2013-06-04, 13:49
Medlem
Littlepaw13s avatar
Aaaaahahahahahahahaha herregud, jag dör!
Hur fan är hon funtad? Skulle hon inte bli "vuxen" nu och leva ett riktigt liv? Men samma gamla idioti, samma gamla Bärny. Supa med prostituerade, schizofreni som "vuxit bort" likt vilken annan lättare sjukdom sm helst och skyltar i fönstret.

Hahaha jag vet inte vad jag ska säga ens. She's a idiot short of a village.
Citera
2013-06-04, 13:53
Avslutad
Berny må inte vara nån jättekändis men hon är fan lika komisk som vilken dokusåpa som helst.
Citera
2013-06-04, 13:56
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Berny må inte vara nån jättekändis men hon är fan lika komisk som vilken dokusåpa som helst.

En dokusåpa tar inte sig själv på ens hälften så stort allvar som Bärny gör
Citera
2013-06-04, 13:59
Medlem
Vad hände med hennes epilepsi?
Citera
2013-06-04, 14:03
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManiDrama
Vad hände med hennes epilepsi?

Vad hände med hennes hepatit C, förstadie till KOL (nej just ja, det var ju bara nån läkare som skrämde henne) och gud vet vad?

Vi får la se om nått år om Berny fortfarande har ADHD/Asperger eller om det dyker upp någon ny modediagnos och dessa bara magiskt försvinner
Citera
2013-06-04, 14:06
Avslutad
Är förvånad över att hon inte är bipolär, det var ju så poppis ett tag.
Citera
2013-06-04, 14:07
Medlem
Citat:

Var hon inte det ett tag? Jag har för mig det.
Citera
2013-06-04, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Vad hände med hennes hepatit C, förstadie till KOL (nej just ja, det var ju bara nån läkare som skrämde henne) och gud vet vad?

Vi får la se om nått år om Berny fortfarande har ADHD/Asperger eller om det dyker upp någon ny modediagnos och dessa bara magiskt försvinner

Åh, nu med DSM-V så har jag för mig att SUICID finns som diagnos? Tänk om hon skaffar den! den är ju cool och ganska ovanlig då.
Citera
2013-06-04, 14:15
Medlem
Citat:

Hon har varit bipolär också. Dansade maniskt på borden på psyket eller vad det nu stod på skunk en gång i tiden. Sen blev hon schizofren. Tror inte att hon tänkte på att man kan vara schizoaffektiv (dvs ha båda).
Citera
2013-06-04, 14:15
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth

Har hon HepC? Tillåt mig hånle.
Visst, det finns "sorter" av de som inte är så aggressiva men att hon ens tänker tanken på att dricka osv som hon gör är ju skrattretande. Hon vet vad sjukdomen innebär antar jag annars är hon ju bara straight up dum i huvudet. Eller växte det bort tillsammans med schizofrenin eftersom hon är ett sådant under av fysisk hälsa?
Har hon genomgått behandling? Får hon cellgift? Vad fan håller hon på med.

Nu inser jag vad jag ogillar så skarpt med henne, hon är så fruktansvärt respektlös. I sitt agerande, i sin egoism och i sitt sätt att leva så går respektlösheten mot andra som en röd tråd. Den enda hon verkarr kunna följa
Citera
2013-06-04, 14:19
Medlem
sinfons avatar
Hur lång tid tror ni det är kvar tills Emma och Bernys sjukliga symbios ballar ur då? De skulle väl bara fika en dag, sedan flyttade Emma in. Nu har Berny börjat sminka/klä sig/blogga som henne. Hmm...jag tippar på max två veckor till. Det är som att titta på en stilstudie i borderlinebeteende, någon borde dokumentera allt och skicka det till psykiatristuderande.
Citera
2013-06-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hur lång tid tror ni det är kvar tills Emma och Bernys sjukliga symbios ballar ur då? De skulle väl bara fika en dag, sedan flyttade Emma in. Nu har Berny börjat sminka/klä sig/blogga som henne. Hmm...jag tippar på max två veckor till. Det är som att titta på en stilstudie i borderlinebeteende, någon borde dokumentera allt och skicka det till psykiatristuderande.

Jag tycker det känns som babydoll-familjen i repris typ. Undra vad Bernys boende tycker om att Emma är där på det sättet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in