2012-11-19, 14:51
Medlem
Highfashions avatar
För 16 dagar sedan rökte jag en spliff med lite gräs i. Innan jag rökte var jag helt ren!
Jag ska idag (måndag) pissa. Under dessa 16 dar har jag tränat ganska flitigt och inte rört något CB.
Kommer jag att pissa rent?
2012-11-19, 15:35
Medlem
[quote=SMD FB]Inte 100 på att du är helt ren men drick vatten som fan timmarna innan provet så har du en mycket större chans att bli ren.
Sticka eller analys?

Jag tror att det är sticka, men om jag bara dundrar på med vatten är det inte så att det blir neutralt då, dvs ogiltigt test?

Jag kör spinning som fan nu 1.5 - 2 h per dag, dricker vatten som fan.. Något annat råd som kan påskynda? Mvh
2012-11-19, 15:37
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
För 16 dagar sedan rökte jag en spliff med lite gräs i. Innan jag rökte var jag helt ren!
Jag ska idag (måndag) pissa. Under dessa 16 dar har jag tränat ganska flitigt och inte rört något CB.
Kommer jag att pissa rent?

Ja det är lugnt!
2012-11-19, 22:02
Medlem
Hejsan, ska imorgon lämna drogtest i samband med en hälsokontroll. Vet att det är pissprov men vet inte om det skickas till labb (tror det).

Hur som helst, är ca 180cm lång och väger runt 100kg. Inte världens bästa ämnesomsättning.

Rökte senast för ganska exakt 33dagar sedan och då tog jag 2-3 små bloss. Vart inte bäng. Innan det var det mellan 15-30 dagar sen jag rökte, då en liten större.

Tränar oregelbundet och dricker allmänt rätt så mycket vatten/c-vitamin. Normal kost och svettas dagligen.

Behöver jag vara orolig för att lämna ett positivt urinprov? Inga andra droger än Cb (och alkohol) inblandade.

Mvh.
2012-11-19, 23:20
Bannlyst
Hejsan

Någon som vet om dom lagt till Etizolam på verifikation nu så här nära klassning?

Åt Etiz i 5mån som skickades på analys/verifikation men inte synts något alls men det var februari-juni.

Etilaam har ja ätit och får stess utskrivet så då kanske diazepamen döljer det men skulle det visa så nekar jag tvärt och lämnar nytt för vad ska dom göra. Fast tror inte jag ska lämna förän nästa vecka så då är det lungt då det är så kort half life på dom.

Har en fundering kring Pyrazolam med. Det kommer visa på sticka och analys men det är ju helt omöjligt dom skulle hitta på verifikationen då den inte finns..? Helt ny Benzo ju eller är jag ute och cyklar
2012-11-19, 23:28
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jowewe
Hejsan, ska imorgon lämna drogtest i samband med en hälsokontroll. Vet att det är pissprov men vet inte om det skickas till labb (tror det).

Hur som helst, är ca 180cm lång och väger runt 100kg. Inte världens bästa ämnesomsättning.

Rökte senast för ganska exakt 33dagar sedan och då tog jag 2-3 små bloss. Vart inte bäng. Innan det var det mellan 15-30 dagar sen jag rökte, då en liten större.

Tränar oregelbundet och dricker allmänt rätt så mycket vatten/c-vitamin. Normal kost och svettas dagligen.

Behöver jag vara orolig för att lämna ett positivt urinprov? Inga andra droger än Cb (och alkohol) inblandade.

Mvh.

Du är lugn!
2012-11-20, 00:24
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digitalen
Jag tror att det är sticka, men om jag bara dundrar på med vatten är det inte så att det blir neutralt då, dvs ogiltigt test?

Jag kör spinning som fan nu 1.5 - 2 h per dag, dricker vatten som fan.. Något annat råd som kan påskynda? Mvh
Provet blir inte ogiltigt såvida de inte har någon form av manipulationssticka men den mäter nog bara pH tror jag. Vill du inte väcka misstankar så köp b-vitamin som färgar ditt urin gult. Trixa lite med sånt innan för att få till hur mycket du behöver ta gentemot hur mycket vatten du kommer att dricka.
2012-11-20, 00:32
Medlem
N1c0demuzs avatar
Jag ska lämna pissprov innan denna vecka är slut men ingen bestämd dag.
Det kan bli av imorgon eller vilken dag som helst.

Jag vet att jag kommer torska och är för slö för att ta några åtgärder som t.ex. att dricka vatten, röra på mig, sporta osv för jag vet att det ändå inte kommer hjälpa mig.
Jag har rökt dagligen de senaste månaderna och det är blandat grönt och brunt.

Min fråga lyder, är det möjligt att se i vilken mängd man har rökt på ett pisstest?
T.ex. kan dem se att jag har rökt dagligen eller ser de bara att jag har rökt?

Tacksam för snabbt svar.
Bless.
2012-11-20, 00:42
Medlem
tjena flashbackare!

Har en fråga ang. Drogtest..

De är så här att folkhögskolan jag går på kom till mig idag att dom vill jag ska gå och ta ett pissprov eller annat prov och dom vill jag ska komma med resultat nästa vecka( de blir all från 4-8 dagar från idag som jag gör provet)
alltså de är ingen som följer med mig, jag får göra vilket test jag vill, bara jag kommer med ett resultat som visar att jag inte rökt, sen om de är blodprov, pissprov eller vad de nu finns för olika tester de kvittar dom vill bara se att jag inte röker.

Hur tycker ni jag ska gå tillväga för att göra detta smidigast och bäst för mig?
eftersom jag inte blivit stoppad på gatan av polisen eller så, och dom bara ber mig komma med ett resultat på att jag inte rökt så känns de som jag borde kunna klara mig lätt undan detta mer er hjälp flashback..

och så undrar jag, när jag går till sjukhuset, vårdcentralen eller annat på egen vilja och ber om att få göra ett pissprov kommer dom då stå och hålla koll på mig då när jag pissar ?
jag menar de är ju inte lika noga som när jag kommer med polisen + att jag gör de helt på egen vilja.
Eller tycker ni jag bara ska gå och ta ett blodprov istället för i blodet är jag väl ren om 56timmar och uppåt eller?..

Sen en annan fråga, tror ni de finns ens en LITEN chans att jag kan gå och pissa redan nu på fredag och lämna resultat till skolan(tänkte göra de nästa vecka annanars, tisdag, onsdag) om jag dricker sjukt mkt äter sjukt fet mat tisdag, onsdag, nyttigt torsdag och pissar mycket? jag är 1.72, 60kg, 22år går aldrig upp och ner i vikt jag har sjukt bra ämnesomsättning MEN jag har rökt dagligen i några år.. allt från 0.5-3g om dagen.. så de är rätt kört va ? även om jag går om 6-8 dagar och pissar ? men jag kan väl klara mig på blodprov eller?

Och en sista fråga.. Får skolan ens be mig ta pissprov på enbart misstankar ? dom har inte sett mig röka dom har inga bevis, dom bara misstänker pga av hög frånvaro och svårt att komma upp på morgonen..
Senast redigerad av soolan 2012-11-20 kl. 00:48.
2012-11-20, 13:51
Medlem
Hejsan, tänkte dela med mig utav mitt urin prov, så folk kan få ett litet hum om hur lång tid det tar på en medel person att få ur det ur kroppen.

Jag är 185cm lång.
väger 70kg
19 år gammal.

Hade då rökt ca 1.5g marujana under 1 veckas tid, ca 1-2 gåsar varannan dag. Var sedan utan skiten i 6 dygn och hade sedan oförberedd piss. Fick sedan svaret och det visade sig att minimum halten dem kan se är 6ng / mL. skickades på labb analys och tog en vecka innan jag fick svaret. Under dessa 6 dagar som jag var utan det så knullade jag med bruden varje kväll (väldigt bra sätt att svettas^^), samt att jag åt nyttigt. Sedan 2 dagar innan käkade jag 2 pizzor, och dagen innan 1 pizza. Kvällen innan drack jag ca 1liter multivitamin dryck som innehåller vitaminerna: C, B, B-6, B-12 etc etc. Samt 1 liter på morgonen därpå. Drog en morgon piss innan själva piss provet. Sedan drog man dit o pissade då. Svaret jag fick blev 14 ng / mL. Vilket är EXTREMT lite... normalt som minimum för ett piss prov är 50ng/mL eller 26 ng/mL. 14 ng / mL, är så pass lite att det till och med kan komma från passiv rökning ^^ Dock räckte det för att jag skulle bli avstängd...
Som jag tidigare nämnde så fick jag svaret 1 vecka senare.
2012-11-20, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soolan
tjena flashbackare!

Har en fråga ang. Drogtest..

De är så här att folkhögskolan jag går på kom till mig idag att dom vill jag ska gå och ta ett pissprov eller annat prov och dom vill jag ska komma med resultat nästa vecka( de blir all från 4-8 dagar från idag som jag gör provet)
alltså de är ingen som följer med mig, jag får göra vilket test jag vill, bara jag kommer med ett resultat som visar att jag inte rökt, sen om de är blodprov, pissprov eller vad de nu finns för olika tester de kvittar dom vill bara se att jag inte röker.

Hur tycker ni jag ska gå tillväga för att göra detta smidigast och bäst för mig?
eftersom jag inte blivit stoppad på gatan av polisen eller så, och dom bara ber mig komma med ett resultat på att jag inte rökt så känns de som jag borde kunna klara mig lätt undan detta mer er hjälp flashback..

och så undrar jag, när jag går till sjukhuset, vårdcentralen eller annat på egen vilja och ber om att få göra ett pissprov kommer dom då stå och hålla koll på mig då när jag pissar ?
jag menar de är ju inte lika noga som när jag kommer med polisen + att jag gör de helt på egen vilja.
Eller tycker ni jag bara ska gå och ta ett blodprov istället för i blodet är jag väl ren om 56timmar och uppåt eller?..

Sen en annan fråga, tror ni de finns ens en LITEN chans att jag kan gå och pissa redan nu på fredag och lämna resultat till skolan(tänkte göra de nästa vecka annanars, tisdag, onsdag) om jag dricker sjukt mkt äter sjukt fet mat tisdag, onsdag, nyttigt torsdag och pissar mycket? jag är 1.72, 60kg, 22år går aldrig upp och ner i vikt jag har sjukt bra ämnesomsättning MEN jag har rökt dagligen i några år.. allt från 0.5-3g om dagen.. så de är rätt kört va ? även om jag går om 6-8 dagar och pissar ? men jag kan väl klara mig på blodprov eller?

Och en sista fråga.. Får skolan ens be mig ta pissprov på enbart misstankar ? dom har inte sett mig röka dom har inga bevis, dom bara misstänker pga av hög frånvaro och svårt att komma upp på morgonen..
Ta blod prov så är du helt lugn, annars måste du softa lätt 2 veckor till för att vara 100% ^^
2012-11-20, 14:09
Medlem

Okej så blodprov it is! Men alltså jag blev lite nervös när de kommer till blodprov för jag läste i ett antal trådar att du kan ha otur och ha en konstant nivå av thc i blodet, och eftersom jag rökt i 6år nästan dagligen så känns de som att så kan vara fallet för mig eller ?
eller de beror oxå helt på ämnesomsättning, vikt osv ?
har inte riktigt förstått mig på allt de där... :P

tack igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in