Citat:
Ursprungligen postat av
henkess
Din hypotes går i grunden ut på att MB haft en relation med VB.
1 person har skrivit att det är så. Sedan har folk hakat på för den goda sakens skull.
Och den enda personen som skrev så, hade hört det från någon som han kände.
Även denna person försvann från tråden. Det grundar du allt på? Jisses, hoppas ingen
nämner för dig att det är Olof palmes mördare vi jagar.
Men håller med om en sak att AB är en otäck lirare.
Finns det inget suspekt menar du att KJ var sista personen som såg VB i livet troligen?
MB hade ju eller haft en relation till BO som tränare! Sen var det 2 st på mp tråden som hintade om svartsjukedrama, sen har bodensare som jag pratat med att det var mer än en normal tränare/elev relation. Om det var en romans, spekulerar vi i , anledning MB:s fru AN och hennes groteska inlägg, eller vad tror du föranleder hennes hat.
Kan ju vara så att BO stalkade MB och därav AN:s hat, BO hade ju md familjen att göra då hon varit vän med An:s dotter.
Ang. KJ ? Kan du inte läsa vad jag skrev att det är bra att de utreder den sista kända som såg BO.
Dessutom, mitt första inlägg i början av tråden , hade jag vännen (numera KJ) som GM utan att veta omständigheterna och hans personlighet.
Har jävligt svårt att se KJ som GM, motiv saknas! grabben verkar inte kapabel att utföra ett sådant dåd. Att KJ skulle vara så clever att de ännu inte hittat teknisk bevisning finner jag oxå mycket osannolikt.
Du får finna dig att folk spånar vidare om ev, GM, annars kunde man ju stänga tråden tills Måndag då han släpps eller omhäktas. Du förstår kanske inte att häktningsgraden skäligen inte indikerar speciellt mycket och att de endast fick en veckas häktning mot i normala fall 2 säger ju att det är i utredningssyfte de häktat honom och att teknisk bevisning saknas ännu.