Citat:
Ursprungligen postat av
Kjellkaramell
Jo det är ju sant.
Kanske man skulle kunna göra så att man endast får stanna om man är adopterad eller assimilerad om man: (några exempel)
- Har ett jobb.
- Talar klockren svenska.
- Ej har begått några brott som tex mord, våldtäkt, rån, misshandel etc.
Bara dessa 3 "måsten" skulle ju antagligen "narrow it down" ganska så rejält.
Det är en delikat fråga, och viktig, för förtroendet för partiet. Med ovan kriterier så kommer fortfarande några hundra tusen icke-européer få stanna.
Som jag ser det (min högst personliga syn) så är det kortsiktigt inget problem att de får fortsätta stanna och leva vidare sina liv i Sverige bäst de kan, det är däremot kortsiktigt att skjuta sig själv i foten att som parti propagera för att även dessa med tvång skall repatrieras snarast möjligt.
Det är att skjuta sig själv i foten av flera orsaker. Situationen för det svenska folket är akut, men den är inte så akut att vi dör ut om 5 år, eller 10 år, eller inte ens 40 år. Vad vi dock vet är att om nuvarande utveckling håller i sig så kommer vi inom vår egen livstid att bli minoritet i vårt eget land. Därefter förlorar vi snabbt den absoluta politiska makten i landet och statliga institutioner kommer då på allvar att användas för att utrota oss svenskar (även om detta redan pågår i dag i form av konfiskerande av våra resurser och överföring av dem till kolonisatörer).
Låt oss säga att vi inom en 20 års period har tagit makten, samt kommit till den punkt där vi faktiskt har stängt av inflödet av nya rasfrämlingar i landet samt påbörjat repatrieringen (mjuk eller hård) utav icke-europeiska bidragstagare, kriminella, osv, som uppehåller sig inom landet, ja då har vi nästintill säkrat både vår överlevnad som folk och i princip "vunnit". Att då mitt i detta äventyra situationen genom att börja masstvångsrepatriera icke-européer som uppfyller dina tre krav ser jag som oerhört dumdristigt. Eftersom en sådat agerande av många svenskar kommer upplevas som väldigt orättvist (oavsett hur mycket vi hårdförda nationalister ser dem som kolonisatörer), och den svenska känslan för rättvisa är oerhört stark, samt att det kan slå tillbaka senare genom kollektiva skuldkänslor som vi nordeuropéer har visat oss så oerhört mottagliga för.
Vad som dock måste göras är att då den härliga stunden är kommen då vi faktiskt har strypt införseln samt påbörjat repatriering av bidragstagare, kriminella, osv, är att anta nationella långsiktiga riktlinjer som säkerställer att de hundratusentals icke-kriminella och självförsörjande icke-européer som finns i landet ser det som långsiktigt ohållbart att bo kvar i Sverige. Här kan ekonomiska och lagliga styrmedel användas, såsom att dra i möjligheten till dubbla medborgarskap. Efterhand som ett nationalistiskt styrt Sverige återigen lägger fokus på det svenska folket, vår historia och vår framtid och vår särtart, så kommer diverse icke-européer trivas allt sämre inom landet, så de kommer självmant över tid söka sig härifrån. Vi kan även hjälpa dem på traven med ekonomiska styrmedel osv.