2013-06-02, 17:01
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giggs11
kan man inte behålla en spelare som rvp förtjänar man ingen som helst respekt. det skulle var ok om han gick till en klubb som Barca eller kuksugarnas if men inte till stor rivalerna United.
Hur gammal är du? Väx upp. Haha united kunde ju inte hålla kvar Ronaldo så då måste väl united vara världens sämsta klubb, eller hur?
2013-06-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Hur gammal är du? Väx upp. Haha united kunde ju inte hålla kvar Ronaldo så då måste väl united vara världens sämsta klubb, eller hur?
de förlora inte honom till en av deras största rivaler. du är den mest inkompetenta människan jag har sett, har du läs svårigheter? United tjänade jävligt mycket mer på att sälja honom än att ha kvar honom.
2013-06-02, 17:09
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Vad är det för fel på Arsenal då?

För jag vill inte att Arsenal ska få en så pass bra spelare.
2013-06-02, 17:29
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalChase
Vad kommer hända med Bendtner? Han fick ju väldigt lite speltid i Juventus och har varit tydlig med att han inte vill spela i Arsenal något mer (något som de inte heller lär vara speciellt intresserade av). Hans marknadsvärde är ju inte på topp just nu, bottenlag i PL nästa?

Nytt lån förmodligen: han spelar inte mer i klubben. Det är iofs möjligt att han säljs då han bara har ett år kvar och rimligtvis har ett intresse av att få till en lösning om det dyker upp något.
2013-06-02, 17:33
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Nytt lån förmodligen: han spelar inte mer i klubben. Det är iofs möjligt att han säljs då han bara har ett år kvar och rimligtvis har ett intresse av att få till en lösning om det dyker upp något.

Känns som att en klubb som West Brom kommer ta in dansken om dom inte får låna Lukaku igen
2013-06-02, 17:57
Medlem
shitlists avatar
Citat:
de förlora inte honom till en av deras största rivaler. du är den mest inkompetenta människan jag har sett, har du läs svårigheter? United tjänade jävligt mycket mer på att sälja honom än att ha kvar honom.
Haha jag är det alltså? Bra att veta. Skitsamma, united blev av med världens bästa spelare och det blev sannerligen inte Arsenal, punkt slut. Orkar inte diskutera med dig.
2013-06-02, 18:29
Medlem
adzzs avatar
Citat:

Hur resonerar du egentligen människa? Med din logik förtjänar väl inget lag någon som helst respekt? Börja motivera vad du menar med dina resonemang. Arsenal förtjänar ingen respekt för att man sålde RVP? Måste ju vara långt ifrån det mest respektlösa som hänt i fotbollsvärlden? Eller?
2013-06-02, 19:44
Medlem
Kungkolms avatar
Citat:

Är ju inte första gången en storklubb har tappat en storspelare till sin rival, titta på Figo tex.
2013-06-02, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Haha jag är det alltså? Bra att veta. Skitsamma, united blev av med världens bästa spelare och det blev sannerligen inte Arsenal, punkt slut. Orkar inte diskutera med dig.
dont get mad bro it is just a game
2013-06-02, 20:16
Medlem
Det pratas om centrala mittfältare för United.

Men är det inte aktuellt att spela in Rooney på en mittfältsposition? Skulle inte det vara intressant?
2013-06-02, 20:16
Medlem
JR1s avatar
Kan någon som följer Ligue 1 berätta lite kort om Clement Grenier? Ryktats en hel del om att Wenger varit där och kollat tillgängligheten. Det känns ju som en rätt typisk Wenger värvning om man ska vara ärlig, en ung talangfull offensiv spelare som dessutom är från Frankrike.
2013-06-02, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Det pratas om centrala mittfältare för United.

Men är det inte aktuellt att spela in Rooney på en mittfältsposition? Skulle inte det vara intressant?

Det är gjorts och prövats men om Rooney inte vill stanna och lämnar en transfer request så låt han dra, vill ändå inte ha han kvar om han inte tål konkurrens i klubben och vill lämna..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in