2013-06-04, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hellström
Nu besitter jag inga som helst högskolepoäng så fnissa gärna åt min fråga;
Får man inget papper på att man tagit en ingenjörsexamen?
Jag menar, IP (ingenjören som skriver "ta självmord" ) skulle ju kunna slå upp sidan 14 eller nåt i morgondagens Expressen och lägga sitt diplom där och knäppa en bild med sin senast stulna mobil för att visa oss otrogna.
Klannamnet går ju att maska, Muhammed eller Ahmed kan stå kvar för det lär ju knappast avslöja identiteten...
Även om det kan bli väldigt svårt så kan han ju hitta någon Muhammed med ing.examen och då blir det ju svårt för tråden att motbevisa att det är han.
Citera
2013-06-04, 23:00
Medlem
Nocets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painfield
Jag är så imponerad av alla ni som orkar med att diskutera med den där, bevisligen, mytomanen (aka mr. Google).
Jag blir på allvar så jävla provocerad av hans dumhet och ignorans. Så provocerad att jag önskar att jag stöter på han en vacker dag.

Men till alla ni duktiga, pålästa, sakliga och uthålliga debattörer/forumister etc - Keep it up!
Jag bara älskar att läsa hur ni fullständigt maler sönder IP utan att han fattar det själv.

Till dig Nocet, tjafset ang jurist-prylen... Vilken knock out. Världsklass.
Själv kan jag väldigt lite om det, men man förstod ju vem som hade koll på grejerna.

Trevligt att det var underhållande Painfield. Som tur är så förstår inte IP när han blir uppläxad vilket gör att denna underhållning antagligen kommer fortsätta tills hans förmyndare drar in internet för honom.

/Nocet
Citera
2013-06-05, 05:03
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reymont
Du har så länge jag följt tråden dragit ner samtliga diskussioner till en idiotisk kiss och bajs nivå. Det är i vanliga fall, den dummes taktik, när argumenten tryter, men i ditt fall undrar jag om det ens finns någon taktik bakom.

SALAM IDIOT!

Men din idiot. Din enfaldiga idiot, är det mitt fel att ni rent ut sagt suger bamsekuk på att kunna bemöta mina inlägg?
Citera
2013-06-05, 05:08
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Det finns många anledningar till att människor mördar varandra och det kan variera från kriminella upgörelser till något så trivialt som ett argument som spårar ur.

Människor rånar för att skaffa sig pengar tror jag.

Människor våldtar för att man förmodligen lider av någon form av empatistörning.

Är det något mer du undrar över? Om inte så undrar jag ett par saker; varför i helvette jämför du kriminella handlingar där det finns uppenbara brottsoffer med homosexuella? Likställer du verkligen mord med kärlek, är det så illa ställt i din empatilösa lilla fanatisthjärna? Är du verkligen så full av hat?

Okej, vi pratar inte om anledningar. Men du vill alltså rättfärdiga dessa brott och hänvisa till att det finns många anledningar till varför människor begår brott trots att de vet att de kommer att bestraffas.

Dessa brott som jag tog upp var för att du skulle få ett hum om att människor är beredda att begå brott även om risken för dödsstraff finns. Det var ett svar på din fråga som löd: Varför finns det homosexuella i länder där homosexualitet bestraffas med döden? Varpå jag svarar att människor begår andra sorters brott också och dödsstraff hindrar de inte.

Anser du alltså att en människa har rätt att ta någon annans liv om en argument spårar ur?
Citera
2013-06-05, 05:09
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painfield
Jag är så imponerad av alla ni som orkar med att diskutera med den där, bevisligen, mytomanen (aka mr. Google).
Jag blir på allvar så jävla provocerad av hans dumhet och ignorans. Så provocerad att jag önskar att jag stöter på han en vacker dag.

Men till alla ni duktiga, pålästa, sakliga och uthålliga debattörer/forumister etc - Keep it up!
Jag bara älskar att läsa hur ni fullständigt maler sönder IP utan att han fattar det själv.

Till dig Nocet, tjafset ang jurist-prylen... Vilken knock out. Världsklass.
Själv kan jag väldigt lite om det, men man förstod ju vem som hade koll på grejerna.

Jag tar emot dig med öppna armar närhelst och varhelst du vill så kan vi ta debatten i verkligheten.
Citera
2013-06-05, 05:37
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Här har vi en som kommer med väldigt bra argument, man kan säga att han ger Islam ett nytt rövhål!
Grymt jävla kung människa, all heder till att han våga säga det han säger.
http://www.youtube.com/watch?v=Oz267A6jhbw

Trodde verkligen att det skulle vara nåt som skulle vända upp och ned på min världsåskådning . . En medelålders man som spider sitt hat mot Islam. Nåt nytt? Nej! unikt? Nej! Sakligt? NEJ! åsikter? JA! Propaganda? JA! Islamhatare? JA!

Det som är sorgligt för er del och uppiggande för vår del är att de som sprider Islamhat och ni som gärna lyssnar till dessa inte förstått att ni faktiskt hjälper Islam även fast ni inte vet om det själva. Ni vet inte ett smack om politik, ni tror att ni gör motstånd mot Islam men hjälper Islam sakta men säkert. Jag hoppas verkligen att ni fortsätter med det.

Trots allt krig och propaganda mot Islam ser vi var pilen pekar, ja den pekar definitivt uppåt och det konstant. Anders Behring Breivik visar sitt hat mot Islam genom våld. Mohammad Merah mördar judiska barn i Frankrike. I USA bränner de koranen, försöker ta över muslimiska länder. Som svar rasar deras skyskrapor, deras soldater mördas och halshuggs. Storbritannien hjälper USA med att bekämpa Islam i Afghanistan, Pakistan, som svar halshuggs deras soldater på gatan. Jag kan fortsätta i alla evighet.

USA, England, Frankrike, Italien, Sverige, Danmark, Holland, ja hela väst världen har försökt i mer än 10 år att minska Islams anhängare i Pakistan och Afghanistan, det enda de har lyckats med är att deras egna soldater dör, de själva värvar ännu mer muslimer till att skydda sin religion och ta till våld. I gemen har Islam ett starkt fäste, i Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan, Algeriet, Libyen, Saudiarabien, många många flera länder där det inte är nog med att Islam har ett starkt fäste men att människor är beredda att offra sina liv för att skydda sin religion.

I Tyskland finns det ca 4 miljoner muslimer.
I Frankrike finns det ca 6 miljoner muslimer.
I Spanien finns det 1 miljon muslimer.
I Italien finns det i miljon muslimer.
I hela Europa finns det uppskattningsvis 25 miljoner muslimer, alltså tre gånger så många som det bor i Sverige.

Vissa hävdar till och med att det finns ca 60 miljoner muslimer i Europa men jag tar det med en nypa salt.

6 miljoner muslimer i USA.

Dessa siffror är inte exakta och kan vara mer men absolut inte mindre. Detta i länder där hat och propaganda är som vardagsmat. Inser ni själva vad dessa siffror kommer att hamna på om 10- 15 år? Förstår ni inte att vi muslimer håller koranen hårdare och ännu mer närmare hjärtat när ni sprider har och propaganda om Islam och muslimer. Tänk om och tänk rätt. Islam är på frammarsch och ingen kan stoppa det.
Citera
2013-06-05, 05:39
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
Varför skulle det vara nedvärderande? Nu sköt du dig i foten IGEN...

Jo, du frågade om jag brukar säga så till min pojkvän. Alltså sa du det i syfte att nedvärdera. HAHA. Det är ju DU som skjuter dig själv i foten

Men förklara gärna på vilket sätt jag har ''skjutit mig i foten''?
Citera
2013-06-05, 07:10
Medlem
nothingnessers avatar

Är inte ute efter att motbevisa Islam eller dylikt då jag finner det rätt meningslöst, men eftersom tråden verkar handla om lite allt möjligt så tänkte jag fråga...

Det måste finnas något grundläggande mål med att så många Muslimer kommer till Europa?
Vad är det för syfte Muslimerna har för att flytta till Europa egentligen? Var är din syn på saken? Har lite svårt att förstå ibland själv nämligen...
Senast redigerad av nothingnesser 2013-06-05 kl. 07:16.
Citera
2013-06-05, 07:52
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Jo, du frågade om jag brukar säga så till min pojkvän. Alltså sa du det i syfte att nedvärdera. HAHA. Det är ju DU som skjuter dig själv i foten

Men förklara gärna på vilket sätt jag har ''skjutit mig i foten''?

Men jösses. Din verklighetsanknyning är ganska nött.
Det jag skrev var inte nedvärderande. Sättet du tog emot det på var det...
Citera
2013-06-05, 07:54
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Men din idiot. Din enfaldiga idiot, är det mitt fel att ni rent ut sagt suger bamsekuk på att kunna bemöta mina inlägg?

Har du förstått vad Dunning-Kruger effekten är ännu?
Citera
2013-06-05, 08:38
Bannlyst
Är det inte lika bra att lägga ner denna debatt? Uppenbarligen blir IP bara argare och argare, och han kommer ju inte ändra sig, snarare tvärtom.
Citera
2013-06-05, 08:40
Medlem
nothingnessers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peckahuve
Är det inte lika bra att lägga ner denna debatt? Uppenbarligen blir IP bara argare och argare, och han kommer ju inte ändra sig, snarare tvärtom.

Tror jag slog ut han med https://www.flashback.org/sp43775286.

Detta kan han nog inte slingra sig ur utan att ljuga sig upp över öronen. Hoppas han ger ett ärligt svar dock, vore intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in