2013-06-01, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
JAg sa inte stup i kvarten, jag sa att du har ljugit i ditt liv för att få din vilja igenom..

Det är vad du gör här i tråden ju? Flera har nu redan pekat ut din inkonsistens, men det är ju rätt tydligt att du gör som du själv erkänner dig göra, ljuger, för att rättfärdiga ditt hat. Helt enkelt.

Citat:
Ja men det samma gäller ju SD, så vad är skillnaden? Man röstar antingen på SD:s lögner eller sossarnas lögner..

Nej jag accepterar att vi lever i en demokrati, inte det styret vi har. JAg respekterar folkets vilja, dock vill jag egentligen se demokratin försvinna och ersättas av vad jag beskrivit tidigare. Jag gör dock det bästa av situationen, medan du uppenbarligen inte gör det samma..

Du "respekterar", det vill säga ljuger om folkets vilja för att uppnå vad som sker, antivitt folkmord.

Antivitt folkmord, som av reeeen slump bara råkar vara det du vill uppnå? Antivit please..

Citat:
OK, förklara den logiska kopplingen här:
Jag är emot demokrati - därav är jag emot folkmord?
Du inser att detta är ett logiskt felslut?? Ännu en lögn i stort sett med andra ord, var det inte du som inte behövde ljuga för att få fram din åsikt? Vad skiljer dig från Reinfeldt då?

Ett folkslag skulle aldrig välja att utrota sig själv utan yttre påverkan, antivita som dig, t.ex.

Citat:
Ja, och enligt definitionerna är folkmord mordet av ett folk. Folk måste dö eller bokstavligen talat tvingas att inte föda alternativt bara para sig med folk av annan ras. Om inte detta sker är det inte folkmord enligt definitionen av ordet enligt de personerna bakom definitionen. Folkmordet existerar bara ur en icke juridisk aspekt, dvs bara när man felanvänder order folkmord. Det vi gör nu är totalt frivillig blandning, alla kan välja att låta bli = inte folkmord. Att valet finns betyder inte att man måste = inte folkmord.

Läs folkmordskonventionen dumma spån till antivit.

En situation som förväntas att göra slut på ett folk (OAVSETT METOD) är folkmord.

Men detta vet du.. och förnekar och ljuger om som alltid, för att driva din antivita agenda.

Citat:
Ja du drog upp mina ord i form av en strawman, dvs genom att vrida vad jag sagt för att kunna attakera en åsikt jag inte har = lögn.. Med andra ord har vi svart på vitt här, du ljuger, precis som politikerna, i diskussion.

Ja jag har förklarat skillnaden. Rasism har en exakt definition syftande på precis de personer som det säger sig syfta på. Antivit däremot, beskriver alla som saknar en åsikt. Antivit har ingen koppling till att faktiskt ha något emot vita, utan är kopplat till att avsaknad av rasistiska åsikter. Ett ord använt i icke direkt mening för att förolämpa är ett skällsord, det är definitionen av ett sådant.

Du definierar "rasism" med "rasism". Och använder det samtidigt konstant som en antivitt hat-vapen.

Så undrar du varför ingen kan ta dig seriöst här? Antivit please..

Citat:
Här gör du även din tredje lögn i detta inlägg. Det är en så kallad genetisk fallacy att lägga vikt i vem som sagt eller myntat något. Hade Hitler myntat uttrycker "djurrätt" hade detta inte haft någon form av bäring på ordet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_fallacy

Så nej åter igen, antivit är ett skällsord för alla som inte är rasister.

Och alla är "smygrasister" enligt dig som inte vill folkmörda Vita. Ta och hoppa framför ett tåg, det är den bästa tjänsten en psykopat som dig kan göra.

Antirasist är ett kodord för Antivit, som du förnekar för att rättfärdiga.
2013-06-01, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Det är vad du gör här i tråden ju? Flera har nu redan pekat ut din inkonsistens, men det är ju rätt tydligt att du gör som du själv erkänner dig göra, ljuger, för att rättfärdiga ditt hat. Helt enkelt.

Du "respekterar", det vill säga ljuger om folkets vilja för att uppnå vad som sker, antivitt folkmord.

Antivitt folkmord, som av reeeen slump bara råkar vara det du vill uppnå? Antivit please..

Ett folkslag skulle aldrig välja att utrota sig själv utan yttre påverkan, antivita som dig, t.ex.

Läs folkmordskonventionen dumma spån till antivit.

En situation som förväntas att göra slut på ett folk (OAVSETT METOD) är folkmord.

Men detta vet du.. och förnekar och ljuger om som alltid, för att driva din antivita agenda.

Du definierar "rasism" med "rasism". Och använder det samtidigt konstant som en antivit hat-vapen.

Antivit please.. ljuger om och om igen, kom med något nytt, typ ärlighet?

Och alla är "smygrasister" enligt dig som inte vill folkmörda Vita. Ta och hoppa framför ett tåg, det är den bästa tjänsten en psykopat som dig kan göra.

Var har jag ljugit, men bevisligen ljuger du i tråden däremot, 3 gånger i förra inlägget bara.

Och varje gång någon har pekat ut detta har jag förklarat precis hur detta inte är fallet..

"för att rättfärdiga ditt hat"
Där kom din första lögn, jag har inget hat, mot någon..

Folkets vilja syns i röstresultatet, ALLA vet vilket parti man skall rösta på ifall man vill minska invandringen, ändå gör bara mellan 10-20% detta.

"som av reeeen slump bara råkar vara det du vill uppnå?"
Där kom andra lögnen, jag har sagt upprepade gånger att jag vill ha en värld utan gränser, detta rör inte ras på något sätt..

Det du gör är precis som att säga "om du tror på gud är du kristen". Du kan tro på gud och vara jude, muslim, eller hindu. På samma sätt kan man vara för invandring, för öppna gränser, för frivillig rasblandning, och ändå inte förespråka ett folkmord.

Yttre påverkan? Du menar inre påverkan, det är ju vita personer som gör detta enligt dig själv. Alla dina exempel är vita personer. Mona, Reinfeldt. Hur är detta påverkan utifrån? Detta visar ganska bra på din verklighetsuppfattning. Alla som inte håller med i din åsikt är det något fel på..

Ja, om det är syftet att folket skall utrotas så stämmer det förutsatt att det sker med tvång.
1) Det sker inte med tvång, folkets vilja visas gång på gång i rikstasvalen, hela ditt argument bär och brister på att majoriteten är så korkad att dom inte vet att SD eller SvD är partierna mot invandringen. Är detta vad du tror?
2) Det finns inget sådant syfte, du har fortfarande inte kunnat lägga fram ett möjligt motiv till detta syfte, det är därav inte troligt, då det inte finns någon anledning att vi vita skulle vilja utrota oss själva.
3) Den vita "rasen" är inte på väg att utrotas, vilket gör det hela till ett ytterst dumt uttryck (dvs folkmord). Det kommer alltid finnas ett gäng som vill hålla rasen ren, och då dom har rätt att ligga med vem de vill, även vita, så kommer den vita rasen aldrig försvinna.. Eller, tror iofs människor i helhet försvinner med tiden, men det kanske är en annan diskussion. Jag har i övrigt inget problem med det heller, har du?

Nej jag definierade inte rasism alls, det har jag gjort tidigare. Jag förklarade att ordet rasist beskriver precis vad ordet säger sig beskriva, personer som lägger vikt på ras. Medan antivit inte beskriver personer som har något emot vita, vilket ordets direkta betydelse skulle vara, utan alla personer som inte är rasister. Det visar på "med oss eller mot oss-tänkande".

Vad har jag ljugit om nu precis? Om vad definitionen för vad ett skällsord är? Eller? Jag gissar att du inte har något exempel? från förra svaret då..

"Och alla är "smygrasister" enligt dig som inte vill folkmörda Vita. "
Tredje lögnen.. Nej, de flesta är enligt mig sympatisörer i denna fråga. Och nej, ingen jag någonsin träffat eller talat med har velat mörda vita.

Varför skulle jag hoppa framför ett tåg? Då skulle jag ju missa chansen att genom min röst underminera personer som dig i politiken, eller hur?
2013-06-01, 23:49
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Folkets vilja syns i röstresultatet, ALLA vet vilket parti man skall rösta på ifall man vill minska invandringen, ändå gör bara mellan 10-20% detta.

För 10 år sedan var det 1% i nuläget kanske 10-20%. Ökningen är synonym med de mångkulturella problemen. Tror du dessa försvinner imorgon?
2013-06-01, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
För 10 år sedan var det 1% i nuläget kanske 10-20%. Ökningen är synonym med de mångkulturella problemen. Tror du dessa försvinner imorgon?

Du har glömt ny demokrati alltså? Efter det gick det nedåt.

Jag tror SD har ett tak, jag skulle säga att iaf 60% av sveriges befolkning oavsett utveckling av ren princip aldrig skulle rösta SD, jag är tex en av dem.

nu minskar ju Sveriges invandring med 30-60% detta eller om det är nästa år, i det läget tror jag SD försvinner rätt hårt..
2013-06-02, 00:03
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Du har glömt ny demokrati alltså? Efter det gick det nedåt.

Jag tror SD har ett tak, jag skulle säga att iaf 60% av sveriges befolkning oavsett utveckling av ren princip aldrig skulle rösta SD, jag är tex en av dem.

nu minskar ju Sveriges invandring med 30-60% detta eller om det är nästa år, i det läget tror jag SD försvinner rätt hårt..

SD är mer jämförbara med andra främlingsfientliga partier i resten av europa. NyD var ett skojarparti och hade inte invandringskritik som priofråga utan ett tillfälligt pajasparti grundat på idéer om skattesänkningar av en greve och en affärsman. Det var ett expriment. SD är ett parti grundat på de övriga partiernas enorma misslyckande och missnöje över detta.

Även om invandringen minskar med 30-60% så minskar knappast invandringsproblemen. De är här för att stanna för en mycket lång tid framöver och därför kommer även missnöjet finnas kvar. Tror du bilbränder, dråp och gruppvåldtäkter utförda av män med mörk hudkulör är något som kommer att försvinna? Det är mycket troligt att en borgerlig eller röd regering aldrig kommer att kunna få majoritet utan SD för en lång tid framöver.

Men nog om detta nu, denna tråd fokus skall handla om antirasist är ett kodord för antivit, vilket det självklart är.
Senast redigerad av ValdtaktsSemiten 2013-06-02 kl. 00:07.
2013-06-02, 06:50
Medlem
Roburs avatar
Citat:
Eeeeh.. Det där är två inlägg från mig som säger samma sak... Well done!

antivit är ett skällsord som syftar på alla som inte hatar negrer =ingen klar definition..

Är du fullt så förvirrad som du verkar eller är det taktik för att förvirra meningsmotståndarna?

Först slänger du ur dig en definition av antivit som av någon anledning relaterar till negrer:

Citat:

"Antirasist innebär att man inte gör skillnad på ras och eventuellt kämpar mot dessa åsikter, antivit innebär att man inte hatar negrer..."

För att ett par inlägg längre ner svamla om att antivit saknar definition:

Citat:
"antivit är ett skällsord för antirasist snarare. Det har ingen direkt definition."

Vilket du toppar med att påstå att de båda inläggen säger samma sak:

Citat:
Eeeeh.. Det där är två inlägg från mig som säger samma sak... Well done!

Slutklämmen kommer då du i ett svar till en annan skribent konstaterar att:

Citat:
Antirasism = Att vara emot iden att ras har betydelse, och eventuellt kämpa mot dessa åsikter
Antivit måste därav betyda: Att vara emot den vita rasen, och eventuellt kämpa emot den.

En definition! Något som du ett par inlägg tidigare påstod inte fanns.

Låt oss avrunda denna vingliga resa genom att stanna upp för en stund och konstatera det som slogs fast ett antal hundra inlägg tidigare:

Antirasist = Antivit

och håll för allt i världen negrerna utanför detta!
2013-06-02, 07:14
Medlem
lampross avatar
Citat:
Det intressanta är att jag aldrig sett det du talat om, dvs att vita nedvärderas i tidningar, inte ens i Aftonhoran..
Det är väl för att du inte är en medveten vit, en politisk aktör på basen av din etnicitet. För en sådan person passerar mycket som inte noteras.

Det må vidare vara så att vita fotbollshjältar, filmstjärnor etc hyllas i media. Men bara om de samtidigt hyllar eller medger mångkultur. För om dessa vita skulle börja säga att vita har rätt att existera och att massinvandringen till vita länder ska upphöra, då kommer de att avskedas och stängas ute ur samhället. Var så säker. Hört talas om rasiststämpeln?
2013-06-02, 07:16
Medlem
Citat:
Var har jag ljugit, men bevisligen ljuger du i tråden däremot, 3 gånger i förra inlägget bara.

Och varje gång någon har pekat ut detta har jag förklarat precis hur detta inte är fallet..

Var du har ljugit? Du ljuger minst varenda kommentar, och du erkänner det.

Att du inte kan förstå simpel logik innebär inte lögn, antivita åsna. LOL

Citat:
"för att rättfärdiga ditt hat"
Där kom din första lögn, jag har inget hat, mot någon..

"som av reeeen slump bara råkar vara det du vill uppnå?"
Där kom andra lögnen, jag har sagt upprepade gånger att jag vill ha en värld utan gränser, detta rör inte ras på något sätt..

"En värld utan revir" och skottpengar på alla som försöker upprätthålla skulle inte alls skada fåren när dem släpper in vargar bland skocken.

Eller missgynna fåglar om ormarna använda sin "värld utan gränser" för att bosätta sig i fågelboet.

Att du inte kan se att det är dina antivita handlingar som spelar roll, inte dina tomma ord och floskler, kan jag inte göra något åt. Dum antivit förblir dum antivit.

Citat:
Det du gör är precis som att säga "om du tror på gud är du kristen". Du kan tro på gud och vara jude, muslim, eller hindu. På samma sätt kan man vara för invandring, för öppna gränser, för frivillig rasblandning, och ändå inte förespråka ett folkmord.

Yttre påverkan? Du menar inre påverkan, det är ju vita personer som gör detta enligt dig själv. Alla dina exempel är vita personer. Mona, Reinfeldt. Hur är detta påverkan utifrån? Detta visar ganska bra på din verklighetsuppfattning. Alla som inte håller med i din åsikt är det något fel på..

Ja, om det är syftet att folket skall utrotas så stämmer det förutsatt att det sker med tvång.
1) Det sker inte med tvång, folkets vilja visas gång på gång i rikstasvalen, hela ditt argument bär och brister på att majoriteten är så korkad att dom inte vet att SD eller SvD är partierna mot invandringen. Är detta vad du tror?
2) Det finns inget sådant syfte, du har fortfarande inte kunnat lägga fram ett möjligt motiv till detta syfte, det är därav inte troligt, då det inte finns någon anledning att vi vita skulle vilja utrota oss själva.
3) Den vita "rasen" är inte på väg att utrotas, vilket gör det hela till ett ytterst dumt uttryck (dvs folkmord). Det kommer alltid finnas ett gäng som vill hålla rasen ren, och då dom har rätt att ligga med vem de vill, även vita, så kommer den vita rasen aldrig försvinna.. Eller, tror iofs människor i helhet försvinner med tiden, men det kanske är en annan diskussion. Jag har i övrigt inget problem med det heller, har du?

Du har flera gånger sagt att Vita försvinner, men istället för att som du innan erkänner att politiker ljuger för att få sin vilja igenom; invandring och integration, som orsakar antivitt folkmord. Så blånekar du och hävdar att det inte alls är något folkmord, utan då är det "naturlig utveckling" eller "folksjälvmord".

Att du är så psykopatiskt sjuk att du inte inser hur du själv hoppar runt som någon efterbliven rosa kanin kan inte jag göra något åt. Dum antivit förblir dum.

Citat:
Nej jag definierade inte rasism alls, det har jag gjort tidigare. Jag förklarade att ordet rasist beskriver precis vad ordet säger sig beskriva, personer som lägger vikt på ras. Medan antivit inte beskriver personer som har något emot vita, vilket ordets direkta betydelse skulle vara, utan alla personer som inte är rasister. Det visar på "med oss eller mot oss-tänkande".

Vad har jag ljugit om nu precis? Om vad definitionen för vad ett skällsord är? Eller? Jag gissar att du inte har något exempel? från förra svaret då..

"Och alla är "smygrasister" enligt dig som inte vill folkmörda Vita. "
Tredje lögnen.. Nej, de flesta är enligt mig sympatisörer i denna fråga. Och nej, ingen jag någonsin träffat eller talat med har velat mörda vita.

Varför skulle jag hoppa framför ett tåg? Då skulle jag ju missa chansen att genom min röst underminera personer som dig i politiken, eller hur?

Haha, så jävla efter man kan vara, gullet?

Folkmord är inte om individuellt mord, för hundrafemtiosjunde gången, men såklart ljuger du om begreppet för att förneka och rättfärdiga antivitt folkmord.

Nejdå, jag hatar inte får alls om jag öppnar upp fårhagen för världen, låt vargar och får leva tillsammans i harmoni, som dem var avsedda att göra! Innan dem där rasistiska-fascist kamelerna separerade oss!

Antirasist är ett kodord för Antivit.
Senast redigerad av R3kyl 2013-06-02 kl. 07:26.
2013-06-02, 07:22
Medlem
Och så tar vi en favorit i repris, av vår kära antivita åsna!

Citat:
Folkmord är det ju inte, så det kan du bara lämna. Det är om något folksjälvmord. Men det är ju inget som dör så.. Vissa gener går förlorade, vissa behålls. Vår kultur sitter inte i våra gener utan i våra idéer och handlingar. Dessa kan överföras till vem som helst oavsett hudfärg. Om Sveriges befolkning är svart om 10000 år men fortfarande tror på en utveckling av våra idéer är denne person fortfarande en arvstagare till den svenska kulturen, och i alla aspekter svensk. Men du har rätt i att jag inte bryr mig om förändringar i pigment.. Och ja, i praktiken stödjer jag det, men det har inget med vit utrotning att göra, dvs, det är inte därför jag stödjer det.

Åsnan som hävdar att det inte finns något folkmord, för att sedan försöka rättfärdiga det, och slutligen erkänna att han stödjer det!

Han skulle nog vara världens främsta advokat

Citat:

Låt oss avrunda denna vingliga resa genom att stanna upp för en stund och konstatera det som slogs fast ett antal hundra inlägg tidigare:

Antirasist = Antivit

Roligt nog sa han nyss till mig att antivit bara är ett skällsord, men tydligen så betyder det nu ändå att vara emot Vita? Fast tydligen är det inte att vara emot Vita när allt man säger och gör slutar i en värld utan Vita.

Det är ju vad man påstår som betyder något, inte handlingen, duuuuh?!
Senast redigerad av R3kyl 2013-06-02 kl. 07:51.
2013-06-02, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robur
Är du fullt så förvirrad som du verkar eller är det taktik för att förvirra meningsmotståndarna?

Först slänger du ur dig en definition av antivit som av någon anledning relaterar till negrer:

För att ett par inlägg längre ner svamla om att antivit saknar definition:

Vilket du toppar med att påstå att de båda inläggen säger samma sak:

Slutklämmen kommer då du i ett svar till en annan skribent konstaterar att:

Antirasist = Antivit

Pinsamt.. För det första.. Dom första definitionerna är som jag förklarat inte i minsta konflikt..

"En definition! Något som du ett par inlägg tidigare påstod inte fanns. "
Antivit saknar en klar definition ja.. ORDET betyder "person emot vita", detta är vad jag beskriver längst ner.. Men när nationalister säger "antivit" syftar det inte till personer som har något emot vita, det syftar på alla personer som inte har något emot svarta.. Fattar du nu??

Ordet används inte i den bemärkelse som ordet i sin direkta mening har, därav finns det inget definition på ordet, till skillnad från rasist, som just syftar på en grupp med specifika åsikter, så involverar antivit alla som inte har en åsikt, detta är inte ordets bokstavliga betydelse..

Ett skällsord, är ett ord ofta använt i indirekt bemärkelse (precis som antivit) med syfte att förolämpa (precis som antivit). Det är därav ett skällsord, inte ett kodord.

Förstår du nu? Eller ska jag behöva lägga upp en bild för att förklara det för dig? Herregud, snacka om mentalt kalhygge..
2013-06-02, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Och så tar vi en favorit i repris, av vår kära antivita åsna!

Åsnan som hävdar att det inte finns något folkmord, för att sedan försöka rättfärdiga det, och slutligen erkänna att han stödjer det!

Han skulle nog vara världens främsta advokat

Roligt nog sa han nyss till mig att antivit bara är ett skällsord, men tydligen så betyder det nu ändå att vara emot Vita? Fast tydligen är det inte att vara emot Vita när allt man säger och gör slutar i en värld utan Vita.

Det är ju vad man påstår som betyder något, inte handlingen, duuuuh?!

"Åsnan som hävdar att det inte finns något folkmord, för att sedan försöka rättfärdiga det, och slutligen erkänna att han stödjer det! "
Ren lögn, tråkigt att du inte ens med ett citat av mig kan tolka det svenska språket rätt.. SFI ringde, du fick IG..

Hur kan jag ens rättfärdiga någonting jag inte anser existerar?

Ja det är ett skällsord, jag har redan svarat till honom så jag behöver inte svara till dig med. Det är tragiskt att er förståelse i svenska är så låg att ni faktiskt inte kan tyda vad det är man sagt..
2013-06-02, 10:51
Bannlyst
Nu ska vi göra detta klart utan missförstånd, för att förklara för personer som inte har svenskkunskaper nog att det inte finns en motsägelse i mitt resonemang:

Antivit, i direkt bokstavlig definition, betyder person emot vita, dvs person som kämpar emot den vita rasen eller iaf ogillar den.

För att detta skulle vara en definition, skulle det krävas att ordet används i denna bemärkelse, det gör det inte..

Istället används antivit för att syfta på alla som inte tycker illa om invandring. = Det har alltså ingen direkt definition, ordets bokstavliga mening stämmer inte överens med hur det används.

Till skillnad från "rasist", där det finns en exakt definition på vilka person detta omfattar, så beskriver antivit inga speciella drag eller idéer, det beskriver enbart att du inte ogillar invandrare, det beskriver alltså inte vad du gör, utan vad du inte gör.

Antivit kan därav betraktas som ett skällsord, då det är ett ord som används utanför sin bokstavliga betydelse i syfte att förolämpa.. Detta är i stort sett definitionen på ett svärord eller skällsord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in