Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-06-01, 00:34
Medlem
Naturochtraditions avatar
Hur ser SvP på problemen gällande den eskalerande överpopulation vi har i världen? Jag har fått intrycket av att det partiet beaktar mänsklig kvalite före kvantitet, där samtliga jordens kulturer får leva och utvecklas i sin hemmiljö i samklang med naturen.
Citera
2013-06-01, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikAntonsson
Att Skillt faktiskt gick ut på gatan och gjorde något åt saken när huvudstaden brann borde leda till en utmärkelse inte uteslutning.

Det är den typen av handlingskraft som skapar den förändring vi måste ha. Det kommer krävas mycket värre saker än att knuffa en kravallande kryckbabbe för att återerövra Sverige och Europa igen, den som inte inser det borde sticka ut huvudet och inse hur illa läget är.

Nu är det ju knappast den händelsen som gör att man tycker att Skillt borde uteslutas.
Citera
2013-06-01, 12:13
Medlem
För bara ett par år sedan så var Gyllene Gryning i samma sits som SvP.
Kolla nu

Det är bara att fortsätta kämpa, vinden har vi i ryggen.

Vill även uppmana SvPs ledning att hålla goda kontakter med GG, den dagen de tar makten så kommer det visa sig vara guld värt.

Låt den nationalistiska vågen svepa över europa.
Citera
2013-06-01, 12:28
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Kolla nu

Det är bara att fortsätta kämpa, vinden har vi i ryggen.

Låt den nationalistiska vågen svepa över Europa.

Fantastisk film som verkligen värmer i hjärtat. Härligt att se en riktig partiledare och ingen smilfink vars ambition är att göra karriär i maktens korridorer och samtidigt förleda motståndet.
Citera
2013-06-01, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Kolla nu
Mäktig film! Är det någon som vet när det där talet hölls och om hela talet finns på Youtube (gärna med engelsk översättning)?
Citera
2013-06-01, 14:27
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturochtradition
Hur ser SvP på problemen gällande den eskalerande överpopulation vi har i världen? Jag har fått intrycket av att det partiet beaktar mänsklig kvalite före kvantitet, där samtliga jordens kulturer får leva och utvecklas i sin hemmiljö i samklang med naturen.
Dan Eriksson snackade lite om det på vision Europa.
http://www.youtube.com/watch?v=4V_fp5MEb0Q
Citera
2013-06-01, 15:31
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aulus
Så jävla trist att det måste bli det ena eller det andra.

Det är egentligen en ickefråga. Partiet är större än ett par personer. Det är partiets historiska uppgift som är det viktiga, inte vilka medlemmar som passerar igenom det.

Citat:
Ursprungligen postat av Aulus
Jag uppskattade Ekedahls artiklar, sen om de för rörelsen framåt kan man diskutera.

Självklart har de fört rörelsen framåt. Att påstå något annat är bara korkat.
Citera
2013-06-01, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Mäktig film! Är det någon som vet när det där talet hölls och om hela talet finns på Youtube (gärna med engelsk översättning)?

Jag tror att det hölls inte så långt efter valet.

Är rätt säker på att jag har sett hela talet på youtube någon gång, minns dock inte vad klippet hette.
Hinner inte söka nu, men kanske ger det ett försök imorgon eller nåt.
Citera
2013-06-01, 16:19
Medlem
eradnups avatar
Döm om min förvåning när jag ser ett "handla svenskt" klistermärke samt ett SvP klistermärke i min barndomsbyhåla där invandrarpopulationen består av 1 assimilerad toksvensk neger samt 2 stycken mindre assimilerande pizzabagare.
Citera
2013-06-01, 16:42
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Döm om min förvåning när jag ser ett "handla svenskt" klistermärke samt ett SvP klistermärke i min barndomsbyhåla där invandrarpopulationen består av 1 assimilerad toksvensk neger samt 2 stycken mindre assimilerande pizzabagare.
Underbart att se klistermärken där man inte förväntar sig det.
Citera
2013-06-01, 19:52
Bannlyst
Jag har fått mina nära att bli lite intresserade av SvP men det som är problemet är att dom blir skrämda av tanken att adopterade eller allmänt extremt assimilerade inte kommer att få stanna.

Jag vet inte vad jag ska svara där då jag inte är 100% säker på vad SvP tycker. Är det någon som vet? Personligen så bryr jag mig inte om varken eller.
Citera
2013-06-01, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Jag har fått mina nära att bli lite intresserade av SvP men det som är problemet är att dom blir skrämda av tanken att adopterade eller allmänt extremt assimilerade inte kommer att få stanna.
De låtsas bara ha någon typ av empati för dessa för att de tror att det är normalt (läs: vad alla andra tycker). Överlag (ur ett historiskt perspektiv) har folk varit helt likgiltiga vid massdeportationer på miljontals människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in