Citat:
Ja, KJ hade ändrat sin relationsstatus då. Men jag tror det var en annan tjej han var tillsammans med då.
Han var tillsammans med VB under 2010, tror jag. Baserar det på att VB skrev "älskling" på en av hans statusar under maj 2010, hon gillade alla hans statusar och kommenterade vissa, under de nästa två-tre månaderna, sedan slutade hon med det. Så jag gissar på att deras förhållande varade i några månader under 2010 (2-3 mån). I samband med att VB inte längre kommenterar eller "gillar" något mer på KJs logg så skrev KJ något i stil med att en anmälning/ett åtal mot honom hade lagts ned. Jag tror inte det var VB som anmälde honom för något. Men jag kan tänka mig att hans beteende fick henne att dra sig lite undan, kanske därför det tog slut?
Varför de sedan fortsätter ha kontakt vet jag inte. De kanske var bra vänner och höll kvar vänskapen. KJ var nog ihop med andra tjejer efter han varit ihop med VB. Minns ett inlägg som var från november-december 2011 (osäker) där han skrev om att det hade tagit slut med en tjej. Men hans andra ex är nog inte så relevanta. Det konstiga är att KJ inte var vän med VB på Facebook. Detta betyder att en av dem har tagit bort den andra. Konstigt, för de verkade ju vara bra vänner om de skulle umgås dagen hon försvann.
Tillbaka till ditt inlägg. Jag har inte riktigt haft tid att kunna läsa igenom allting, så jag vet inte riktigt vad det var ni diskuterade när du citerade mitt gamla inlägg. Varför var det väsentligt att veta när de blev tillsammans?
när jag skriver om datumen igen: AN-kontot skrev på Facebook omkring den omkring den 9-10 maj. MPS startade ju inte sökkampanjen (inklusive Facebook-inlägget om VB) förrän polisen hade gått ut med efterlysningen.
, någon bör ha sett henne, men ingen har vittnat om det, iaf inte offentligt?