Citat:
Ursprungligen postat av
torteras78
Här har vi en som kommer med väldigt bra argument, man kan säga att han ger Islam ett nytt rövhål!
Grymt jävla kung människa, all heder till att han våga säga det han säger.
http://www.youtube.com/watch?v=Oz267A6jhbw

Trodde verkligen att det skulle vara nåt som skulle vända upp och ned på min världsåskådning .

. En medelålders man som spider sitt hat mot Islam. Nåt nytt? Nej! unikt? Nej! Sakligt? NEJ! åsikter? JA! Propaganda? JA! Islamhatare? JA!
Det som är sorgligt för er del och uppiggande för vår del är att de som sprider Islamhat och ni som gärna lyssnar till dessa inte förstått att ni faktiskt hjälper Islam även fast ni inte vet om det själva. Ni vet inte ett smack om politik, ni tror att ni gör motstånd mot Islam men hjälper Islam sakta men säkert. Jag hoppas verkligen att ni fortsätter med det.
Trots allt krig och propaganda mot Islam ser vi var pilen pekar, ja den pekar definitivt uppåt och det konstant. Anders Behring Breivik visar sitt hat mot Islam genom våld. Mohammad Merah mördar judiska barn i Frankrike. I USA bränner de koranen, försöker ta över muslimiska länder. Som svar rasar deras skyskrapor, deras soldater mördas och halshuggs. Storbritannien hjälper USA med att bekämpa Islam i Afghanistan, Pakistan, som svar halshuggs deras soldater på gatan. Jag kan fortsätta i alla evighet.
USA, England, Frankrike, Italien, Sverige, Danmark, Holland, ja hela väst världen har försökt i mer än 10 år att minska Islams anhängare i Pakistan och Afghanistan, det enda de har lyckats med är att deras egna soldater dör, de själva värvar ännu mer muslimer till att skydda sin religion och ta till våld. I gemen har Islam ett starkt fäste, i Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan, Algeriet, Libyen, Saudiarabien, många många flera länder där det inte är nog med att Islam har ett starkt fäste men att människor är beredda att offra sina liv för att skydda sin religion.
I Tyskland finns det ca 4 miljoner muslimer.
I Frankrike finns det ca 6 miljoner muslimer.
I Spanien finns det 1 miljon muslimer.
I Italien finns det i miljon muslimer.
I hela Europa finns det uppskattningsvis 25 miljoner muslimer, alltså tre gånger så många som det bor i Sverige.
Vissa hävdar till och med att det finns ca 60 miljoner muslimer i Europa men jag tar det med en nypa salt.
6 miljoner muslimer i USA.
Dessa siffror är inte exakta och kan vara mer men absolut inte mindre. Detta i länder där hat och propaganda är som vardagsmat. Inser ni själva vad dessa siffror kommer att hamna på om 10- 15 år? Förstår ni inte att vi muslimer håller koranen hårdare och ännu mer närmare hjärtat när ni sprider har och propaganda om Islam och muslimer. Tänk om och tänk rätt. Islam är på frammarsch och ingen kan stoppa det.