänvisade till folkmordskonventionen som ett argument, där folkmord är en politisk definition, och där finns det inget som stödjer er teori.
2013-06-05, 18:58
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Virrvarr..
Du kan rättmätigt benämnas som antivit om du är likgiltig inför eller uppmuntrar till icke-vit invandring (alltså negrer, araber, asiater o.s.v.) till vita länder, och enbart vita länder. Det är då endast i vita länder som uppblandningen sker, alltså förolyckas t.ex. ingen asiatisk eller afrikansk homogenitet.

Detta, eftersom de har sina rasrena civilisationer kvar på hemmaplan.
Senast redigerad av Sechs 2013-06-05 kl. 19:01.
2013-06-05, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sechs
Du kan rättmätigt benämnas som antivit om du är likgiltig inför eller uppmuntrar till icke-vit invandring (alltså negrer, araber, asiater o.s.v.) till vita länder, och enbart vita länder. Det är då endast i vita länder som uppblandningen sker, alltså förolyckas t.ex. ingen asiatisk eller afrikansk homogenitet.

Detta, eftersom de har sina rasrena civilisationer kvar på hemmaplan.

Ja men jag har även 0 problem med att dom blandas upp eller förblir detsamma, precis som jag har 0 åsikter om ifall svenskar vill behålla sin ras ren eller blanda sig. Vem som än gör det spelar ingen roll för mig, det är som sagt lika dumt att skaffa ett barn med en vit som med en svart.

Om jag är emot att vita ska få ha homogena samhällen, vad är logiken bakom att jag beskrivit i denna tråd hur man kan gå runt lagarna för att skapa ett sådant? Menar, om jag har något emot det borde jag väll ändå inte ge er tips på hur ni kan få den framtid ni vill för era barn etc.

"Du kan rättmätigt benämnas som antivit om du är likgiltig inför eller uppmuntrar till icke-vit invandring"
Så anti behöver med andra ord inte betyda mot? Det är alla som inte är direkt för. Som jag sa: Ni är med oss eller mot oss-tänkande. Åter igen visar detta på att antivit är just ett skällsord. Det är ju även bara att kolla hur själva ordet används. Antivit beskriver med andra ord alla som inte är nationalister eller rasister, det har ingen koppling med en åsikt om den vita rasen..
2013-06-05, 19:21
Bannlyst
Om man inte har någonting emot att negrer och araber får komma till Sverige så är man automatiskt anti-vit därför att detta betyder att man inte bryr sig om det vita folkets säkerhet.
2013-06-05, 19:23
Medlem
Sechss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja men jag har även 0 problem med att dom blandas upp eller förblir detsamma, precis som jag har 0 åsikter om ifall svenskar vill behålla sin ras ren eller blanda sig. Vem som än gör det spelar ingen roll för mig, det är som sagt lika dumt att skaffa ett barn med en vit som med en svart.

Om jag är emot att vita ska få ha homogena samhällen, vad är logiken bakom att jag beskrivit i denna tråd hur man kan gå runt lagarna för att skapa ett sådant? Menar, om jag har något emot det borde jag väll ändå inte ge er tips på hur ni kan få den framtid ni vill för era barn etc.

"Du kan rättmätigt benämnas som antivit om du är likgiltig inför eller uppmuntrar till icke-vit invandring"
Så anti behöver med andra ord inte betyda mot? Det är alla som inte är direkt för. Som jag sa: Ni är med oss eller mot oss-tänkande. Åter igen visar detta på att antivit är just ett skällsord. Det är ju även bara att kolla hur själva ordet används. Antivit beskriver med andra ord alla som inte är nationalister eller rasister, det har ingen koppling med en åsikt om den vita rasen..
Vad fan vill du då? Varför tjötar du ändlöst i denna tråd?
2013-06-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Så ditt bästa bevis till att det pågår ett folkmord i Sverige är att kommuner ska tvingas ta emot invandrare? Det håller tyvärr inte, och det är inte ens ett bevis.

Ibland är det bäst att bara vara ärlig och säga som det är, dvs att du inte har några bevis. Du har konspirationsteorier, inte bevis.

Så påtvingad invandring och integration är inte levnadsförhållanden som kan förgöra folkslag?

Ibland är det bäst att erkänna att man är antivit. Varför försöker du rättfärdiga folkmord genom att förneka det?

Citat:
1. Du hänvisar till folkmordskonvetionen och jag utgår från den. Du kan ju inte hitta på dina egna definitioner av den när den klart och tydligt tar upp kravet på avsikt.

2. Jag sa att det var åsikter, inte bevis. Om jag tycker att kineser ska dö så är det inte ett bevis på att det pågår ett folkmord, det är bara åskter. Förstår du?

Men det du verkar ignorera är både den pågående minoritiseringen och undanträngningen av Vita som jag gav exempel på. Som även stöds av högt uppsatta aktörer i samhället. Varför ignorerar du alla argumenten som inte är till din fördel?

Varför försöker du rättfärdiga folkmord genom att förneka det?

Citat:
1. Jag skrev visa, inte bevisa. Du behöver inte visa mig definitionen av folkmord eftersom jag redan kan den. Och nej, du har inte lagt fram bevis. Inte ett enda.

2. Du har inte "påvisat" något. Och nej, det pågår inte ett folkmord i Sverige. Inte utifrån den konvention du använde som argument. Kanske i din hemmasnickrade teori, men inte från folkmordskonventionen.

Vad krävs som "bevis" för dig, antivit? När Vita är borta, är det då du nöjer dig med att erkänna verkligheten, och säger då "men det var ju omöjligt att förutse"?

Verkligheten är där, jag har gett exempel på det. Som du bara ignorerar om och om igen.

2013-06-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Så påtvingad invandring och integration är inte levnadsförhållanden som kan förgöra folkslag?

Ibland är det bäst att erkänna att man är antivit. Varför försöker du rättfärdiga folkmord genom att förneka det?

För det första så delar jag inte din bild av "påtvingad invandring". Men låtgå. Jag var tydlig med att du måste kunna bevisa att avsikten bakom denna "påtvingade invandringen" är att förinta svenska folket. Du hänvisade till folkmordskonventionen och folkmordskonvetionen tar upp kravet på avsikt.

"Article 2

In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:"

Jag vet inte hur ni på samhall mår, men jag ska inte behöva upprepa mig varenda gång jag skriver till dig. Förstår du vad som menas med avsikt/uppsåt? Ja eller nej?

Varför anklagar du varenda motdebattör för att vara anti-vit? De senaste hundra sidorna har du spottat ut samma sak "anti-vit", "folkmord". Du visar tendenser man oftast ser hos psykfall. Har du permission från psyket eller vad är det frågan om?

Citat:
Men det du verkar ignorera är både den pågående minoritiseringen och undanträngningen av Vita som jag gav exempel på. Som även stöds av högt uppsatta aktörer i samhället. Varför ignorerar du alla argumenten som inte är till din fördel?

Att svenskar kan bli minoritet i framtiden är inte folkmord. Att vita undanträngs är inte folkmord. Du har inte fattat vad folkmordskonventionen säger trots att jag har förklarat det för dig flera gånger.

Citat:
Vad krävs som "bevis" för dig, antivit? När Vita är borta, är det då du nöjer dig med att erkänna verkligheten, och säger då "men det var ju omöjligt att förutse"?

Verkligheten är där, jag har gett exempel på det. Som du bara ignorerar om och om igen.

Återigen - jag har redan förklarat att det du har lagt fram inte räknas som bevis. Varför ska jag behöva säga det igen? Att kommuner tvingas ta emot invandrare är inte ett bevis på ett pågående folkmord.

Vad vi kan konstatera i den här tråden är att du verkar lida av någon form av störning där du gör sjuka tolkningar och icke-bevis. Du försöker hela tiden överrösta andra i tråden med dina flosker

"Varför försöker du rättfärdiga folkmord genom att förneka det?"

"Ibland är det bäst att erkänna att man är antivit."

Så gott som samtliga av dina inlägg de senaste 100 sidorna innhehåller detta, och att du skriker högre gör bara bristen på argument mer uppenbar.

Tyvärr kompis,

shack matt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in