2013-06-02, 17:54
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Håller med! Blev riktigt glad!!!
Säg den glädje som varar för evigt.....
Citera
2013-06-02, 18:17
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Så usla Örgryte har varit i många matcher än så länge har jag svårt att se dem klara sig kvar i Superettan om inget drastiskt sker under säsongen. Försvaret är inte tillräckligt pålitligt, det finns för många valpiga juniorer som får speltid på grund av obefintlig konkurrens och Emil Karlsson är den enda offensiva spelaren som gör mål.

Samtidigt är ett scenario där laget ramlar ner till Division 1 Södra igen så tungt att man inte ens orkar spekulera i det...

Jag tror faktiskt man åker ut i år. Det enda Öis har av värde är Emil Karlsson och han kommer gå till GAIS vid degradering.
Citera
2013-06-02, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Jag tror faktiskt man åker ut i år. Det enda Öis har av värde är Emil Karlsson och han kommer gå till GAIS vid degradering.

Om Gais fortfarande existerar efter den här säsongen, vill säga.
Citera
2013-06-02, 19:05
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Om Gais fortfarande existerar efter den här säsongen, vill säga.

Det gör dom, det har löst sig förut och kommer lösa sig igen. Tråkigt för Öis att deras chansning inte går hem. Idén är bra men materialet håller inte riktigt.
Citera
2013-06-02, 19:15
Medlem
perry2s avatar
Någon i kön till kiosken sa att Hammarby gjort 7 mål på 10 matcher.
Starkt när man som vanligt har dyraste truppen.
Citera
2013-06-02, 19:24
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Någon i kön till kiosken sa att Hammarby gjort 7 mål på 10 matcher.
Starkt när man som vanligt har dyraste truppen.

Nåja, ett är rent tekniskt ett självmål så sex mål om man ska vara strö salt i såren.

Är det kört för i år nu bajare? Måste man inte vara med hyffsat bra i toppen vid det här laget om det ska bli kval?
Citera
2013-06-02, 19:32
Medlem
Amex88s avatar
Djurgården och bajen är perfekt okorrelerade med (-1) För våra vinster började väl när bajen började tappa? Fortsätter ni såhär kommer vi fan vinna Allsvenskan! Defend Slödderort!
Citera
2013-06-02, 19:46
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
okorrelerade med (-1)
?????
Citera
2013-06-02, 20:49
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
?????
Du vet, man är fullt hedgad för de rör sig i helt olika riktningar. Korrelation går väl från -1 till +1.
Citera
2013-06-02, 21:23
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Du vet, man är fullt hedgad för de rör sig i helt olika riktningar. Korrelation går väl från -1 till +1.
Fast okorrelerad är väl 0 och -1 anger maximal negativ korrelation? Ska iofs inte ta gift på det då det var ett tag sen jag läste statistik..
Citera
2013-06-02, 21:41
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Fast okorrelerad är väl 0 och -1 anger maximal negativ korrelation? Ska iofs inte ta gift på det då det var ett tag sen jag läste statistik..
Maximal negativt korrelation är självklart det jag syftar på, det värsta är väl att det var närmare i tiden jag läste statistik/ekonometri. Kanske off-topic nu kanske! Men tack ändå!
Citera
2013-06-03, 11:29
Medlem
MIBRs avatar
GIF Sundsvall, hade väl det mesta i första halvlek. Sedan så hade Hammarby spelet i andra, med riktigt farliga chanser. Skönt att GIF lyckas plocka 3 pinnar! FORZA GIF!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in