Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Barbros Best är inte ett horhus. Bara Barbro herself hade det piffiga upptåget att ligga med sin rivals make under ett bord vid någon mottagning i NY, med diplomater och affärsfolk som inbjudna. Har omnämnts tidigare i tråden men jag har ännu inte lärt mig länka
Det blev en pojke.
Tror faktiskt inte att Sofia, om hon varit i Barbros ställning då, hade dummat ut sig på det viset.
Å andra sidan fanns inte internet när Barbro var i Sofias ålder...inga bilder på den långnästa matronan med en orm mellan benen

nja, är inte det där ”Barbro’s Best & Brightest” lite av ett horhus, men istället för att ligga för pengar, så ligger man för att få in en fot i näringslivet, transan anordnar tillställningar där äldre rika män med makt får mingla med unga välutbildade kvinnor,
”Mitt råd till de här tjejerna är att skaffa sig manliga kontaktnät” och ”Du säljer en produkt och ett koncept, men till syvende och sist säljer du dig själv” säger transan, är inte det att hora så säg?
http://www.svd.se/naringsliv/karriar/skaffa-ett-manligt-kontaktnat_7053757.svd
men var kommer utviket in i sammanhanget? hur kunde hon figurera i transans nätverk, utan utbildning, jobbandes i utvikningsbranschen sedan många år och som adultvärdinna på sexmässor?
var det så att även andra typer av flickor var inbjudna till transans festligheter, flickor som utviket, för att göra festligheterna ännu mer attraktiva för de äldre rika männen med makt? och kan man tänka sig en mer perfekt bas för rekrytering av sugardaddys, för såna som utviket,
men så lyckas utviket oväntat vampa vår imbecille prins och helt plötsligt blir hon högvilt för transan, lite knuglig glans i horhuset är aldrig fel, transan kommer då på den geniala idén att bli utvikets mentor och hjälper till att få in henne i välgörenhetsbranschen för att hon ska kunna passa in i de fina salongerna och fortsättningen på den sagan, kan vi nu läsa i svensk damtidning,