Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Magkänsla-religion är annars enkel att förstå parametrarna i.
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
vad pratar du om? är detta OnT.?
Visst är magkänsla-religion relevant här.
Citat:
Jag ser att du försvarar spagettimonstrets existens och undrar om du tror på spagettimonstret.
Varför skall jag svara på den samma fråga flera gånger? Till dess du tror du kan tvinga mig in i nonsens-semantiken i din dumfråga-taktik?
Citat:
om du anser att jag ställer en dumfråga, varför försvarar du spagettimonstret?
Jag kan inte se ett tydligt samband mellan din dumfråga-taktik och pastafarianismen, annat än vad du semantik-akrobatisk skapar.
Citat:
säg inte att du inte gör det, jag har följt dina inlägg här och ser ett tydligt försvar.
Jag försvarar pastafatianismen, ingen tvivel om det.
Citat:
Hur beskriver du detta?
Som ett försvar av pastafarianismen.
Citat:
varför försvarar du spagettimonstrets existens om du inte tror på spagettimonstret?
Jag har definitivt en magkänsla-tro på DFSM.
Citat:
jag hoppas att du inser vilken anti-logik du befinner dig i.
Vad har magkänslor med logik att göra?
Desutom är det lite lystigt att du ... som inte förstår det enklaste om logik, subjektivitet eller objektivitet ... försökar belära mig om sånt.
Citat:
Så du tror på honom. Har jag förstått dig rätt? Ja eller nej.
Ställar du dumfrågor? Ja eller nej.
Vet du vad dumfrågor är? Ja eller nej?
Har du slutat ställa dumfrågor? Ja eller nej.
Ifall du svarar ja på den senaste fråga: Varför har du hållit på med dumfrågor så lång tid? P.g.a. din religions-zombifiering. Svara ja eller nej.
Citat:
Jag kan inte se att detta är en dumfråga som jag ställer eftersom du insisterar att du tror på honom. Jag vill få detta bekräftat från dig: Tror du på spagettimonstret? jag vill inte ha en utdragen beskrivning av ditt svar som ovan, ge bara ett ja eller nej svar.
Är ditt insisterande på ja/nej svar en konsekvens av din obotliga dumhet? Svara ja eller nej.
DFSM är bl.a. humorns gud.
Citat:
om du är så kräver jag från dig att vara ärlig i din diskussion.
Jag är humoristisk ärlig.
Citat:
Att vara ärlig är ett gott tecken på mognad min vän.
Hur kom du till den insikten? När du insåg att din dumfråga-taktik är kontraproduktiv? Svara ja eller nej.