Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-06-01, 22:20
  #7753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Låt oss säga att vi inom en 20 års period har tagit makten, samt kommit till den punkt där vi faktiskt har stängt av inflödet av nya rasfrämlingar i landet samt påbörjat repatrieringen (mjuk eller hård) utav icke-europeiska bidragstagare, kriminella, osv, som uppehåller sig inom landet, ja då har vi nästintill säkrat både vår överlevnad som folk och i princip "vunnit".
Det där är ju ungefär vad SD vill. SD vill strypa invandringen till 10% av dagens nivå och börja ställa krav på invandrare. Det skulle också avbryta utvecklingen mot ett totalt folkutbyte och skapa ett status quo varifrån man sedan kan börja vrida tillbaka utvecklingen åt rätt håll - om viljan fanns. Men någon sådan vilja finns inte hos SD och kommer inte heller att finnas hos SvP om partiet ska börja ställa sig in hos mer eller mindre kulturmarxistiska väljare och potentiella medlemmar.

Folk som vägrar att ens rösta för svenskarnas överlevnad eftersom de tycker att det är viktigare att en massa adoptivbarn ska få stanna kvar i Sverige är dessutom rasförrädare och idioter. Att rösta på SvP nu är ju helt riskfritt för sådana människor eftersom SvP har en lång väg kvar innan partiet sitter vid något förhandlingsbord och slutligt ska bestämma vilka som ska få vara kvar i Sverige.

Börjar partiet redan nu vika ner sig och kompromissa kommer slutresultatet att bli onödigt undermåligt eller rentav oacceptabelt. Det är mycket bättre att vara kompromisslös nu och vika ner sig i obetydliga frågor senare. Principen Sverige är svenskarnas land är mycket viktigare än humanistiskt flum om att man måste ta hänsyn till att folk som inte hör hemma i Sverige har hamnat här. Att anpassa sig till idioter som inte håller med om det är fel, det är idioterna som har fel och ska vika ner sig.

Man ska också tänka på att adoptivbarn inte är en helt oproblematisk invandrargrupp (se Tobias Hübinette t.ex.). Och adoptivbarns situation skiljer sig inte heller särskilt mycket ifrån andra och tredje generationens standardkolonisatörers situation. Så det här med att tumma på principer och kompromissa med adoptivbarn kan leda in på ett farligt sluttande plan som slutar i total urspårning.
Citera
2013-06-01, 22:39
  #7754
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Folk som vägrar att ens rösta för svenskarnas överlevnad eftersom de tycker att det är viktigare att en massa adoptivbarn ska få stanna kvar i Sverige är dessutom rasförrädare och idioter.

Man kan ju dock ge adopterade samt en och annan assimilerade en chans. Lite fingertoppskänsla måste vi ju ha.

De får 3 krav på sig:

1. Vara ostraffade.

2. Ha ett jobb.

3. Tala klockren svenska.

Det skulle bli så få kvar att det inte skulle vara värt att bli sur över.
Citera
2013-06-01, 22:41
  #7755
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Man kan ju dock ge adopterade samt en och annan assimilerade en chans. Lite fingertoppskänsla måste vi ju ha.

De får 3 krav på sig:

1. Vara ostraffade.

2. Ha ett jobb.

3. Tala klockren svenska.

Det skulle bli så få kvar att det inte skulle vara värt att bli sur över.
4. Får endast avla sig med samma ras/fenotyp, dvs adopterad korean får bara bilda familj med andra adopterade koreaner, eller åka till korea och bosätta sig där.
Citera
2013-06-01, 22:53
  #7756
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Man kan ju dock ge adopterade samt en och annan assimilerade en chans. Lite fingertoppskänsla måste vi ju ha.

Jag menar att man skall vara tydlig med att icke-européer (oavsett om de är adopterade, eller första, andra eller tredje generationens invandrare) inte har en långsiktig framtid i Sverige, men att man främst av skaderiskminimeringskäl inte skall tvångsrepatriera dessa t.ex. under några få års tid. Har vi väl kommit så långt att införseln har strypts samt ett nationellt program har satts i verket med målet att repatriera alla bidragsberoende, kriminella eller exkriminella icke-européer som befinner sig i landet, så är inte vår särart utsatt för ett direkt hot av de kvarvarande icke-européerna och således så gör det inget om det tar t.ex. 50 år tills de är borta ur landet, så länge en stark segregration upprätthålls.

Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Det där är ju ungefär vad SD vill. SD vill strypa invandringen till 10% av dagens nivå och börja ställa krav på invandrare.
...

Nja, nu får du nog läsa det jag skrev lite nogrannare samt klargörandet ovan.
Citera
2013-06-01, 22:55
  #7757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Man kan ju dock ge adopterade samt en och annan assimilerade en chans. Lite fingertoppskänsla måste vi ju ha.

De får 3 krav på sig:

1. Vara ostraffade.

2. Ha ett jobb.

3. Tala klockren svenska.

Det skulle bli så få kvar att det inte skulle vara värt att bli sur över.
Varför ska adopterade få den chansen men inte andra och tredje generationens invandrare? Båda grupperna är födda och uppvuxna i Sverige och saknar kopplingar till andra länder. Jag tror att ger man folk ett finger här så tar de snart hela handen...
Citera
2013-06-01, 22:57
  #7758
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Jag menar att man skall vara tydlig med att icke-européer (oavsett om de är adopterade, eller första, andra eller tredje generationens invandrare) inte har en långsiktig framtid i Sverige, men att man främst av skaderiskminimeringskäl inte skall tvångsrepatriera dessa t.ex. under några få års tid. Har vi väl kommit så långt att införseln har strypts samt ett nationellt program har satts i verket med målet att repatriera alla bidragsberoende, kriminella eller exkriminella icke-européer som befinner sig i landet, så är inte vår särart utsatt för ett direkt hot av de kvarvarande icke-européerna och således så gör det inget om det tar t.ex. 50 år tills de är borta ur landet, så länge en stark segregration upprätthålls.

Japp är helt ense här.
Citera
2013-06-01, 22:58
  #7759
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
4. Får endast avla sig med samma ras/fenotyp, dvs adopterad korean får bara bilda familj med andra adopterade koreaner, eller åka till korea och bosätta sig där.

En bra regel. Dessutom tycker jag vi skall vara generösa mot våra invandare, vi kan exempelvis erbjuda betald språkutbildning samt monetära återetableringsbidrag (för att de skall etablera sig därifrån de blivit adopterade/deras föräldrar kommer ifrån) för adopterade icke-européer och andra- och tredjegenerations invandrare.
Citera
2013-06-01, 23:08
  #7760
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
En bra regel. Dessutom tycker jag vi skall vara generösa mot våra invandare, vi kan exempelvis erbjuda betald språkutbildning samt monetära återetableringsbidrag (för att de skall etablera sig därifrån de blivit adopterade/deras föräldrar kommer ifrån) för adopterade icke-européer och andra- och tredjegenerations invandrare.
Grejen med många adopterade är ju att de blir väldigt mycket svensk på ett kulturellt plan, hur vanligt är det inte med adopterade som enbart blir tillsammans med vita svenskar, för de ser sig själva som svenskar, inte sällan växt upp hos konservativa, lite äldre personer, som sent i livet kom på att de ville vara föräldrar.

Vet alldeles för många adopterade, fula, kortväxta smutsmänniskor från indien/bangladesh/pakistan/sri lanka som, om de inte titta sig i spegeln, tror att de är svenskar och avlar bara med andra svenskar, resultaten blir estetiskt fula och rotlösa individer som ovetandes blir en del av svenskens undergång.
__________________
Senast redigerad av NirvanA 2013-06-01 kl. 23:35.
Citera
2013-06-01, 23:16
  #7761
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Det skulle bli så få kvar att det inte skulle vara värt att bli sur över.
Så vad är då meningen och poängen med att ha dessa undantag för adopterade i första taget? Du har redan "förstört(som liberaler ser det för individer som är av något mörkerfolk)" massvis med icke-vita individers liv och varit extremt "osympatisk" och "orättvis", så varför inbillar du dig att dina undantag skulle göra till eller från på något plan?
Citera
2013-06-01, 23:23
  #7762
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Varför ska adopterade få den chansen men inte andra och tredje generationens invandrare? Båda grupperna är födda och uppvuxna i Sverige och saknar kopplingar till andra länder. Jag tror att ger man folk ett finger här så tar de snart hela handen...
Dessa människor har ett kulturellt band till ursprungsländerna genom föräldrar och släkt, adoptivbarn växer upp med svenska föräldrar.
Citera
2013-06-01, 23:30
  #7763
Medlem
Onkel Kostias avatar
Vid förra valet förraktade jag Sverigedemokraterna, främst på grund av deras invandringsfientlighet. Efter att bekanta berättade om några händelser, så började mina åsikter ändras. Några viktiga politiska frågor, såsom ekonomi, samhällets förmoga att fungera, tillgången till bostäder, bluffen med "ensamkommande flyktingbarn", förlöjligande av svensk kultur, med mera, fick mig att betrakta Sverigedemokraterna som det enda hoppet för ett fungerande Sverige i framtiden.

Numera anser jag att Sverigedemokraterna har gått för långt i sina ambitioner att framstå bli politiskt korrekta. Parti-ledningen har svikit dom medlemmar som har fallit offer för journalist-kårens kampanjer. Trots Sverigedemokraternas eftergifter gentemot journalisternas krav, så har detta inte på något sätt blidkat journalisternas blod-törst. Journalisterna fortsätter att tycka precis lika illa om Sverigedemokraterna likväl. Ska jag vara förvånad?

Det behövs ett alternativ som på allvar vågar kritisera denna sannslösa invandring som Sverige omöjligen klarar av. Nationaldemokraternas ideologi verkar vettig, men partiets ledning arbetar tyvärr hårt för sitt eget avskaffande.

Det enda alternativ som återstår, åtminstone vad jag vet, är Svenskarnas Parti.

Jag sympatiserar inte med Svenskarnas Partis politiska program, och skulle därför inte lägga min röst på dom. Samtidigt så känner jag, trots det, en förhoppning att det ska gå bra för Svenskarnas Parti. Är det många som känner på samma sätt?
Citera
2013-06-01, 23:37
  #7764
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Jag sympatiserar inte med Svenskarnas Partis politiska program, och skulle därför inte lägga min röst på dom. Samtidigt så känner jag, trots det, en förhoppning att det ska gå bra för Svenskarnas Parti. Är det många som känner på samma sätt?
Vad exakt är det du inte sympatiserar med, är det repatrieringsprocessen du inte ställer dig bakom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in