Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Det må vara långsökt, jag har inte heller påstått att jag ens tror på det själv, dock har vi några intressanta sakförhållanden som vi inte får ihop. Vad vi känner till har man inte hittat styck och brottsplats, statistiken säger att styckning görs för att transportera, inte så sällan från en lägenhet. Mamman visste inte vem VB skulle besöka, inte heller namnet, trots att KJ och VB haft ett förhållande.
Och om de hade ett smygförhållande kan man fråga sig varför? Och om de inte hade det, varför hemlighålla för mamman, hon borde känt till det? VB hämtades ju med bil, mamman borde känt till vem det var som hämtade henne. Man brukar kommunicera i en familj, uppenbarligen pratar man bara om thailändska efterrätter och reklamutdelning i den här familjen.
Som jag nämnde tidigare så är det en annan kultur och tradition i thailand. Det är inte alltid så att dottern vill tala om att hon träffar en kille. Är t.o.m. väldigt strikt i vissa delar av thailand med detta.
Bl.a. visar man inte kärlek med att hålla hand och pussas offentligt. Man sover inte över hos varandra osv. Av den anledningen kanske hon inte ville skapa en konflikt med sin mor om att hon skulle till KJ som hon tidigare haft en relation med (som hennes mor troligtvis inte gillade att hon hade, och var glad över att den var slut).