2013-05-29, 23:20
Medlem
Har läst igenom FAQ om hur man ska bli ren inför ett drogtest. låt säga att jag ligger på THC level, ng/ml 300 .. enligt http://best4drugtest.com/_thc_calculator.html

Hur mycket kan en hydrering ta bort från provsvaret ? Finns det en chans i världen att man kan klara sig ?
2013-05-29, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallsMan
Om du i princip pissade "rent vatten", alltså hydrerade ordentligt... så blir ju provet ogiltigt, inte positivt utan ogiltigt. Eller hur?

Kan ju bli så att han gubben tjurar lite över ev. ogiltigt prov och att du få göra ett nytt senare, men har svårt att tänka mig att det blir mer konsekvenser än lite tjafs och gnäll från deras sida.
Nu blir jag lite lugn
När jag kollade på muggen såg pisset helt genomskinlig ut. Såg faktiskt ut som vatten.

Men idag fick jag reda på att jag ska lämna saliv prov imorn. Tror jag klarar mig men man vet aldrig. Jag får hoppas att jag gör det.
2013-05-30, 00:07
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bz01
Nu blir jag lite lugn
När jag kollade på muggen såg pisset helt genomskinlig ut. Såg faktiskt ut som vatten.

Men idag fick jag reda på att jag ska lämna saliv prov imorn. Tror jag klarar mig men man vet aldrig. Jag får hoppas att jag gör det.

Salivtest?

Hade jag varit dig, så hade jag varit väldigt lugn.

Men drick en massa vatten för säkerhets skull om de får för sig att du ska pissa... igen.

Lycka till!
2013-05-30, 01:35
Medlem
Var på test i måndags och väntar på svar...
Väntan är olidlig och kan inte sova, urinen skickades till Karolinska, är det större chans att jag åker dit om det nu skickats för analys till Karolinska institutet?

Rökte senast 23 Mars alltså 2 månader sedan... Rökt kanske 2.5-3 gram mellan december 2012 och mars 2013... Inte direkt en storrökare, men är nojig som fan ändå..

100 kg + (mycket fett, alltså inte vältränad) 1.75 lång
2013-05-30, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallsMan
Salivtest?

Hade jag varit dig, så hade jag varit väldigt lugn.

Men drick en massa vatten för säkerhets skull om de får för sig att du ska pissa... igen.

Lycka till!
dom gjorde saliv test på mig idag och det va positiv på thc
Pisset va negativ men ogiltigt för kreatin nivån va för låg. Normalt ska den va över 2 och jag hade 0.6 kreatin värde. Dom sa att jag brukar ha mellan 10 -15 kreatin bärde. Nu är det så att jag ska lämna urin prov imorn också! Vad för slags kreatin ska jag köpa? Kan någon skicka en bild på de och hur mycket ska jag äta för att klara mig imorn? Är väldigt nervös och stressad över denna situation då jag lätt kan förlora min lägenhet
2013-05-30, 15:49
Medlem
KQEDs avatar
hej, ska eventuellt drogtestas på måndag (1/6) inför ett nytt jobb...rökte cirka 2,5gram hela helgen, rökte en sista liten i måndags. hur fungerar det när man testas på arbetsplatser? är det bra precisa test som visar kreatin-nivåer etc?

samt, tror ni att det finns någon chans att provet är negativt eller bör jag utgå från att det är väldigt positivt?

mvh
2013-05-30, 18:47
Medlem
Ska lämna piss prov imorn. Tänker dricka mycket vatten före provet men hur ska jag göra för att få pisset gult?
2013-05-30, 21:41
Medlem
Någon som har erfarenhet angående blodprov och spiceämnen??

Vars skickas blodprovet snuten/sjukstugan tar, skickas allt på Karolinska ?

Samt om dom letar efter spice, måste dom leta efter JUST ämnet man har rökt eller kan dom se att de är nått som inte är som de ska ändå? alltså, att dom inte behöver leta efter just ett specifikt ämne? o hope u get it! peeace
2013-05-31, 10:52
Medlem
Rökte en hink standard brunt för en vecka sedan på ca 0.1-0.2g kanske, hur stor chans är det att det syns på pissprov idag? var helt ren innan dess och går på en låg dos concerta om det kan påverka.
2013-05-31, 13:11
Medlem
Så här ligger det till, igår kom polisen helt utan förvarning och knackade på. Jag gjorde ett urinprov (Jag vet att jag skulle nekat och tagit blodprov, men gjort är gjort.)

Svaren kommer om 4 veckor. Tur är att jag för nuvarande har en ganska risig ekonomi så senast jag rökte var för 22 dagar sedan och då rökte jag ganska rejält. Innan dess Rökte jag dagligen i 2 veckors tid. Till saken hör är att jag är nästan 2 meter lång och väger runt 120kg.

Visst kommer jag vara ren? Eller ligger jag helt fel på det?
2013-06-01, 00:42
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bz01
Ska lämna piss prov imorn. Tänker dricka mycket vatten före provet men hur ska jag göra för att få pisset gult?

Du kommer klara dig, men hydrera iaf, B-vitamin + berocca (dock inte den med koffein) och en powerraid på vägen dit (för salt nivårernas skull)

OBS! drick EJ för mycket c-vitamin (det drar ner ph värdet..) och kreatinet hade ju varit bra om du börjat med för några dagar sen...
2013-06-01, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsk
Du kommer klara dig, men hydrera iaf, B-vitamin + berocca (dock inte den med koffein) och en powerraid på vägen dit (för salt nivårernas skull)

OBS! drick EJ för mycket c-vitamin (det drar ner ph värdet..) och kreatinet hade ju varit bra om du börjat med för några dagar sen...
Nja tror faktiskt inte att jag klarade provet idag :/ för jag va positiv igår på saliv provet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in