2013-04-26, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockstark
Nja det där funkar inte. Ända som står är Mobile Intel (R) series express chipset family.

http://www.intel.com/p/en_US/support/detect/graphics

Testa den sidan.
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Skulle sitta och lalla lite på CSGO men en polare igår. Vi kör mest mot varandra med bottar och spelar inte alls seriöst. Hur som. Tidigare när jag bytt till en karta som han inte har så har den bara laddats ned. Men nu gick det inte längre helt plötsligt, utan det står bara att han saknar kartan och sedan blir han DC från servern.

Hjälp?

Kan han inte ladda ned kartan själv? Du kan ju annars skicka filen till honom.
Citera
2013-04-26, 13:58
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
http://www.intel.com/p/en_US/support/detect/graphics

Testa den sidan.

Kan han inte ladda ned kartan själv? Du kan ju annars skicka filen till honom.

Står att allt är uppdaterat. Har laddat ner nån program som ska söka efter uppdates nu. Återkommer
Citera
2013-05-09, 22:01
Medlem
Dimaks avatar
Får inte upp några servers på DOD source och jag vill verkligen spela nu, är det bara jag?
Citera
2013-06-01, 01:15
Medlem
carlps avatar
HELT SERIÖST NU!

Vart hittar jag servrar där inte fuskare spelar?
Dom är ju för fan överallt!

(säg inte att jag är kass nu har blivit bannad från 4 servrar :S )

Ge mig tips på bra servrar utan fuskare!
Citera
2013-06-01, 01:58
Medlem
HeadlessChilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlp
HELT SERIÖST NU!

Vart hittar jag servrar där inte fuskare spelar?
Dom är ju för fan överallt!

(säg inte att jag är kass nu har blivit bannad från 4 servrar :S )

Ge mig tips på bra servrar utan fuskare!

BrutalCS egna servers.

Ip till några:

PUB.BRUTALCS.NU
CSDM.BRUTALCS.NU
CSDM2.BRUTALCS.NU
D2.BRUTALCS.NU
D22.BRUTALCS.NU
Senast redigerad av HeadlessChild 2013-06-01 kl. 02:02.
Citera
2013-06-08, 16:40
Medlem
Timpsiiis avatar
Har precis börjat lira lite CS 1.6 för skojj skull. Har laddat ner en del banor och ljudfiler etc de senaste dagarna eftersom jag aldrig har spelat 1.6 på denna datorn förut. Märker att på många servrar har jag ryska som språk i olika servrar fast det är svenska eller tyska servrar etc.

Var hittar jag och tar bort filerna som gör att jag har ryskt ingame (inte i menyn utan när man är inne på en server) språk?
Citera
2013-06-08, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Har precis börjat lira lite CS 1.6 för skojj skull. Har laddat ner en del banor och ljudfiler etc de senaste dagarna eftersom jag aldrig har spelat 1.6 på denna datorn förut. Märker att på många servrar har jag ryska som språk i olika servrar fast det är svenska eller tyska servrar etc.

Var hittar jag och tar bort filerna som gör att jag har ryskt ingame (inte i menyn utan när man är inne på en server) språk?

Det kan man inte ändra, då det är filer på servern som helt enkelt är på ryska. Det du kan testa är att skriva "amx_lang" i konsollen, och då ska du kunna få välja vilket språk du har på amxmod, men det är inte säkert att det fungerar för allt. Jag är inte helt hundra på att det är just "amx_lang", men jag tror det.
Citera
2013-06-12, 01:16
Medlem
Kan ens steam konto trackas på något sätt? Har inga kort sparade, dock har jag använt kort på mitt konto förut som är mina. Sparas de ändå på något sätt så att steam skulle kunna spåra en? Finns det några lagar om hur de får/inte får spåra en?
Senast redigerad av Ph4TH4xx0r 2013-06-12 kl. 01:20.
Citera
2013-06-16, 17:42
Medlem
0jonz0s avatar
CS 1.6 har ju uppdaterats så det körs genom steam och mapparna har ändrats i datorn, kan man på något sätt återställa till någon tidigare version?
Citera
2013-07-09, 20:31
Medlem
Kan någon länka nya sidor för CS 1.6 fusk? Har sökt lite och en massa sidor är nere, eftersom det var ett tags sen! :/

Eller om ni vet något av de fusk som är bra
Citera
2013-07-09, 21:02
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Kan någon länka nya sidor för CS 1.6 fusk? Har sökt lite och en massa sidor är nere, eftersom det var ett tags sen! :/

Avskum. Spela schysst eller inte alls.
Citera
2013-07-09, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen

Kolla tobys.dk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in