Citat:
De svarta har ju inte blivit utsatta för decennier av indoktrinering om att deras länder tillhör alla andra och att det är något fult och dåligt när svarta känner gemenskap såsom vi vita har blivit. De skulle således inte gå på ert politiskt korrekta skitsnack. Det borde inte vi vita heller göra. Att svarta accepterar ert "anti-rasistiska" skitsnack nu är för att udden är riktad mot vita och det gynnar dem.
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Så nu är plötsligt dessa länder föregångsländerna?
Så låt mig vara klar, vi vill inte ha hit folk från dessa outvecklade länder, dock så har de mer utvecklad filosofi än oss.. Hur ska du ha det här?
Du anser att DU har rätt att tala för alla vita? JAg är vit, och det drar inte på sig min vrede, så du har helt enkelt fel, dom förtjänar kanske DIN vrede, men kom inte och hitta på vad andra borde tycka.
Så låt mig vara klar, vi vill inte ha hit folk från dessa outvecklade länder, dock så har de mer utvecklad filosofi än oss.. Hur ska du ha det här?
Du anser att DU har rätt att tala för alla vita? JAg är vit, och det drar inte på sig min vrede, så du har helt enkelt fel, dom förtjänar kanske DIN vrede, men kom inte och hitta på vad andra borde tycka.
Det skulle göra oss gott att återfå kontakten med våra rötter. Det tar dock tid för folk att kasta av sig oket av "vit skuld" som du och dina "anti-rasistiska" åsiktsfränder ständigt försöker lägga på oss. Ni är våra förtryckare.
Citat:
Spela inte oskyldig. Ni anti-vita bidrar till utvecklingen genom att tillåta och understödja massinvandring, tvångsintegrering och rasblandningspropaganda. Ni smutskastar och demoniserar alla som motsätter sig det hela. Ni kastar de som säger som det är i fängelse. Sanningen är ett "hatbrott" för er. Ni är ansvariga och skyldiga!
Bekämpa vita människor är alltså synonymt med att tillåta vita människor sin fria vilja till sexuell partner? Förklara hur du logiskt når denna slutsats.
Så fort du är antivit upphör du vara antirasist. Det är begrepp i total motsägelse. Du kan inte vara det ena och samtidigt det andra. Det skulle vara som att vara vit och svart samtidigt. Du är det ena eller det andra.
Ingen försöker hindra er rätt att skapa ett vitt samhälle där era vita barn kan leva vidare. Istället för att klaga, skapa detta samhälle! Hur svårt kan det vara? Halva norrland saknar ju ffs invandring, om jag ogillade invandrare skulle jag flytta dit så hade hela problemet varit löst. Fattar inte varför ni komplicerar något som så enkelt kan lösas.
Så fort du är antivit upphör du vara antirasist. Det är begrepp i total motsägelse. Du kan inte vara det ena och samtidigt det andra. Det skulle vara som att vara vit och svart samtidigt. Du är det ena eller det andra.
Ingen försöker hindra er rätt att skapa ett vitt samhälle där era vita barn kan leva vidare. Istället för att klaga, skapa detta samhälle! Hur svårt kan det vara? Halva norrland saknar ju ffs invandring, om jag ogillade invandrare skulle jag flytta dit så hade hela problemet varit löst. Fattar inte varför ni komplicerar något som så enkelt kan lösas.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-04-12 kl. 11:48.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-04-12 kl. 11:48.