2013-06-01, 19:07
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Oflyt och oflyt. Ser man till chanserna Ängelholm har bränt så är det knappast så att högre makter konspirerar mot Örgryte.

8-4 i skott på mål till ÄFF efter 51 min 2 ramträffar var.
Det är nog rättvist mest ÄFF nu i andra.
Citera
2013-06-01, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Inledningsvis jo, men det är ett arbete som ger oss möjligheten att växa. Ingen tror att vi ska ligga på 15k i snitt direkt, men om några år bör vi vara där uppe.
Vi kommer lätt att snitta 15k i början med nya arenan som är nyhetens behag om vi har en chans att gå upp.
Citera
2013-06-01, 21:31
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Vi kommer lätt att snitta 15k i början med nya arenan som är nyhetens behag om vi har en chans att gå upp.

Lätt snitta femton? Driver du eller? Ni kan ju inte ens fylla Söderstadion innan den rivs. 15000 i snitt skulle placera er på tredje plats i Allsvenskan i år, strax bakom Malmö på dryga 16000 och långt framför Götlaborg och Elfsborg på över 11000...

Säkert på att du inte är gnagare egentligen, du har ju fan hybris som en iaf...
Citera
2013-06-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Lätt snitta femton? Driver du eller? Ni kan ju inte ens fylla Söderstadion innan den rivs. 15000 i snitt skulle placera er på tredje plats i Allsvenskan i år, strax bakom Malmö på dryga 16000 och långt framför Götlaborg och Elfsborg på över 11000...

OK! vi får se. kommer att vara 30K på premiären mot ÖIS.
Citera
2013-06-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

15000 i snitt på de 8 matcherna tror jag att han menar, vilket absolut inte är omöjligt. Premiärmatchen lär väl locka en 25k+ (Förhoppningsvis slutsålt, det är ju mitt i sommaren trots allt). Man kommer att satsa mycket på väldigt subventionerade biljetter till medlemmar/aktiva i Hammarbys samtliga föreningar, skolor i Söderort, företag i Söderort etc. Har vi dessutom resultaten på vår sida och är med på riktigt i striden om de tre uppflyttningsplatserna så kommer bara det att locka medgångsbajarna.
Citera
2013-06-01, 21:45
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
15000 i snitt på de 8 matcherna tror jag att han menar, vilket absolut inte är omöjligt. Premiärmatchen lär väl locka en 25k+ (Förhoppningsvis slutsålt, det är ju mitt i sommaren trots allt). Man kommer att satsa mycket på väldigt subventionerade biljetter till medlemmar/aktiva i Hammarbys samtliga föreningar, skolor i Söderort, företag i Söderort etc. Har vi dessutom resultaten på vår sida och är med på riktigt i striden om de tre uppflyttningsplatserna så kommer bara det att locka medgångsbajarna.

Mjo, skulle väl va det då... Har ändå svårt att se att man går man ur huse för att se Varberg hemma... Men men, vi får väl se! Det skulle ju betyda ännu större siffror för ett DIF som har faktisk och inte potentiell medvind
Citera
2013-06-01, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Ja självklart är det dom 8 första fighterna jag menar.......och om Bajen har chans att gå upp.
Citera
2013-06-01, 21:51
Medlem
gato12s avatar
Ni vet att det finns en Arenatråd va?

https://www.flashback.org/t475915
Citera
2013-06-01, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ni vet att det finns en Arenatråd va?

https://www.flashback.org/t475915
ja bror duktig, men det var moderatorn som började ta upp det....
Citera
2013-06-02, 14:22
Medlem
Så usla Örgryte har varit i många matcher än så länge har jag svårt att se dem klara sig kvar i Superettan om inget drastiskt sker under säsongen. Försvaret är inte tillräckligt pålitligt, det finns för många valpiga juniorer som får speltid på grund av obefintlig konkurrens och Emil Karlsson är den enda offensiva spelaren som gör mål.

Samtidigt är ett scenario där laget ramlar ner till Division 1 Södra igen så tungt att man inte ens orkar spekulera i det...
Citera
2013-06-02, 14:49
Moderator
easy_dans avatar
Sällan man gläds med att en spelare är skadad men jävlar vad jag hoppas att nick/besara funkar felfritt på innermitt idag med husic skadad.
Citera
2013-06-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Sällan man gläds med att en spelare är skadad men jävlar vad jag hoppas att nick/besara funkar felfritt på innermitt idag med husic skadad.
Håller med! Blev riktigt glad!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in