2013-06-03, 17:56
Medlem
Nic78s avatar
Igår beställde jag Christian Dior - Dior Homme Intense och 3 st Thierry Mugler parfymer i A*Men-serien (A*Men, A*Men Pure Havane & A*Men Pure Malt). Inga sommarparfymer direkt men de funkar fortfarande bra i en date/klubbmiljö och blir fina att ha till hands till hösten/vintern.

Muglers parfymer har jag funderat länga på att inhandla men det har inte blivit av förrän nu. Någon som har erfarenhet av Pure Coffee eller Pure Leather-varianterna? Är nyfiken på speciellt Pure Coffee men då det är en limiterad utgåva har jag inte sett den säljas i butik på länge.
Citera
2013-06-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grehn
kicks ofc!, men köp inte där, för priserna är fan sinnessjukt höga där, jämfört med nätet! :P

Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Åhlens/NK/Kicks.

Okej tack. Hör av mig senare vilken av dem jag ska köpa. Om jag får fråga er, vilken skulle ni köpt?
Citera
2013-06-03, 20:30
Medlem
vanwilders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontelover
Okej tack. Hör av mig senare vilken av dem jag ska köpa. Om jag får fråga er, vilken skulle ni köpt?
Testade Versace häromdagen, riktigt fräsch
Tror jag köper den imon.
Citera
2013-06-03, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanwilder
Testade Versace häromdagen, riktigt fräsch
Tror jag köper den imon.

Okej om du köper den på någon hemsida, säg gärna till vilken. Så att om jag ska köpa den så betalar jag inte överpris på den
Citera
2013-06-03, 21:29
Medlem
Citat:
Okej om du köper den på någon hemsida, säg gärna till vilken. Så att om jag ska köpa den så betalar jag inte överpris på den
http://www.prisjakt.nu/ är ju alltid bra att kolla in före något köp.
Citera
2013-06-03, 21:59
Medlem
vanwilders avatar
Citat:
Ska faktiskt köpa den på kicks eller åhlens eftersom det blir nästan lika pris när man lägger på frakten.
Det brukar vara stor skillnad annars men på denna versace (30ml) var det ingen stor skillnad. Självklart blir det billigare när man väljer 50+ml från hemsidor men jag vill sällan ha mycket av en sort.
Citera
2013-06-03, 22:41
Medlem
248kr på nätet från svensk sida inklusive frakt för Versace eau de fraiche 30ml och 369 på kicks om du köper i butik.
bestäm du själv om de är värt att spara 120kr, helt upp till dig
Citera
2013-06-04, 07:20
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grehn
248kr på nätet från svensk sida inklusive frakt för Versace eau de fraiche 30ml och 369 på kicks om du köper i butik.
bestäm du själv om de är värt att spara 120kr, helt upp till dig

215kr för 30 ml på Nordicfeel.
Citera
2013-06-04, 18:31
Medlem
injections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Igår beställde jag Christian Dior - Dior Homme Intense och 3 st Thierry Mugler parfymer i A*Men-serien (A*Men, A*Men Pure Havane & A*Men Pure Malt). Inga sommarparfymer direkt men de funkar fortfarande bra i en date/klubbmiljö och blir fina att ha till hands till hösten/vintern.

Muglers parfymer har jag funderat länga på att inhandla men det har inte blivit av förrän nu. Någon som har erfarenhet av Pure Coffee eller Pure Leather-varianterna? Är nyfiken på speciellt Pure Coffee men då det är en limiterad utgåva har jag inte sett den säljas i butik på länge.

Hmmm....får man fråga var du beställde Thierry Mugler Pure Havane!?

Det är limited editon och det är riktigt svårt att hitta den...
Citera
2013-06-04, 20:58
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injection
Hmmm....får man fråga var du beställde Thierry Mugler Pure Havane!?

Det är limited editon och det är riktigt svårt att hitta den...

Köpte den och även Pure Malt till ett riktigt bra pris från parfym-klick.se.
Ser ut som jag kan ha köpt sista exemplet dock för nu finns den inte kvar längre.
412 kr för Pure Havane och 416 kr för Pure Malt är ju onekligen svårslaget.

Hur gick det med sommarparfymen förresten, vilken av dem blev det?
Jag hade för övrigt Bvlgari Aqua på jobbet idag och fick beröm från ett par kvinnliga kollegor för den.
Senast redigerad av Nic78 2013-06-04 kl. 21:13.
Citera
2013-06-04, 21:30
Medlem
injections avatar
Det blev:

Issey Miyake - L'Eau d'Issey Pour Homme

Åhh va synd...hoppas dem tar in fler...
Citera
2013-06-04, 21:34
Medlem
Nic78s avatar
Bra val! Min personliga favorit av de tre och som jag sagt tidigare den bästa all-round parfymen.

Vi får hoppas på det. Skulle gärna lägga beslag på alla varianter i A*men Pure-serien innan det är klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in