Citat:
Ursprungligen postat av
DocWatson
Får ingen rätsida på styckningen och placeringen av delarna. Men en tanke slog mig när jag satt i bilen.
Kan GM insett att det inte är så jävla lätt att stycka en kropp som är likstel, och därför helt enkelt sagt "nä nu skiter jag i det här" efter att han fått loss ben och händer? Det verkar vara så hafsigt gjort.
Ni som har varit vid FP2(där torso/huvud påträffades), är det helt otänkbart att han skulle kunna ha styckat BO där?
jag har faktiskt också spekulerat kring just själva styckningen o placeringen o jag håller med.. det är något som inte riktigt stämmer..
jag vet inte personligt eftersom jag tack o lov aldrig har mördat eller styckat någon, men är det inte lite att falla på mållinjen om det nu är så att detta skulle vara planerat o uttänkt? då känns ju BILEN som ett jävligt dåligt alternativ.. ponera att KJ skulle vara skyldig o planerat detta o teknikerna FAKTISKT i dagsläget har jävligt tunt på fötterna o det enda konkreta är lite blod på "ett" ställe i bagaget, då känns det ju som att det i praktiken inte vore så jävla svårt att undanröja de sista spåren också? bränn bilen?
men killen låter bilen stå i föräldrarnas garage i veckor! mjaa.. något faller på något hela tiden känns det som..