2013-06-02, 14:53
Medlem
WEYNEROONEYs avatar
Problemet med Jovetic är ju att ingen spelare av hans kaliber vill spela i Arsenal men den andra klubben som är intresserad har dåliga relationer med Fiorentina. Transfern kommer dras ut med tiden då Fiorentina vill sälja till Arsenal medans Jovetic vill till Juve.
2013-06-02, 14:59
Medlem
WEYNEROONEYs avatar
Som jag sa innan borde man inte sälja Rooney då han fortfarande är bästa engels mannen. Istället bör man satsa pengarna på att förstärka där det behövs

den största drömmen är Ronaldo men de kommer tyvär inte hända tror jag. för osannolikt
2013-06-02, 15:01
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WEYNEROONEY
Problemet med Jovetic är ju att ingen spelare av hans kaliber vill spela i Arsenal men den andra klubben som är intresserad har dåliga relationer med Fiorentina. Transfern kommer dras ut med tiden då Fiorentina vill sälja till Arsenal medans Jovetic vill till Juve.

Tror Arsenal och Juventus köper en varsin utav Jovetic och Higuain vem som går till vem får tiden utvisa.
2013-06-02, 15:39
Medlem
Razouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Värvningar som Pastore och Lucas är jag dock lite tveksam till. Helt sjukt vilka överpriser PSG köpte de för.

Jag skulle anta att dessa värvningar, och då speciellt Pastore, var gjorda för att skapa ett större intresse för klubben och locka dit ännu bättre spelare.

Tänk Robinho till Man City för ett par år sedan.
2013-06-02, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LNCJ-exLR
Men då ska man väl stoppa PSG också? Chelsea också? Man city också? Barcelona också? Manchester UTD också? Real Madrid också?

Varför skulle inte Dmitry Rybolovlev ha starka mål?

Ska tillägga att jag också är Mot Den Moderna Fotbollen, men då ska man vara mot alla moderna lag.

PSG, Chelsea och City ja. United, Barca och Real har inte ägare som pumpar in pengar till klubben. De får inte pengar på "hederligt" vis.

Citat:
Ursprungligen postat av WEYNEROONEY
Som jag sa innan borde man inte sälja Rooney då han fortfarande är bästa engels mannen. Istället bör man satsa pengarna på att förstärka där det behövs

den största drömmen är Ronaldo men de kommer tyvär inte hända tror jag. för osannolikt

Jag tycker United borde sälja Rooney, hans tid är förbi och hans prislapp minskar bara varje år. Om United säljer honom för överpris till PSG kan de lägga pengar på nyttblod på andra positioner där det behövs mer. T.ex innermitt och CB.

De har visat att de klarar sig utan Rooney helt klart den här säsongen.
Senast redigerad av pogba 2013-06-02 kl. 16:30.
2013-06-02, 16:30
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LYrexo
Daniel Crowley (15 år) verkar skriva för Arsenal snart. Aldrig hört talat om honom, hur är han som spelare?

Ja det är klart vad jag förstår. Jag är faktiskt riktigt nöjd med den värvningen. Normalt rycker man på axlarna, särskilt åt diverse youtube-klippvideos som går ut på att göra flashiga saker och tekniskt trams, som klipps ihop, men det här är en alldeles fantastisk liten spelare av det man kan se på nätet. Han verkar framförallt vara väldigt klok med bra spelförståelse långt över vad någon i den åldern ska ha.

Crowley anses också vara det bästa som Villa producerat på många år, och har redan tränat med a-laget där en del. Alla engelska toppklubbar ville ha honom inklusive ett par utländska. Så vi får väl se, men är det någon som har potential att göra en Fabregas och slå sig in tidigt så känns det som om den där figuren har en skaplig chans, normalt brukar det ju vara en viss mognad och beslutsfattande som saknas hos unga spelare men det känns det inte som Crowley lider någon brist på. Dessutom spelar han på ett sätt som kommer passa som handen i handsken i Arsenal så det var nog ett klokt klubbval för hans del.
2013-06-02, 16:36
Medlem
Cambijaos avatar
Fruktansvärt tungt att behöva se Igge lämna klubben. Helt övertygad om att han kommer göra succé vart han än hamnar. Önskar honom all lycka och kommer alltid se honom en madridista till skillnad från 90% av truppen. Tråkigt att varken han eller klubben är nöjda med hur situationen ser ut.

Liverpool är väl lite för bra för Igge så det blir nog Juventus som snor honom, Arsenal eller Chelsea hoppas jag verkligen inte får honom.
2013-06-02, 16:43
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Fruktansvärt tungt att behöva se Igge lämna klubben. Helt övertygad om att han kommer göra succé vart han än hamnar. Önskar honom all lycka och kommer alltid se honom en madridista till skillnad från 90% av truppen. Tråkigt att varken han eller klubben är nöjda med hur situationen ser ut.

Liverpool är väl lite för bra för Igge så det blir nog Juventus som snor honom, Arsenal eller Chelsea hoppas jag verkligen inte får honom.

Vad är det för fel på Arsenal då?
2013-06-02, 16:48
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Han vill väl vinna titlar.
2013-06-02, 16:51
Medlem
Vad kommer hända med Bendtner? Han fick ju väldigt lite speltid i Juventus och har varit tydlig med att han inte vill spela i Arsenal något mer (något som de inte heller lär vara speciellt intresserade av). Hans marknadsvärde är ju inte på topp just nu, bottenlag i PL nästa?
2013-06-02, 16:54
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Det är ingen idé att fråga, vissa här verkar ha något otalt med Arsenal och ska gnälla och klaga på ALLT som sägs om klubben.
2013-06-02, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Det är ingen idé att fråga, vissa här verkar ha något otalt med Arsenal och ska gnälla och klaga på ALLT som sägs om klubben.
kan man inte behålla en spelare som rvp förtjänar man ingen som helst respekt. det skulle var ok om han gick till en klubb som Barca eller kuksugarnas if men inte till stor rivalerna United.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in