2013-06-04, 19:45
Medlem
Messiahs avatar
Fått hem ett smakprov av detta nu. 120mg fick jag. hur stor dos ska jag börja med? och har läst om den fruktansvärt vidriga smaken. blir att bomba skiten med andra ord
Citera
2013-06-04, 20:15
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
20 mcg alltså 0,02 mg?

skulle det verkligen säljas i GRAM om det ska doseras i mcg?

Dosera hur du vill. Vi började prova smått och det är den effekt vi fått. Jag känner mig bakis och han får fortfarande vågor av skumma känslor.
Citera
2013-06-04, 21:19
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Fått hem ett smakprov av detta nu. 120mg fick jag. hur stor dos ska jag börja med? och har läst om den fruktansvärt vidriga smaken. blir att bomba skiten med andra ord

http://www.bluelight.ru/vb/threads/640564-Mt-45

Skumma igenom den tråden. Då får du en liten hint om doser i alla fall.
Citera
2013-06-04, 21:21
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Om du vet med säkerhet att det är 120mg så hade jag kört 50mg oralt och gett fan i att fylla på, bara se hur långt du kommer på det. Är det lite för lite så har du 70 kvar till nästa gång vilket borde räcka helt klart utifån allt man läst på de utländska forumen så här långt.

Mvh
Citera
2013-06-04, 21:27
Moderator
Psilosophers avatar
Här går uppgifterna isär, minsann. 20µg mot 50mg är en viss skillnad. Nån som vet nån uppskattning på LD50?
Citera
2013-06-04, 21:41
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Här går uppgifterna isär, minsann. 20µg mot 50mg är en viss skillnad. Nån som vet nån uppskattning på LD50?
Ingen som medvetet skrivit en µg-dos för det är ju orimligt så läs det som 20mg, vilket jag inte litar riktigt på att det stämmer heller av den rätt omfatttande effekt det verkar ha haft på denna person att dömma. När jag skrev 50mg till Messiah som dos-förslag så är det medberäknat att han/hon har opiatvana, nolltoleranta bör givetvis börja lägre.
Som nämnt tidigare, denna verkar vara gjord - om något - för en bestämd singeldos, skit i refills.

Mvh
Citera
2013-06-04, 21:53
Medlem
knulladnunnas avatar
Jag skulle aldrig få för mig att ta 50 mg som första gången på en rc-drog utan att känna vad den har för effekt, speciellt med tanke på hur tung jag blev!
Citera
2013-06-04, 21:53
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Ingen som medvetet skrivit en µg-dos för det är ju orimligt så läs det som 20mg, vilket jag inte litar riktigt på att det stämmer heller av den rätt omfatttande effekt det verkar ha haft på denna person att dömma. När jag skrev 50mg till Messiah som dos-förslag så är det medberäknat att han/hon har opiatvana, nolltoleranta bör givetvis börja lägre.
Som nämnt tidigare, denna verkar vara gjord - om något - för en bestämd singeldos, skit i refills.

Mvh

Ungefär som kodein då? Tänker just på påfyllningar och det.
Citera
2013-06-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Om du vet med säkerhet att det är 120mg så hade jag kört 50mg oralt och gett fan i att fylla på, bara se hur långt du kommer på det. Är det lite för lite så har du 70 kvar till nästa gång vilket borde räcka helt klart utifån allt man läst på de utländska forumen så här långt.

Mvh

Skriver under på att köra 50 mg som startdos. Både jag och en vän som testat är eniga om den totala värdelösheten i att börja med fjuttdoser och fylla på allteftersom, bättre då att köra en högre dos direkt.
Citera
2013-06-04, 22:15
Medlem
knulladnunnas avatar
Det här är en rc-drog, man börjar jävligt smått för att se hur man reagerar på såna, visa respekt för drogerna!
Citera
2013-06-04, 23:02
Medlem
InvalidSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Det här är en rc-drog, man börjar jävligt smått för att se hur man reagerar på såna, visa respekt för drogerna!
Man gör väl ändå allergitest på doser runt milligrammet och skraptest där man har litet i själva såret för att se om man reagerar oavsett? Får man inte reaktion på det bör det ju vara lungt att ta 50. 50 mg av detta motsvarar ju ungefär 50 mg morfin, vilket borde även för lättviktare vara en rimlig nybörjardos. Man kan aldrig vara för försiktig, men när det rör sig om små doser lär negativa reaktioner också vara små. Har man erfarenhet med liknande substanser kan man anta att man lär reagera på liknande sätt. Det du säger är inte fel, men man behöver inte vara så extremt försiktig att man bygger upp till önskad dos. Klart att i värsta fall mister man livet, men jag hoppas ju att folk har vett nog att ta sig till sjukhus innan de kolar av en allergisk reaktion.
Citera
2013-06-04, 23:04
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Alltid allergitest som på alla andra nya substanser. Sen som jag redan skrivit så var de 50mg jag nämnde ovan riktat som svar till en användare som är väl bekant med opiater/oider och att nolltoleranta blr börja mycket lägre och lugnt känna sig fram. Läs lite nogrannare, det är ingen som ger några vårdslösa råd här så ingen mening att kliva upp på nån vit jävla häst och kasta ur sig självklara saker som du här ovan.
Vad blir nästa dos för dig vid nästa försök? Lät inte direkt som du hade mätt upp din dos idag då du benämnde det som 'en pytteliten dos'.
Kommer du höja eller var du nöjd med dagens effekt?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in