Citat:
Ursprungligen postat av
Rationalisterna
Självklart kan jag lägga fram seriös kritik: Vad sägs om forskning?
“ Heredity influences behavior in individuals, it does not affect the ability of a population to function in any social setting, all peoples "possess equal biological ability to assimilate any human culture" and "racist political doctrines find no foundation in scientific knowledge concerning modern or past human populations.” (PA Statement on Biological Aspects of Race". American Journal of Physical Anthropology 101: 569–570. 1996.)
Inte imponerande. Forskning från 1996 är ju lika infekterad som forskning idag. Man forskar egentligen inte, man ger bara de resultat som beställts av makten.
Egentligen ska det inte förekomma något länkkrigande och minutiöst debatterande i denna tråd. Här handlar det enbart om modern retorik som har till syfte att sätta er stjärtgossar på plats!
Citat:
Ursprungligen postat av
Rationalisterna
Så nej, det finns inget som pekar på att folkmaterialet har någon kopplad till vår framgång. Förutsatt att folkmaterial har någon form av koppling till etnicitet.
Så Sverige kommer att ligga på en oförändrad plats i diverse mätningar om länders välstånd, även om vi byter ut hela befolkningen redan imorgon mot några miljoner somalier?
Du vet väl att vi redan börjat tappa placeringar i dessa mätningar? Invandringen idag är destruktiv p.g.a. både jordmån och utförande. Man kan endast bygga samt upprätthålla civilisationer som Sverige med hjälp av nordeuropéer och närbesläktade folkslag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rationalisterna
Missar poängen? JAg har definierat precis i vilken grupp av ord "antivit" hamnar enligt det svenska språket, det är ett skällsord, inte ett kodord. Detta har jag gjort ett tiotal gånger i tråden iaf, så jag skulle säga att jag missat rätt lite..
Återigen kommer du med en massa irrelevant snömos och kissar ner dig. Lägg av.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rationalisterna
Det ni menar är enkelt. Ni har hittat på ett sätt att indirekt säga att ni är rasister då ni är för kuklösa för att erkänna era egna åsikter.
Nej, retoriken i fråga har snarare skalat av hela antirasiströrelsens syfte och funktion. Det är därför du blir så irriterad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rationalisterna
NEJ antivit har ingen koppling till antirasism, de som är antirasister är INTE antivita, detta involverar Mona Sahlin och Reinfeldt som inte visar någon form av antivita tendenser, detta är rena konspirationsteorier från en grupp människor som skapat dem som ett alternativ till att gråta för att dom råkar vara den politiska minoriteten. Menar seriöst, väx upp och förstå hur ett demokratiskt samhälle fungerar!
Måste du ta sådana extremt dåliga exempel? De där två filurerna har ju en imponerande meritlista fylld av svenskfientliga citat och förbannelser över vit gemenskap.
Varför försvarar du vår sjuka skendemokrati? Du trodde ju inte ens på demokrati ett par inlägg bakåt. Sluta babba dig, ta ur buttpluggen och kom in i matchen någon gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rationalisterna
VAr har jag argumenterat för att vi behöver mer mångfald? JAg vill ha bort gränserna och ena arten, det har inget med mångfald att göra.
Nej, det är alldeles riktigt. Det finns ingen mångfald i en sådan värld som du vill ha. Men man blir ju nyfiken, varför vill du dessa grejer? Är du sjuk?
Det yttersta problemet med dig är ju att du argumenterar för dessa perversioner i vita länder, och endast vita länder. Därför är du antivit, eftersom inga andra än vita väst kommer att drabbas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rationalisterna
Det är så svårt för er människor att förstå att detta har 0 koppling till ras. Ras är totalt oviktigt för mig, från alla perspektiv. Det samma gäller i stort sett alla som klarat av gymnasiet. Ändå drar du paralleller till att jag anser att samhället är för vitt etc.
Om nu ras är så oviktigt för dig, varför vill du så gärna ha en utblandad värld? Varför bryr du dig överhuvudtaget om att "ena arten" som du säger, trots att rasstrukturen är helt oviktig?
Fattar du att ditt resonemang läcker som ett såll? Det är som att säga att man tycker att det är totalt oviktigt med politik, samtidigt som man strävar efter anarki och samhällskollaps. Det är ju fortfarande en åsikt! Du bryr dig fortfarande lika mycket, och tar lika tydlig ställning till utvecklingen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rationalisterna
Ja vad ser vi som ett stort problem i sverige? Att man samlat stora grupper invandrare på samma plats vilket leder till problem. Gruperingar är inte bra. Det samma gäller på nationell nivå, ett homogent samhälle är det sista vi vill ha ifall vi vill sikta på en framtid i fred.
Jag håller med dig. Vi har skapat problem genom att samla stora grupper med invandrare i Sverige och ingen vet egentligen varför vi gjort detta. Ta med dig dessa människor när du går och stäng dörren efter dig. Tack!
Men ärligt, vi måste alltså genomgå en fullfjädrad babbefiering för att undvika krig och lidande i framtiden? Varför kan inte en homogen vit civilisation innebära fred för dig? Varför denna antivita inställning?
Citat:
Ursprungligen postat av
Rationalisterna
Och nu ljuger du mer, jag har kallat svarta rasister ett flertal gånger och har varenda gång frågan kommit upp på FB sagt just detta.. Vad är det med er rasister? Har ni så jävla ont om argument att ni inte klarar att föra en diskussion utan att tala osanning?
Är det någon som bryr sig om vem du kallar rasist och inte? Tror du på riktigt att afrikaner kallas rasister om de står upp för sitt folk? Är du rätt person att tala om sanning och osanning?
Nej, nej och nej.