Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-29, 22:30
Medlem
Vad hände med RD i umeå för ca 2-3 år sen? åkte dom ut GS eller BS?
Citera
2013-05-31, 12:44
Medlem
Det ryktas att H.A. Är på gång i Motala nån som vet mer? Vad jag vet finns dom bara på 1 ställe i Östergötland och det är Norrköping eller har jag fel?
Citera
2013-05-31, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hedvigs
Det ryktas att H.A. Är på gång i Motala nån som vet mer? Vad jag vet finns dom bara på 1 ställe i Östergötland och det är Norrköping eller har jag fel?
Ja dom finns i Norrköping.
Säker på att det är HA och ingen undergrupp? BC har ju haft ledargestalter som bott i Motala och dom har väl varit goda vänner med HA i Norrköping elller har jag helt fel?
Men samtidigt så torskade väl en del BC i en bedrägeri härva och sitter just nu?
Citera
2013-06-01, 13:39
Medlem
H.A i motala känns ju lite skumt.. Bättre att öppna upp i linköping. Motala är en liten stad alla känner alla. Inte lätt att vara kriminell i en liten stad. Rätta mig om jag har fel
Citera
2013-06-01, 18:10
Medlem
capitalswes avatar
Red and White Crew

Citera
2013-06-03, 09:21
Medlem
Man kan iaf lugnt säga att ha har förändrats sen 90 talet, finns inte många kvar från den tiden heller , dom flesta blev utslängda men ett flertal lämnade av eget behag för att lämna det livet . och dom som undrar anledningen vrf bland annat segui har kvar sina ha tatueringar osv är pga han gjorde mycket för klubben , gjorde inte bort sig och pratade aldrig om hells angels i media efter han hoppat av . finns ju också exempel på folk som nekade att gå in i ha , jävligt driftiga kriminella som inte behövde vara med i en organisation , tex t*mpa sn**g .

Inte träffat jorma sen 90 talet men när man umgicks med han var det fan omöjligt att höra vafan han säger , fick snappa upp en bokstav här och en bokstav där och försöka lägga ihop det till en logisk mening

på 90 talet var det inte en seriös kriminell nånstans som gjorde indrivningar på skulder som inte fanns , och bara hitta på skulder , en av anledningarna vrf fitzpatrick blev dödad bl.a, men nu gör , lr försöker support gäng osv göra flertalet indrivningar på skulder som inte existerar , utpressning etc ( att göra indrivningar på skulder som existerar hos folk som e halv kriminella själva som inte gärna går till polisen är bra affärer och inte stor chans att torska men för detta behöver man ju ha kontakter och ett känt våldskapital osv osv, tillskillnad från en företagar svensson som oftare går till polisen)

. och ha styr ju ändå rwc så klimatet har helt klart förändrats . sen var det ju inte en jävel i ha som tatuerade ansiktet på den tiden för det är idiotiskt , kolla hur många som har feta tribaler på kinden nu ...
Citera
2013-06-03, 15:13
Medlem
pulverhonungs avatar
Kan någon snälla bekräfta att den riktiga MC världen inte är ett skit lik serien Sons of Anarchy? Min kompis tror på riktigt att det är det och vägrar att ge sig, tänkte visa den här kommentaren och svaren efter så att han förhoppningsvis ger sig då han börjat prata om att försöka bli prospect osv.
Citera
2013-06-03, 15:23
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Kan någon snälla bekräfta att den riktiga MC världen inte är ett skit lik serien Sons of Anarchy? Min kompis tror på riktigt att det är det och vägrar att ge sig, tänkte visa den här kommentaren och svaren efter så att han förhoppningsvis ger sig då han börjat prata om att försöka bli prospect osv.
https://www.flashback.org/sp26282703

Pratar vi en vanlig MC-klubb så är det fyra saker som stämmer. Kamratskapet, konflikterna inom klubben, krökandet och de regelbundna mötena
Citera
2013-06-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung

Allt som händer i SoA är sant och händer i verkliga MC-klubbar, men allt händer inte i alla klubbar.
En sak händer i en klubb och en annan sak händer i en annan klubb osv. I bland kanske två saker händer i en klubb men med år emellan. Fattar du? Det är väldigt likt vissa klubbars verklighet, men komprimerat och ihoppressat för att bli en actionserie. Ingen skulle orka sitta och titta på en klubb som har möten, åker hoj, super, knullar, äter, skiter, åker mera hoj, mekar hoj, åker bil, går till sina vanliga jobb... SoA visar en promille av verkligheten som om det var hela verkligheten. Säg till din kompis om han forfarande är sugen att åtminstone ge fan i att ha vita sneakers när han åker till den lokala HA-avdelningen för att söka med. För det är ljug. Ingen biker hade vita sneakers innan SoA.
Citera
2013-06-05, 22:11
Medlem
Finns det någon som har någon vetskap eller ett hum om det fortfarande finns någon MC-klubb kvar i Hedemora? Jag passerade nämligen torget idag och såg en kille med en support 81 T-shirt samt någon som hade vad jag tyckte såg ut som en RAWC jacka/tröja. Men, de kan ju lika gärna ha vart på genomresa.
Citera
2013-06-06, 15:21
Medlem
På väg ner mot Sweden rock. Finns det HA och andra mc klubbar. Ska bli spännande och se vilka som kommer att vara där.
Citera
2013-06-06, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnat0001
Finns det någon som har någon vetskap eller ett hum om det fortfarande finns någon MC-klubb kvar i Hedemora? Jag passerade nämligen torget idag och såg en kille med en support 81 T-shirt samt någon som hade vad jag tyckte såg ut som en RAWC jacka/tröja. Men, de kan ju lika gärna ha vart på genomresa.
Finns några HA boende i Hedemora men medlemmar i Eskilstuna. Gamla medlemmar från Desperados Hedemora. Sen springpojken och dömda hustrumisshandlaren N*klas G*ustafsson som bara är Hangaround eller dyl. Han som blivigt utkastad ur BMC pga smutsiga papper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in