2013-06-01, 15:08
Medlem
Caacrinolaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
idag har jag intagit kanske 150mg mt-45,10mg Metadon och 5mg Xanor.
Jävlar vad jag noddar bort,glömmer bort att andas ibland,mår för bra haha,som grädde på moset så blir det ju självklart en holk eller två..

Mvh Indo

EDIT : Har lite ont i bröstet dock.. fuck , hoppas det inte blir några komplikationer..

Hur utvecklades natten, inga komplikationer?
Citera
2013-06-01, 15:31
Medlem
LightClouds avatar
Grejen med RC-droger är väl att de ska vara billiga enligt mitt tycke, men nästan 600 kronor för ett gram där det inte ens är säkert att det inte syns på drogtest känns ovärt. Särskilt då om inte substansen ifråga inte är överdrivet bra heller.

Ändock är jag sugen på att beställa, men det gör jag nog vid nästa löning i sådana fall.
Citera
2013-06-01, 15:56
Medlem
Caacrinolaass avatar
Finns ju onekligen en hel del intressant opioid rc's där ute som man borde titta närmare på
Citera
2013-06-01, 18:30
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Grejen med RC-droger är väl att de ska vara billiga enligt mitt tycke, men nästan 600 kronor för ett gram där det inte ens är säkert att det inte syns på drogtest känns ovärt. Särskilt då om inte substansen ifråga inte är överdrivet bra heller.

Ändock är jag sugen på att beställa, men det gör jag nog vid nästa löning i sådana fall.
Folk har ju börjat fatta att man faktiskt kan mjölka folk på ordentligt med pengar på RC:s.. I alla fall inrikes. Priserna i våra shoppar är skamligt höga! Om man jämnför med utrikesshopar i olika EU-länder kan man ju hitta samma varor för 1/3:e dels eller halva priset.

Jag minns när AH togs in i början. Då kostade det 299 för ett gram. Sen har priserna bara stigit och nu kostar det ju 450kr(+100kr i frakt typ).. Tycker det är konstigt eftersom substansen är väldigt billig utanför sverige.

Aja, det är som det är. MT-45 är ju i alla fall rätt potent. Frågan är bara om ruset är bra? Någon som vet halveringstiden på substansen?

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2013-06-01 kl. 18:44.
Citera
2013-06-01, 20:07
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud

Huruvida ett gram är värt priset beror ju helt på vilka doser som behövs. Det kan ju vara som syra där man behöver 0,2mg.

Men som jag förstår är det i regel mindre doseringar på detta än AH-7921?
Citera
2013-06-01, 20:30
Medlem
PennyBridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caacrinolaas
Hur utvecklades natten, inga komplikationer?
Tja allt gick bra Dom enda komplikationerna va magen ca 3 dagar kändes ungefär som magkatarr fast gick över. Faktiskt besviken på denna

Mvh
Citera
2013-06-04, 10:31
Medlem
knulladnunnas avatar
Har precis mottagit min MT-45.. nu ska jag läsa igenom tråden för att se vad jag ska börja med för dos för att prova... tänkte börja väldigt smått...
Citera
2013-06-04, 11:03
Medlem
knulladnunnas avatar
Jag la pyttelite pulver i ett glas med saft, med en citron brustablett, förberedde mig för en vidrig smak som tidigare sagt, eftrsom det inte skulle snortas. Offyn fan vilken vidrig smak jag sitter och suger på en feferoni men det funkar nte, detta ska man fan ha kapslar till.. fyfan så äckligt
Citera
2013-06-04, 15:42
Medlem
knulladnunnas avatar
Ok, det här var ju ett pulver som var lite annorlunda. Jag tog pyttelite för att testa. Ganska snabbt blev jag lugn och mysig, den där fina opi-känslan. Mådde bra. För varje timme som gick så slog det till starkare. Efter tre timmar var jag så väck i huvudet att jag kände att jag måste lägga mig i sängen och hoppas att det släpper. Jag var så otroligt tung.

Det här är ett pulver man ska ta minimalt av och fylla på med kanske var tredje timme. Det räcker säkert med en knuvsudd alltså.

Nu, 5 timmar senare, känner jag mig lite småbakis. Svårt att fokusera ögonen, lite skakig i kroppen.

Det här är så potent att det är sjukt. Min vän som är större än mig tog det också och lika mycket som jag, fick myskänslan och känner nu fortfarande att det går i vågor, från normal till mys... blev aldrig lika tung som jag.

Ta det lugnt när ni provar.
Citera
2013-06-04, 18:40
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
Jag la pyttelite pulver i ett glas med saft, med en citron brustablett, förberedde mig för en vidrig smak som tidigare sagt, eftrsom det inte skulle snortas. Offyn fan vilken vidrig smak jag sitter och suger på en feferoni men det funkar nte, detta ska man fan ha kapslar till.. fyfan så äckligt
Så vilken mängd har du fått i dig då? Höftat lite och satsat på att det ska gå bra?
Citera
2013-06-04, 19:04
Medlem
knulladnunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Så vilken mängd har du fått i dig då? Höftat lite och satsat på att det ska gå bra?

20 mcg
Citera
2013-06-04, 19:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knulladnunna
20 mcg
20 mcg alltså 0,02 mg?

skulle det verkligen säljas i GRAM om det ska doseras i mcg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in