Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-09, 22:39
  #2437
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e-v-a-s
håller med dig till viss del, men det handlar om dubbelmoral,

att förvänta sig att knugahuset skulle vara något ”fint”, som vi skulle kunna vara stolta över, när de representerar oss i olika officiella sammanhang, det kanske är för mycket begärt, även om det vore önskvärt,

men då kan man ju fråga sig, vad har de för roll att fylla? med utviket faller ju hela idén med ett knugahus, hur ska de kunna sköta sitt jobb om de inte har respekt från undersåtarna?

varför skapa ett förljuget CV och rensa foton från internet, det tyder inte alls på att de tycker att ”utviket går an”, snarare tvärtom,

Samtidigt kan jag väl förstå Utviket, då de gamla bilderna alltid kommer att finnas där. Samtidigt har hon nu valt ett liv i offentligheten. Enklast hade väl varit att bara rycka på axlarna och konstatera att då är då, om det nu inte finns skelett i garderoben som inte får komma ut. Men antagligen är det väl hovet som i vanlig ordning komplicerat det hela, gissningsvis på order från högsta hönset Jokern.
Citera
2015-02-09, 22:40
  #2438
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Här var hon ju snygg, not!

Att bröna var opererade visste man ju, men nu ser man att det är mer än så. T.ex. potatisnäsan.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...d0/oka-sof.jpg

Tycker hon ser rått bra ut för att vara några dagar på festivalen.
Citera
2015-02-09, 23:26
  #2439
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Här var hon ju snygg, not!

Att bröna var opererade visste man ju, men nu ser man att det är mer än så. T.ex. potatisnäsan.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/...d0/oka-sof.jpg


Jag tycker hon var jättesöt där. Fin och naturlig utan en massa smink och i blont hår! Och go musiksmak att döma av autograferna ^^
Citera
2015-02-10, 00:31
  #2440
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Jag tycker hon var jättesöt där. Fin och naturlig utan en massa smink och i blont hår! Och go musiksmak att döma av autograferna ^^

Tuttarna är äkta. Visserligen lite pinsamt att surfa iväg och titta på en sextonåring. Men de är lika som nu.
Citera
2015-02-10, 06:10
  #2441
Medlem
e-v-a-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Jag tycker hon var jättesöt där. Fin och naturlig utan en massa smink och i blont hår! Och go musiksmak att döma av autograferna ^^

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20282305.ab

ja, jokern blev säkert överlycklig när hon såg den fina bilden på sin kommande svärdotter, oavsett musiksmak
__________________
Senast redigerad av e-v-a-s 2015-02-10 kl. 06:17.
Citera
2015-02-27, 23:42
  #2442
Medlem
David_Ss avatar
Jag är inte särskilt insatt i kungafamiljen, men av allt jag läst och sett så är min personliga åsikt precis som många andra här att Sofia är en gold digger av värsta sorten!
Om man gör en enkel sökning så finns det säkert hundratals bilder av denna kvinna som springer efter kändisar innan hon träffade Carl Philip.

Alla kan förändras men som man brukar säga " ränderna går aldrig ur"
Nu är denna kvinna så pass smart att hon fattar att om hon inte sköter sig och håller sig i skinnet förlorar hon all den glamour och status som det innebär att vara tillsamans med en prins.

Jag är övertygad om att hon fått göra massa förhör om det finns saker so kan dyka upp ifrån det förflutna, och denna kvinna har en hel del skelett i garderoben som jag inte tror hovet har en aning om och som hon förmodligen nekat till.

Det ska tydligen finnas en person som har en hel del "sex bilder" på Sofia från back in the Days.
Om dessa skulle publiceras eller komma på vift så innebär det total katastrof!
Är dock osäker på om det stämmer, men något jag hört från en säker källa är att hon för inte allt för länge sedan hade en liten HEMLIGT möte tillsamans med Niclas Rahm, detta har en nära vän till Niclas avslöjat och vad jag VET så har Sofia alltid varit svag för Niclas. Detta ska ha inträffat även när hon var tillsamans med Carl Philip.

Niclas & Sofia:
http://cdn.stureplan.se/legacy/artic...df5c7523b1.jpg

ett annat rykte som också cirkulerat i Sofias "gamla tjej gäng" är att hon vid två tillfällen erkänt att hon endast är tillsamans med Carl Philip pga av statusen, att hon inte attraheras av honom och att han är långt ifrån hennes smak, även då ska hon ha nämnt att hon saknar Niclas.


Jag vet att man inte ska tro på alla rykten, men det är upp till var och en att avgöra själva, jag litar på de källor jag hört detta ifrån.

Någon som kan bekräfta Sofias svaghet för Niclas Rahm?
Citera
2015-02-28, 14:02
  #2443
Medlem
Det du skriver är förmodligen helt sant. Denna tjej har inte gjort annat än sökt uppmärksamhet. Nu senast blev det bekräftat genom bilden som dök upp från Hultfredsfestivalen. Ingen " märkvärdig" bild i sig men ändå att hon lyckats få två kända artister att skriva sina autografer och dessutom att bli fotograferad för en av Sveriges största tidningar. Bra jobbat!!!! Och så har det fortsatt. Nu tror inte jag att vi kommer att få se mer porrbilder för de som inte har publicerats än har säkert köpts upp av hovet. Att Sofia är angelägen om att bilderna försvinner bevisas av att hon tagit kontakt med fotografen till Thailands bilderna och bett honom ta bort dem från nätet. Detta finns redovisat tidigare i tråden.
Att Sofias känslor för C-P är fejk tvivlar jag inte ett dugg på. Titta bara hur tillgjort hon alltid ler när hon tittar på honom. Nu gäller det bara att hålla god min de närmaste månaderna och sen kan hon andas ut. Synd bara att varken C-P eller den övriga familjen har sett och fattat detta skådespeleri.
Citera
2015-02-28, 14:54
  #2444
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerog

Att Sofias känslor för C-P är fejk tvivlar jag inte ett dugg på. Titta bara hur tillgjort hon alltid ler när hon tittar på honom. Nu gäller det bara att hålla god min de närmaste månaderna och sen kan hon andas ut. Synd bara att varken C-P eller den övriga familjen har sett och fattat detta skådespeleri.

Ja men det är ju konstaterat förut att det här inte är äkta känslor. Varken från någon av dem, men Sofia har lyckats med sin jakt och Carl-Philip har äntligen lyckats med att få en kvinna som vill stanna hos honom.

Sen är det helt klart att den övriga familjen vet vad det handlar om, dom är inte mer korkade än resten av det svenska folket...

Hade dessutom den svenska grenen av Bernadottefamiljen varit starka och karismatiska och med en stark ledare så hade naturligtvis inte det här hänt.
__________________
Senast redigerad av P55 2015-02-28 kl. 15:29.
Citera
2015-02-28, 16:13
  #2445
Medlem
Citat:
Ann Uvhagen var som jag ser det Sveriges första stalker. Enligt en källa, var Ann Uvhagen med överallt där Ingemar visade sig. Hon hakade på honom som flugtejp. Vart i världen Ingemar tävlade stod Ann Uvhagen där i sina blonda flätor och mesiga leende. Men hon hade en tanke bakom sitt ta-hand-om-mig-leende, enligt min källa. Hon ville ha Ingemar, ha barn och därmed få den status som hon inte hade innan. Alla vet att Ann Uvhagen lyckades. Som det har berättats för mig hade Ingemar inte en chans.
Källa: http://ramona-fransson.blogspot.se/2...n-uvhagen.html

Sofia har gjort en klockren "Uvhagen"
Citera
2015-03-01, 20:17
  #2446
Medlem
e-v-a-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Sofia har gjort en klockren "Uvhagen"

det har varit och är fortfarande panik i knugahuset över gaffelns val, utåt håller de masken, men de vet, naturligtvis vet de,
Citera
2015-03-01, 22:07
  #2447
Medlem
Du kan klä bajs i guld, men det är fortfarande bajs = Utviket.
Citera
2015-03-04, 09:39
  #2448
Medlem
Amewwas avatar
Självklart är hon endast tillsammans med honom för statusens skull. Hade ha inte varit prins hade hon inte tittat två gånger på honom.

Undrar hur länge det kommer ta innan Gaffeln vaknar upp och inser att han gjort sitt livs största misstag? Ett år? Flera år? Aldrig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback