Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-05-10, 21:48
Bannlyst
Partiet är ogillande till narkotika överhuvudtaget och användandet av det samma. Det är dock ingen fråga som är särskilt prioriterad alls för att uttrycka sig milt, och kommer nog heller inte bli det i brådrasket heller. Att partiet kommer med ett dokument om sin syn på diverse olika preparat inom en snar framtid ser jag som väldigt osannolikt.
Citera
2013-05-10, 21:54
Medlem
The Rig Vedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Partiet är ogillande till narkotika överhuvudtaget och användandet av det samma. Det är dock ingen fråga som är särskilt prioriterad alls för att uttrycka sig milt, och kommer nog heller inte bli det i brådrasket heller. Att partiet kommer med ett dokument om sin syn på diverse olika preparat inom en snar framtid ser jag som väldigt osannolikt.
Jag tror frågan löser sig själv när den svenska gränsen stänger sig mot alla utländska destruktiva element...
Citera
2013-05-10, 21:55
Medlem
Ahrkantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Rig Veda
Precis, jag har fångat er alla men ni ska bara förstå att hänga på.

Jag ger er lite tid, tiden kommer att visa att jag hade rätt

Tyvärr så är jag fortfarande ointresserad. Det viktiga är att kommunicera ut vad nationalism är. Inte vad Tredje position eller något annat importerat flum är för något. All skit som försöker åka snålskjuts på nationalismen ska bara ignoreras.
Citera
2013-05-10, 21:55
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Jag tror frågan löser sig själv när den svenska gränsen stänger sig mot alla utländska destruktiva element...
Får inte jag trycka mitt testo när jag kommit upp i medelåldern, för att behålla min livlighet och "ungdom", kommer jag flytta/fly från ett SvP-styrt Sverige.
Citera
2013-05-10, 22:52
Medlem
Smuggelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Frågan är väldigt viktigt på ett personligt plan. Sen förstår jag att SvP inte har någon officiell ståndpunkt i frågan men kanske enskilda medlemmar eller en sådan som Dan Eriksson kan skriva något?

Om man leker med tanken att SvP ens tog upp frågan och kanske beslutade att dra ihop detta med farliga droger/narkotika och göra strängare straff mm skulle det definitivt kunna få mig att tveka att rösta på dem.

Men så länge man inte har någon åsikt åt det ena eller det andra hållet i denna microfråga är det ju 'OK' antar jag, bara det inte blir värre än vad det är i dagsläget.

Tycker inte man ska ta och rösta efter små triviala saker, även om man gillar att ta en spliff ibland eller tar AAS i träningssyfte så ska man rösta vad som är bäst för folket. Viktigare ett svenskt Sverige än att ta AAS, som du ändå kan ta fast bara göra det olagligt. Personligen har jag inga problem med att avkriminalisera lätta droger som AAS, som inte ens har ett berusningssyfte.

Citat:
Jag håller med steroider är den tyngsta klassen av narkotika.

Haha, verkligen inte. Skulle lägga det snäppet över cannabis, väldigt ofarligt. Steroider är väldigt vanligt bland kvinnor i dagens samhälle också, p-piller.

Nationalister ser igenom invandringslögnerna men många tror direkt på alla droglögner, nu menar jag inte att man ska va pro-droger, men folk tror på allt hejvilt när det skrivs om droger som likt alla andra frågor har en politiskt agenda.
Citera
2013-05-10, 23:03
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrkantos
Det viktiga är att kommunicera ut vad nationalism är. Inte vad Tredje position eller något annat importerat flum är för något. All skit som försöker åka snålskjuts på nationalismen ska bara ignoreras.

Sant och sunt.
Senast redigerad av Jomsviking 2013-05-10 kl. 23:07.
Citera
2013-05-10, 23:13
Bannlyst
Vem i SvP är det som blev knivhuggen för ett tag sen?
Citera
2013-05-10, 23:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askatasuna
Vem i SvP är det som blev knivhuggen för ett tag sen?
Ingen.
Citera
2013-05-10, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ingen.

Varför påstår SvP-Skåne det då? De tränar med kniv för att en nationalist blev knivhuggen för ett tag sen säger de.
Citera
2013-05-10, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askatasuna
Varför påstår SvP-Skåne det då? De tränar med kniv för att en nationalist blev knivhuggen för ett tag sen säger de.

Källa?
Citera
2013-05-10, 23:21
Bannlyst
Citat:
Detta är en väldig detaljfråga men here it goes:

Hur ser SvP på personligt bruk av AAS? Är ni för att legalisera för personligt bruk? Tycker ni det är lämpligt att lägga ner stora resurser på att jaga privatpersoner på gym som brukar personligt, som man gör i dagsläget?

Du skrev tidigare att du hade 50cm överarmar och nu detta... Finns det ett samband?

Citera
2013-05-11, 03:56
Medlem
Henrik-Os avatar
Jag undrar om ett antal personer fortfarande är välkomna i partiet:

1) Varenus Luckmann som blivit dömd för rasistiska uttalanden mot en polisman, och även åtalad för misshandel av två personer.

2) Jack Motander som åtalats för grov utpressning.

3) Kontaktpersonen i Gävle som dömts för misshandel och hets mot folkgrupp, och åtalats för misshandel och hemfridsbrott.

4) De representanter för partiet som spred flygblad där de namngav en tidigare dömd brottsling som avtjänat sitt straff.

5) De aktivister inom partiet som kastat Toblerone på Mona Sahlin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in