2013-05-30, 23:42
Medlem
henkesss avatar
[quote=daim_gbg|43699912]
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Det inlägget du ser under på den i bättre kvalitet och med fler kommentarer, ligger över på den andra som bara visar de 2 från mamman. titta noga överst på den bilden så ser du nedre delen av det inlägget.
Tillägger igen att de är tagna på från olika enheter, den ena troligen från en dator, den andra från en mobil/surfplatta.

japp det såg jag. Dagarna och kommentarer har hamnat huller och buller jag hajjar.
okej okej är facebook som spökade denna gång då.
Om det inte är fejk borde polisen kolla upp det kan tyckas.
Citera
2013-05-30, 23:43
Medlem
Citat:
Allright andas ut. Bra att inte kommentarer hamnar huller och buller
nu då där inne.

Har de en så välbesökt tråd just nu då, som den om VB när hon precis hade försvunnit? Skulle inte tro det. Men jag rekommenderar dig att skaffa ett FB-konto själv så kan du själv se hur det funkar i vissa trådar med kommentarerna. Du tror ju ändå inte på vad vi andra säger om saken, så då får du väl fixa ett konto själv och se med egna ögon.
Citera
2013-05-30, 23:45
Medlem
DocWatsons avatar
Helvette! Man lämnar huset en timma och går in i tråden igen där man tvingas plöja 50 nya sidor. Man måste följa skiten i realtid för att hänga med.

Citat:
Ursprungligen postat av kattnatten
Njae, men en sak förvånade mig när jag surfade runt nyss. Någon som verkade vara hans brorsbarn har gått på samma gymnasieskola som ANs ena dotter, strax norr om Stockholm. Denna kille var/är också vän med VB på facebook. Vilket sammanträffande. Undrar om styvfadern och AN känner varandra sedan innan s a s?

Är det förvånande att VB är vän med sin plastkusin på FB?
Citera
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Allright andas ut. Bra att inte kommentarer hamnar huller och buller
nu då där inne.

Att du tror på att någon här på FB sitter och photoshopar kommentarerna på MPS-sida.
Det är ju något allvarligt fel på dig, seriöst!

Är du misstänksam och svartsjuk i privatlivet?
Kan fan inte vara enkelt att leva med dig alltså.. helt sjukt vilken jobbig människa du verkar vara.
Blir fan mörkrädd
Citera
Medlem
henkesss avatar
[quote=AristoMarie|43699940]
Citat:

Skaffa dig ett konto då, under vilket namn du vill och häng med, så förstår du förhoppningsvis.

Har konto liggandes på FB sen förr men aldrig råkat ut för att namn och datum hamnar
lite här och var. Men okej då hamnar väl kommentarer väl konstigt på MP sida.
Citera
2013-05-30, 23:48
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion3
Har hört en del rykten om honom

Vad har du hört? Även rykten är intressanta här, de kan leda vidare till fakta.
Citera
2013-05-30, 23:49
Medlem
daim_gbgs avatar
[quote=henkess|43700062]
Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie

Har konto liggandes på FB sen förr men aldrig råkat ut för att namn och datum hamnar
lite här och var. Men okej då hamnar väl kommentarer väl konstigt på MP sida.
Som sagt innan, Facebook Pages har eller hade en bugg som gjorde att kommentarerna hamnade huller om buller första veckorna av maj.

OT:
Tror AB skulle tas och synas lite närmare av polisen om inte det gjorts
Har inga belägg, bara en känsla...
Citera
2013-05-30, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderworker
Styvpappan heter J*n-Er*k S*mil*. a i i ä

Varför är han skriven på Ugglegatan 4? I samma lägenhet som VB.
Citera
2013-05-30, 23:51
Medlem
Läser tråden så mycket jag hinner men har inte kommenterat förrän nu..
Eftersom det vimlar av teorier så tänkte jag att jag kan väl liks gärna kasta in något jag funderat på

Om VB hade känslor för MB så är det inte helt omöjligt att hon "trakasserade" honom om dem var obesvarade, inte med mening utan för att hon var en ung förälskad tjej.
Hon kanske gick lite för långt och det började kanske bli jobbigt för hela familjen karate.
Tillslut var det nödvändigt för VB att byta klubb.
AN var kanske den som tyckte det här var jobbigast och var således den som sa ifrån, Inte helt omöjligt att detta sårar VB och för att "ge tillbaks" så anmäler hon detta som hot, unga tjejer tenderar i att göra små saker väldigt stora.
Polisanmälningar kan inte vara roligt att få på sig och det är kanske därför AN hyser sån agg mot VB = överdrivet elaka kommentarer på FB

Många kanske men skulle förklara varför dessa anmälningar inte blivit uppschasade i pressen att polisen har väl gått ut med att dom är inte är relevanta?

Vad vet jag, bara en teori som skulle kunna "förklara" AN beteende och polisanmälningarna VB gjort.
Citera
2013-05-30, 23:52
Medlem
kattnattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocWatson
Helvette! Man lämnar huset en timma och går in i tråden igen där man tvingas plöja 50 nya sidor. Man måste följa skiten i realtid för att hänga med.

Är det förvånande att VB är vän med sin plastkusin på FB?

Nej, givetvis inte. Utan att plastkusinen och ANs dotter gått på samma gymnasieskola strax norr om Stockholm (det är ändå dryga 90 mil från Boden). Nu ser jag att de är födda samma år, så de har alltså gått där exakt samtidigt. Så AN och styvpappan kan vara bekanta (eller mer?) sedan innan.

Edit: Att jag tog upp att VB var kompis på fejjan m sin plastkusin var för att det visar att de verkade känna varandra, det känns inte som nån jätteavlägsen släkting.
Senast redigerad av kattnatten 2013-05-30 kl. 23:55.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Att du tror på att någon här på FB sitter och photoshopar kommentarerna på MPS-sida.
Det är ju något allvarligt fel på dig, seriöst!

Är du misstänksam och svartsjuk i privatlivet?
Kan fan inte vara enkelt att leva med dig alltså.. helt sjukt vilken jobbig människa du verkar vara.
Blir fan mörkrädd

Ja faktiskt tror jag att det vore fullt möjligt. Det har kommit fram mycket falskt från troll
i olika trådar. Men gissar du är så godtrogen och går på allt jämnt.
Ja enligt dig så är det fel på alla, jag är inte den första du säger det till direkt.
Så om det kommer från dig,så bryr jag mig inte så mycket
Mitt privatliv tror jag är lite OT, men vill du veta mer så finns alltid PM.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Varför är han skriven på Ugglegatan 4? I samma lägenhet som VB.

Är inte hennes mamma skriven där också? VB bodde väl med mamman och styvpappan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in